kaupunkijuna?Sillä olisi mukava körötellä jos sieltä sellainen löytyy.
kulkeeko
6
830
Vastaukset
- ei ole kenelläkään
tietoa, että kulkeeko se juna siellä.Lähdemme siis NYT itse tutkimaan asian.
- mä vaan
Kyllä siellä kulkee traktorivetoinen juna. Oltiin heinäkuussa ja matkattiinkin sillä, kun satoi kaatamalla. Kyllähän sillä körötteli iha pois poikkeen.
Muuten koko Mamaia oli kyllä iso pettymys.- kika
Tultiin just lauantaina sunny beachiltä ja ruvettiin miettiin heti seuraavan kesän matkakohdetta. Ajateltiin mamaiaa, joten kerropa toki miks olit pettynyt kyseiseen paikkaan, olis kiva tietää ennen kuin varailee talvella matkaa..
- pingu2
Traktorijuna kulkee hotelli Victoriasta edes takaisin päivittäin. Mutta esim. tuo "hiihtohissi" tulee kyllä hieman lähemäksi jos esim. asuu hotelli Pelican-Palasissa tai Fantasy Beach:issä..kävelymatkaa silti on sieltä vielä hieman
- testattu
Tultiin eilen ja käytimme sekä "hiihtohissiä" että minijunaa.Asuttiin niin kaukana vaan siitä lähtöpisteestä, että tuli tuota kävelyäkin harrastettua melko paljon.
- vbn
Kaupunkijuna kyllä kulkee mutta reitti on mukulakivikatua. Tärytys on tehosekoittimen luokkaa, uloimmat ruumiinjäsenet ovat vaarassa ravistautua irti. Mitään iloa se ajelu ei ole, uskokaa pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951