Onko siellä käynyt kukaan,jos on,niin kerro oliko turvallista, vai ei.Kiinnoistais Mateira,kun muut kohteet olen käynyt.
Onko Madeira turvallinen
6
3296
Vastaukset
- kotiinsa...
Noin kokenut reissaaja selviää Madeirallakin.
- Tirlittan
Turvallinen sekä rauhallinen paikka.
Myyjät antavat rauhassa katsella eivätkä tule hihasta vetämään, että osta nyt.
Yölläkin sai aivan rauhassa kävellä kaduilla, eikä kukaan tullut häiritsemään.
- mira
Siis mitä ihmeen pelättävää siellä nyt olisi??? Aivan tuiki tavallinen eurooppalainen saari - ja upeakin vielä. Sinne vaan! Etpä oo muualla tainnut käydä kun tuokin jo muka niin pelottaa...
- pelkäävä matkaaja
sanatarkasti ottaen en pelkää paljonkaan,kysyin vain mitä mieltä matkailiat ovat Madeirasta,onko turvallinen vai ei, mielipiteet usein heittää kuperkeikkaa, toisista on jokin paikka turvaton toisilla taas turvallinen. Itse olen menossa Madeiralle lokakuussa neljättä kertaa, omasta mielestäni Madeira on tämänhetken turvallisin lomakohde, ei pommit pauku.
- moni...
pelkäävä matkaaja kirjoitti:
sanatarkasti ottaen en pelkää paljonkaan,kysyin vain mitä mieltä matkailiat ovat Madeirasta,onko turvallinen vai ei, mielipiteet usein heittää kuperkeikkaa, toisista on jokin paikka turvaton toisilla taas turvallinen. Itse olen menossa Madeiralle lokakuussa neljättä kertaa, omasta mielestäni Madeira on tämänhetken turvallisin lomakohde, ei pommit pauku.
Mielipiteet todellakin vaihtelevat. Johtuisko siitä, että se turvallisuus/turvattomuus on kunkin ihmisen päässä. Noin tilastollisesti maailma on aika turvallinen paikka.
Varo banaaninkuoria. - funchal
moni... kirjoitti:
Mielipiteet todellakin vaihtelevat. Johtuisko siitä, että se turvallisuus/turvattomuus on kunkin ihmisen päässä. Noin tilastollisesti maailma on aika turvallinen paikka.
Varo banaaninkuoria.Hiukan ongelmallinen on lentokenttä, jos taitamattomalta lentäjältä menee kiitoradalla pitkäksi, on meri edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621394
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553