Näyttelyihmiset hoi: millä saa mustaan turkkiin lisää kiiltoa? Tietenkin oikealla ruokavaliolla ja koiran yleisellä hyvinvoinnilla turkin huollon lisäksi, mutta onko muita ideoita?
Kiiltoa turkkiin
7
996
Vastaukset
- dyidah
Minulla ei ole kokemuksia mistään "poppakonsteista", mutta kuten sanoit oikea ruokavalio ja turkinhoito. Shamppooksi valitse sellainen, joka lisää kiiltoa. Myös ainakin pitkäturkkisilla koirilla voi käyttää kiiltoa lisäävää harjausnestettä (saa eläinkaupoista yleensä). MYös kuulemma jotakin öljyjä voi lisätä ruokaan, mutta niistä minulla ei ole mitään tietoa...
- martta
Tilkka etikkaa turkin pesun yhteydessä viimeiseen huuhteluveteen. Siis huom. VAIN tilkka! Kyllä kiiltää :)
- , ei kait etikkaa
martta kirjoitti:
Tilkka etikkaa turkin pesun yhteydessä viimeiseen huuhteluveteen. Siis huom. VAIN tilkka! Kyllä kiiltää :)
sehän käy varmaan melkoisesti koiran tarkan hajuaistin päälle!
- PoppaPoppa
Meil on muutamia konsteja; kermaviiliä ja siihen kananmunan keltuainen sekä joka toiseen tai kolmanteen ruoka-annokseen tavallista ruokaöljyä! TOIMII! No meil ainaskii... ;)
- sth
Meillä koirat saa tilkan oliiviöljyä jokapäivä.
Jos sulla on lyhytkarvainen koira, niin hiero käsiisi hiukan minkkiöljyä ja käsistä sitten koiran turkkiin. Säämiskä on myös hyvä "kiillotin".
Sitte näyttelypaikalta voi ostaa jotain kiiltoa lisäävää harjausnestettä. - niinpäs
raakaa kananmunaa. tai biorion kuuri. apteekista saa tabletteja.
- lisäravinne
voisi auttaa myös. Sitä saa ainakin apteekista ja eläinlääkäreiltä. Meillä turkki kiiltää ilman ylimääräisiä konstejakin(liekö syy sopivanlaisessa ruuassa), mutta olen silloin tällöin antanut mömmöä kuuriluontoisesti, eikä se ainakaan ole pahaksi ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395