Isoveljeä pidempi olen 173 cm onko outoo?
Isoveljeä pidempi
12
2018
Vastaukset
- normaali
outoo
- etana
Minkä ikäinen veljesi on?
Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä? - jaa a
etana kirjoitti:
Minkä ikäinen veljesi on?
Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä?Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.
- minee
jaa a kirjoitti:
Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
- etana
minee kirjoitti:
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
jotkut pojista kasvaa vielä armeijan aikana
- poika89
minee kirjoitti:
tekee kans josse polttaa
- alakulon_urkupiste
ei tos oo mitään ihmeellistä.
- joo
On varmaan tosi outoo olla 173cm...oot varmaan ainoa laatuasi...oon minäkin isoveljeäni pidempi tosin ei olla enää kasvuiässä...kasvuiässä se ois ollu hieman outoa, sillä hän on 3v vanhempi.
- ---
sulla on geeni mutaatio ku et kasvat isoveljees pitemmäks :D
Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.
Ootsä muuten tyttö vai poika?- pimpula
rikkakasvi kirjoitti:
Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.
Ootsä muuten tyttö vai poika?Joo siis ei toi oo mun mielestä yhtään epänormaalii. :) Tai siis tiiä aika montaki ihmistä jotka on pitempiä kuin isoveljensä.. Ja mitä minuun tulee Olen 17-vuotias tyttö ja olen perheeni pisin, myös isäni on jäänyt lyhemmäksi :D
- ooo
Ei se mitenkään outoa oo ainakaan jos se ei enää kasva.. etkä säkää enää välttämättä paljoa.
Tai sit jos on eri isä tai äiti niin noin monesti käy.
Tiiän yhen pojan joka on 12 ja aika paljonki lyhyempi ku sen pikkuveli joka on 9. Niillä on eri isät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484