Isoveljeä pidempi olen 173 cm onko outoo?
Isoveljeä pidempi
12
2032
Vastaukset
- normaali
outoo
- etana
Minkä ikäinen veljesi on?
Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä? - jaa a
etana kirjoitti:
Minkä ikäinen veljesi on?
Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä?Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.
- minee
jaa a kirjoitti:
Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
- etana
minee kirjoitti:
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
jotkut pojista kasvaa vielä armeijan aikana
- poika89
minee kirjoitti:
tekee kans josse polttaa
- alakulon_urkupiste
ei tos oo mitään ihmeellistä.
- joo
On varmaan tosi outoo olla 173cm...oot varmaan ainoa laatuasi...oon minäkin isoveljeäni pidempi tosin ei olla enää kasvuiässä...kasvuiässä se ois ollu hieman outoa, sillä hän on 3v vanhempi.
- ---
sulla on geeni mutaatio ku et kasvat isoveljees pitemmäks :D
Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.
Ootsä muuten tyttö vai poika?- pimpula
rikkakasvi kirjoitti:
Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.
Ootsä muuten tyttö vai poika?Joo siis ei toi oo mun mielestä yhtään epänormaalii. :) Tai siis tiiä aika montaki ihmistä jotka on pitempiä kuin isoveljensä.. Ja mitä minuun tulee Olen 17-vuotias tyttö ja olen perheeni pisin, myös isäni on jäänyt lyhemmäksi :D
- ooo
Ei se mitenkään outoa oo ainakaan jos se ei enää kasva.. etkä säkää enää välttämättä paljoa.
Tai sit jos on eri isä tai äiti niin noin monesti käy.
Tiiän yhen pojan joka on 12 ja aika paljonki lyhyempi ku sen pikkuveli joka on 9. Niillä on eri isät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1328416Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur5047687SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2235724Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en1024840Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474674Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1734556Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1114508Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254385Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr144236Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03850