Isoveljeä pidempi olen 173 cm onko outoo?
Isoveljeä pidempi
12
2043
Vastaukset
- normaali
outoo
- etana
Minkä ikäinen veljesi on?
Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä? - jaa a
etana kirjoitti:
Minkä ikäinen veljesi on?
Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä?Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.
- minee
jaa a kirjoitti:
Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
- etana
minee kirjoitti:
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
jotkut pojista kasvaa vielä armeijan aikana
- poika89
minee kirjoitti:
..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.
tekee kans josse polttaa
- alakulon_urkupiste
ei tos oo mitään ihmeellistä.
- joo
On varmaan tosi outoo olla 173cm...oot varmaan ainoa laatuasi...oon minäkin isoveljeäni pidempi tosin ei olla enää kasvuiässä...kasvuiässä se ois ollu hieman outoa, sillä hän on 3v vanhempi.
- ---
sulla on geeni mutaatio ku et kasvat isoveljees pitemmäks :D
Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.
Ootsä muuten tyttö vai poika?- pimpula
rikkakasvi kirjoitti:
Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.
Ootsä muuten tyttö vai poika?Joo siis ei toi oo mun mielestä yhtään epänormaalii. :) Tai siis tiiä aika montaki ihmistä jotka on pitempiä kuin isoveljensä.. Ja mitä minuun tulee Olen 17-vuotias tyttö ja olen perheeni pisin, myös isäni on jäänyt lyhemmäksi :D
- ooo
Ei se mitenkään outoa oo ainakaan jos se ei enää kasva.. etkä säkää enää välttämättä paljoa.
Tai sit jos on eri isä tai äiti niin noin monesti käy.
Tiiän yhen pojan joka on 12 ja aika paljonki lyhyempi ku sen pikkuveli joka on 9. Niillä on eri isät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701