Isoveljeä pidempi

outoo

Isoveljeä pidempi olen 173 cm onko outoo?

12

2036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali

outoo

• etana

Minkä ikäinen veljesi on?
        Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä?

• jaa a
        etana kirjoitti:

Minkä ikäinen veljesi on?
        Onko hänelle tulut viellä kasvu pyrähdystä?

Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.

• minee
        jaa a kirjoitti:

Entiä,se on kai n.168cm,ikä17v.

..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.

• etana
        minee kirjoitti:

..siinä ei oo mitään outoo. Kyl ma ainakin tiiän monia, jotka on isoveljeensä pitempiä.

jotkut pojista kasvaa vielä armeijan aikana

• poika89
        minee kirjoitti:

tekee kans josse polttaa

• alakulon_urkupiste

ei tos oo mitään ihmeellistä.

• joo

On varmaan tosi outoo olla 173cm...oot varmaan ainoa laatuasi...oon minäkin isoveljeäni pidempi tosin ei olla enää kasvuiässä...kasvuiässä se ois ollu hieman outoa, sillä hän on 3v vanhempi.

• ---

sulla on geeni mutaatio ku et kasvat isoveljees pitemmäks :D

• Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.

Ootsä muuten tyttö vai poika?

• pimpula
        rikkakasvi kirjoitti:

Hei, ei isoveljestä välttäät tuu sitä pisintä. Ei tossa oo mitään outoo, et pienemmäst kasvaa pidempi.

Ootsä muuten tyttö vai poika?

Joo siis ei toi oo mun mielestä yhtään epänormaalii. :) Tai siis tiiä aika montaki ihmistä jotka on pitempiä kuin isoveljensä.. Ja mitä minuun tulee Olen 17-vuotias tyttö ja olen perheeni pisin, myös isäni on jäänyt lyhemmäksi :D

• ooo

Ei se mitenkään outoa oo ainakaan jos se ei enää kasva.. etkä säkää enää välttämättä paljoa.

Tai sit jos on eri isä tai äiti niin noin monesti käy.

Tiiän yhen pojan joka on 12 ja aika paljonki lyhyempi ku sen pikkuveli joka on 9. Niillä on eri isät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      238
      5412
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3211
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2437
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2003
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      927
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      54
      790
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      122
      767
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      706
    Aihe