Hei! Pitkään olen jo miettinyt koraanin sisältöä...en ole koskaan sitä edes käsiini saanut vaikka haluaisin kyllä lukea sen ...yhtenä päivänä kuitenkin löysin kirjakaupasta tuon käsiini ja aukaisin sen jostain kohtaa ja silmiini sattui juuri yksi kohta jota kävin miettimään ... juttu oli ilmeisesti miehille tarkoitettu koska se alkoi "ja KUN te eroatte vaimostanne..." (en muista jatkoa) onko se siis ihan ok että mies ottaa vaimostaan eron ? voiko nainen ottaa miehestä eroa? en ymmärrä, minusta se pieni pätkä minkä sieltä koraanista luin kuulosti niin tyhmältä ja pelottavalta että takuulla en enää koskaan halua koskea edes koko kirjaan !
Avioerosta...
5
395
Vastaukset
vähillä tiedoilla täällä useat esiintyvät asiantuntijoina.
- tarvitse
tuntea. Riittää hyvin, kun tuntee muslimeja ja heidän tekojaan. Mitä väliä koraanin kirjoituksilla, kun niitä jokainen tulkitsee omaan tarpeesensa.
- Kirjastoon siitä
Kyllä sinä kirjastosta sen saat. Tilaavat kaukolainana, jos ei sinun kirjastossasi ole.
Jos et johonkin kirjaan edes halua tarttua, niin älä sitten myöskään kommentoi yhtä erillistä pätkää siitä!
Ei pidä karttaa tietoa.
Oletko muuten lukenut Raamatun? Aloita siitä.- hiski
kyllä, olen lukenut raamatun ja uskossa olen!
- eikös se
hiski kirjoitti:
kyllä, olen lukenut raamatun ja uskossa olen!
ole niin että miehen vain tarttee sanoa kolmesti minä eroan ja sitten se voi erota, mutta ei nainen vaan voi..ainakin joissain maissa on noin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802