Olin ostamassa canon S2 IS uutuutta,mutta myyjä pisti hanttiin.Hänen mielestään kannattaa ostaa Olympus c-60 zoom. Sen pitäisi olla tosi hyvälaatuinen?. Voisiko saada asiatuntijan vihjeitä? se canon on kyllä pelottavan kokoinen. Haluaisin saada otetuksi teräviä kuvia,vaikka käsi täristen! Onko canonin IS vakaajasta todellista hyötyä?
canon vastaan olympus c-60 zoom
3
1191
Vastaukset
- jk01
Minä ottaisin kyllä Canonin. Siinä on vähemmän pikseleitä, mutta ominaisuuksia enemmän. Ja varsinkin 12x zoom erottaa sen edukseen. Molemmilla saa varmasti hyviä kuvia.
- fotomaisteri
Osta ozzy Canon. Se on taattua laatua. Minulla on kokemusta Olympuksesta kahden kameran verran (eli se oli se ensimmäinen ja viimeinen Olympus joka minulla oli). Oma olympus oli rikki kaksi kertaa ja korjaukset maksoivat aika tavalla.
- Roy
>Olin ostamassa canon S2 IS uutuutta,mutta myyjä pisti hanttiin.Hänen mielestään kannattaa ostaa Olympus c-60 zoom.
Siis myyjäkö yritti kääntää pään???! Nämä kamerathan on aivan eri planeetalta. Minä vaihtaisin kauppaa ja ottaisin näistä Canonin. Mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Mieti ensin, mihin todellakin tarvitset kameraa ja päätös sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785