Olin ostamassa canon S2 IS uutuutta,mutta myyjä pisti hanttiin.Hänen mielestään kannattaa ostaa Olympus c-60 zoom. Sen pitäisi olla tosi hyvälaatuinen?. Voisiko saada asiatuntijan vihjeitä? se canon on kyllä pelottavan kokoinen. Haluaisin saada otetuksi teräviä kuvia,vaikka käsi täristen! Onko canonin IS vakaajasta todellista hyötyä?
canon vastaan olympus c-60 zoom
3
1194
Vastaukset
- jk01
Minä ottaisin kyllä Canonin. Siinä on vähemmän pikseleitä, mutta ominaisuuksia enemmän. Ja varsinkin 12x zoom erottaa sen edukseen. Molemmilla saa varmasti hyviä kuvia.
- fotomaisteri
Osta ozzy Canon. Se on taattua laatua. Minulla on kokemusta Olympuksesta kahden kameran verran (eli se oli se ensimmäinen ja viimeinen Olympus joka minulla oli). Oma olympus oli rikki kaksi kertaa ja korjaukset maksoivat aika tavalla.
- Roy
>Olin ostamassa canon S2 IS uutuutta,mutta myyjä pisti hanttiin.Hänen mielestään kannattaa ostaa Olympus c-60 zoom.
Siis myyjäkö yritti kääntää pään???! Nämä kamerathan on aivan eri planeetalta. Minä vaihtaisin kauppaa ja ottaisin näistä Canonin. Mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Mieti ensin, mihin todellakin tarvitset kameraa ja päätös sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929