Rajatiedon alueelle?
Miksi fundamentalisti-uskovaisuus näkee meditoinnissa kielteisiä puolia?
Eikö meditointikin kuulu
4
391
Vastaukset
- Qadesha
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000102&posting=22000000009717649
Meditoidessa saa yhteyden riivaajiin ja henkiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000102&posting=22000000009725067
Lisäksi aivot näivettyvät jos lopettaa ajattelun.
- Varmasti tulikivenkatkuisempiakin kommentteja uskovilta löytyy. Nämä nyt tulivat lähiajoilta mieleen mitä itse kuulin.
Mennevät samaan AUTOMATISMI-kategoriaan kuin humanoidien pitäminen demoneina. Mitään muuta ei yksinkertaisesti saa ajatella kun on uskovainen. En minä tiedä miksi se tuollaiseksi menee, ehkä se johtuu pelosta. Mitä ei ymmärrä, pelkää. Mitä ei tunne, pelkää. Kun pelkää, vihaa.Olen kanssasi samoilla linjoilla; kaikki energia on kosmista energiaa
vaikka sitä kutsuttaisiin millä tahansa nimikkeellä.
En sano, että turhaan sille pyhätöitä rakennetaan, mutta yhteyden
siihen saa pimeimmässäkin loukossa.
Meditointi saa kasvavaa jalansijaa maailmassa.
Hyvä keino tuulettaa vinttinsä lepakoita.- Qadesha
capt.cöpenick kirjoitti:
Olen kanssasi samoilla linjoilla; kaikki energia on kosmista energiaa
vaikka sitä kutsuttaisiin millä tahansa nimikkeellä.
En sano, että turhaan sille pyhätöitä rakennetaan, mutta yhteyden
siihen saa pimeimmässäkin loukossa.
Meditointi saa kasvavaa jalansijaa maailmassa.
Hyvä keino tuulettaa vinttinsä lepakoita.mikä on se kauhea vimma k-uskovaisilla tuomita meditaatio ja sen sellainen itämailta tulleeksi eksytykseksi, joka voi ainoastaan turmella ihmisen... Olisiko taustalla jonkinlainen ikiaikainen muisto siitä että kerran ihmiskunta turmeli itsensä käyttämällä väärin psyykkisiä kykyjään... Noh, ehkä huima ajatus.
Tai ehkä se on vain pikkulapsen pelkoa tuntemattoman edessä.
Mutta oli miten oli, niin Jeesuskin käsittääkseni kehottaa vetäytymään oman itsensä pariin kun mainitsee että menkää kammioonne rukoilemaan. Kovin helposti ihmistä huvittaa tehdä suuri show kaikista noista uskon- ja hengenasioista... todistellakseen ympäristölleen että minäkin osaan olla sellainen kuin tavat nykypäivänä vaativat...
- Gznad
Siis mikä uskovaisuus? Maailmassa on aika monia uskontoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522