Millä olisi fiksuinta rajata nurmikko ja hietikko toisistaan? Kivirajaus ei oikein kiinnosta, ja lähinnä mielessä pyöriikin sellainen muovinauha josta olen kuullut joskus. Mutta onko se kuinka kestävää, miten pitkäikäinen ratkaisu, "elääkö" se esim. talven vaikutuksien vuoksi? Murjoutuuko helposti rikki jos esim. ajaa autolla joskus yli (tosin eikös se asenneta sen verran alas että jää piiloon..?) Onko asennus kuinka helppo homma? Vai onko jotain muita vaihtoehtoja, rajausta tulee jotain 60-70 metriä.
Nurmikon / hiekan rajaus
2
2715
Vastaukset
- tuota muovinauhaa
jo reilut 50 metriä ja aion laittaa loputkin sillä. Ihan hyvin sillä saa laitettua kun laittaa sen tarpeeksi syvään, ettei jää reunoja paljon yli.
Muutamia vuosia sitten laitetuista särkyy nyt nuo mahdollisesti näkymään jääneet osat, mutta eihän sekään toisaalta haittaa.
Osittain olen käyttänyt myös vahvempaa itse leikattua muovilevyä.- yks omakotitalon omistaja
kiitos vinkistä.ajattelin juuri tästä aiheesta laittaa kysymyksen tänne..tuota nauhaa minäkin ajattelin kun nurmikko levinnyt tosi paljon hiekalle..kun hiekkaa on vain ohut kerros savimaan päällä..pellolle kun talo aikanaan rakennettu=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747