Mikä on hyvä tietokonehuolto??

Heinä

Mihin kannattaisi viedä tietokone huoltoon? KS-tietokonepalvelu ei tule kysymykseen.

46

12656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turbis
    • kommunisti

      niin ?

      • entinen asiakas

        ehkäpä kyseisen liikkeen henkilöt eivät osaa mitä pitää ja käyttäytyy kuin asiakas olisi ala-arvoisessa asemassa. Kerran eräs myymälän myyjä avautui minulle koska asiakkaat ovat perseestä...kiitos ja kuitti mainostan myös kavereille ettei kyseisessä liikkeessä kannata asioida


      • Petex86
        entinen asiakas kirjoitti:

        ehkäpä kyseisen liikkeen henkilöt eivät osaa mitä pitää ja käyttäytyy kuin asiakas olisi ala-arvoisessa asemassa. Kerran eräs myymälän myyjä avautui minulle koska asiakkaat ovat perseestä...kiitos ja kuitti mainostan myös kavereille ettei kyseisessä liikkeessä kannata asioida

        Noo, mikäli huollossa on sama väki kuin pari vuotta sitten, niin en yhtään ihmettele. Kuulin tutuntutulta, että työilmapiiri oli koko firmassa surkea. Joku kaapelimies se oli kun valitti. Omistaja kun vaihtui niin huollon "pomo" alkoi leikkimään koko lafkan pomoa, kyykytti "alamaisia" ja harjoittelijoita ihan satasella (ketju kun "etähallitsi" firmaa). Olin kylässä yhden tyypin vanhempien luona, kun tämä jätkä tuli viimeiseltä harjoittelupäivältä kotiin ja sanoi että haluaa vaihtaa alaa. Syyksi selitti, että oli nyt viikkoja kuunnellut tuon "paskan" päänaukomista ja päällepäsmäröintiä. Sanoi, että mieluummin vaihtaa alaa kuin on tekemisessä samanlaisten tyyppien kanss. Siis tuo tutun penska oli suunnilleen nero tietokoneiden kanssa, kun kakarasta asti isänsä apuna roplannut koneita. Tämä fiksasi pikkurahalla naapureiden, tuttujen ja tutuntuttujen koneet. Nyt se opiskelee metallialaa.

        Minäkin kävin kaikki osat ennen siitä firmasta kun myynnissä oli oikein mukavia tyyppejä. En käy enää sen jälkeen, kun tuosta huoltohommasta kuulin.


    • marjaana

      Käytin koneen huollossa. Huolto oli nopea ja edullinen, ja kaupanpäälle sain hyviä vinkkejä vastaisen varalle. Myynnissä uskomattoman paljon myös vanhaa tavaraa.

    • OReily

      Vein läppärini huoltoon Helsingissä PC Systems Finland nimiseen firmaan....boottaili eli jatkuvaa uudelleenkäynnistystä....asiallinen ja mielestäni tosi nopea palvelu 1pv.....oli kuulemma niin pölyinen, että kuumeni liikaa....veloitus oli 45€. Huollon jälkeen kone on toiminut ihan ok. itseasiassa vielä paremmin, koska kaljupää tiskin takana sanoi, että RAMmia on kuulemma liian vähän. 25€ lisäkuluja ja lisättiin RAMmia. Olen tosi tyytyväinen, koska olin vähällä heittää koko kapistuksen jo roskikseen. Niin ja tätä kirjoitan, koska lupasin noille tyypeille kehua heidän paikkaa (tuli heitettyä läppää jonkin verran)......no mikäs siinä. Kone toimii ja vielä paremmin kuin uutena.
      Niin ja toi paikka on Helsingissä Sörnäisissä, osoite on Pääskylänkatu 7.

      • amp2010

        Paras paikka on ehdottomasti ATK VARIKKO! http://www.atkvarikko.fi/
        Voionmaankadullla, monta kertaa olen koneita siellä huoltanu ja aina hyvä palvelu hyvin edulliset hinnat!!


      • äskettäin..
        amp2010 kirjoitti:

        Paras paikka on ehdottomasti ATK VARIKKO! http://www.atkvarikko.fi/
        Voionmaankadullla, monta kertaa olen koneita siellä huoltanu ja aina hyvä palvelu hyvin edulliset hinnat!!

        tarvitsin ATK-varikon palvelua ja tässä nyt kirjotellaan! Ystävällinen palvelu, nopea ja taatusti toimiva kone, kun asentaja sitä huoltaa.

        Olen ollut vaki asiakas monta vuotta ja pysyn myös!


        Suosittelen Sinullekin!


      • ei ummarra ei
        äskettäin.. kirjoitti:

        tarvitsin ATK-varikon palvelua ja tässä nyt kirjotellaan! Ystävällinen palvelu, nopea ja taatusti toimiva kone, kun asentaja sitä huoltaa.

        Olen ollut vaki asiakas monta vuotta ja pysyn myös!


        Suosittelen Sinullekin!

        minkälaista tavaraa te ostatte, jos aina ja tulevaisuudessakin täytyy olla huoltoliikkeen asiakas?

        ...vai johtuuko ongelmat sittenkään raudasta.


      • W-

        Öhöm...joo. Mutta tää on Jyväskylän alueen keskustelupalsta. Kuka täältä lähtis käyttään konettaan Helsingissä asti?

        Mutta tosiaan, täällä Jklässä on Akiri, Jyväskylän suurin käytettyjen koneiden ym hässäkän jälleenmyyjä. "Akiri on mukana yhteisessä tavoitteessamme säästää luontoa turhalta kuormitukselta ja sen vuoksi otamme vastaan kierrätettäviä atk-laitteita. Toiselle riittämätön tai tehoton laite voi toiselle käyttäjälle riittää aivan mainiosti esimerkiksi nettikoneena.

        Kierrätyksen kautta meille kertyy kaikenlaista pientä osaa ja komponenttia myös varastoon, esim. erilaisia moottoreita, johtoja, elektroniikkakomponentteja jne. joita kannattaa kysellä.

        Tervetuloa tutustumaan!

        Akiri
        Huhtasuonkatu 2-4 E-mail: [email protected] Puh (014) 283 909
        40320 Jyväskylä www.akiri.net Avoinna: ark. klo 10-18

        "


      • hinta-arvio

        En voi suositella PC Systems huoltoa. Oma kone meni sinne hoitoon ja hinta-arviota sai odottaa puolitoista viikkoa, lupasivat soittaa, ei kuulunut mitään, eivät vastaa puhelimeen soitettaessa eivätkä soita takaisin. Ei sitten kärsivällisyys pitänyt, kun hain laitteen pois ja vein muualle.


      • Anonyymi
        amp2010 kirjoitti:

        Paras paikka on ehdottomasti ATK VARIKKO! http://www.atkvarikko.fi/
        Voionmaankadullla, monta kertaa olen koneita siellä huoltanu ja aina hyvä palvelu hyvin edulliset hinnat!!

        Ettei nyt ois vaan oma tai kaverin liike kyseessä, mitä tässä niin vuolaasti kehut :D


    • pizzapalkalla kamull

      löydy yhtäkään nörttiä? lähes jokainen vähänkään tietokoneiden kanssa vakavammin harrastava osaa korjata vian kuin vian.

    • Korjata

      Tietokoneita Tekevä:llä?

    • Pauli12333

      www.atkhuolto.org Riihimäellä sijaitseva tietokoneiden huolto yritys. Ei oo kyllä tullu edullisempaa vastaan! :)

      • Tyytyväinen asiakas

        Nykyinen www.atkhuolto.palvelee.fi
        Eli kotitiloissa toimiva tietokoneiden huolto ja korjaus firma.. (edullinen sellainen verrattuna kilpaileviin yrityksiin ) Asiansa osaava yritys.


    • nörtti.
      • Parempaa väkeä

        vieläkö joku tänä päivänä korjauttaa tietokoneita, LOL?


      • Bodö
        Parempaa väkeä kirjoitti:

        vieläkö joku tänä päivänä korjauttaa tietokoneita, LOL?

        Tietokoneasennus Mustasaari Vantaan Hakunilassa on hoitanut meidän tietokoneita ja virusturvan kun on sen verran pieni yritys ettei pysty it-henkilöä palkkaamaan. Nuoria kavereita jotka tekee duunia itsenäisesti ja halvalla. Ei ole ollut valittamista. www.tietokonemustasaari.fi


    • campus data

      ehdottomasti campus data. paras ja hlökohtainen palvelu.

      • jjkl

        Kysymys on esitetty vuonna 2005


      • ei ummarra ei
        jjkl kirjoitti:

        Kysymys on esitetty vuonna 2005

        silti, en ymmärrä miksi niitä koneita täytyy muka jatkuvasti korjailla.


      • eläkepappa
        ei ummarra ei kirjoitti:

        silti, en ymmärrä miksi niitä koneita täytyy muka jatkuvasti korjailla.

        joo, sitä minäkin ihmettelen, itsellä on ollut kone HP kymmenen vuotta, sain sen käytettynä eräältä firmalta, kun uusivat koneita, en tiedä kuinka vanha se on, mutta sitä olen vain kerran käyttänyt korjattavana, käynnistyskytkin, eli pikkuvika oli vain, konetta käytän päivittäin,
        sanovat nykyisten koeniden kestävän vain muutamia vuosia, niinkuin kaiken muunkin nykyisin valmistettavan,
        ostin kerran uuden läppärin, se kesti takuuajan 2v
        sen jälkeen ostin käytetyn läppärin Dell yrityskäytössä ollut kone, siinä ei ole ollut mitään vikaa


      • huoltoajakorjailuaaina
        ei ummarra ei kirjoitti:

        silti, en ymmärrä miksi niitä koneita täytyy muka jatkuvasti korjailla.

        Niin miksi jatkuvasti pitää korjailla, siistä syystä kai että ei osaa päivittää virustorjuntaa ja kone jumiutuu siitä syystä.

        Sitten on syytä korjata jos vahingossa vaikka jotenkin olet onnistunut halkaisemaan tietokoneen emolevyn.


    • antti321123

      www.atkhuolto.palvelee.fi

    • Nopea palvelu
    • eatwadzf

      Hopota hesassa nörtti

    • amalgpal
    • traffimarketti

      Itse käytin koneen korjattavana juuri tossa edellisen linkittämässä paikassa. Eipä ollut ainakaan hinnalla pilattu, ja toimiva tuli. Voisin suositella.

    • www.kopiti.fi

      Kopiti Oy on erittäin nopea ja edullinen tietokonehuoltoon erikoistunut yritys Jyväskylässä:. www.kopiti.fi

      • Tietokonehuolto.....

        hohhohhohhoooo... vaihdetaan öljyt ja putsari... hohhohhoooo...

        jo on kädetöntä porukkaa.


    • suosittelen

      Kattokaa

      www.helppia.fi
      hyvää tietokone apua oli. suosittelen

    • Hyvätietokonepalvelu
    • on hyvä

      Ykkösdata puistokadun yläpäässä.

    • suosittelen

      www.endesk.fi

    • jyvä

      Parasta palvelua olen saanut helppiäistä! Todella hyvää palvelua ja paljon halvempi kuin jossain muualla.

      Suosittelen :)

    • huoltoapuatarvinnut

      Kampus Data huoltaa kyllä hyvin, menee kaikki normit PC-koneet mut myös Applen huolto. Huippu palveluporukka myös!

    • Kuluttaja

      No nyt kun kaikki rahastajat on lueteltu niin voidaan todeta että tietokone ei tarvitse huoltoa. Jos se sen sijaan menee rikki niin se on jo niin paska ettei sitä kannata korjata vaan hankitaan uusi.

    • suosittelija
    • kokemustaon

      Äkää h*elvetissä vieko jkl tv ja atk huoltoo . Iha paska paikka tuntuu et mun pitäis kaikki tietää mitä koneessa on rikki ja sit siel o vittu kahden viikon jonot siihe et ne päässee tutkimaan mikä koneessa on vikana. Sit ku viikko menny nii sanotaan että pitää tilata uusi osa jossa kestää ja se maksaa todella paljon. ELKÄÄ VIEKÖ JKL TV ATK HUOLTOON

      • DonMega

        voin allekirjoittaa tuon varaosien kalliuden. vein asus rog swift 34" ultrawide jossa paneeli rikki ja maksais tonnin korjaus. eiköhän noita paneeleja saa halvemmallakin vaikka se on monitorin arvokkain osa kyllä. meinaan vaan että sillä hinnalla saa jo uuden saman. vai liekkö tuntiliksa pojilla sen verran kova että itse korjaus on useita satasia, tiiä sitä.


    • lh324h32l4hg34g

      tämä akiri on kai hyvä paikka, olen ollut asiakkaana ennen, löytyy kaikkea ja edullisesti.... pupuhuhdassa tosiaan, pitkä matka...

    • ewopp

      Se voionmaankadulla oleva liike on hyvä.suosittelen!

      • Anonyymi

        Onko näistä liikkeistä viellä tksikään pystyssä


    • nopeajahalpa

      http://www.jyvasseudunatkpalvelut.com/ <--- Nopea ja halpa!!

    • Kiitospalvelusta

      https://twebs.fi/tietokonehuolto-jyvaskyla <--- Täällä mukava opiskelija korjailee koneita ilmeisesti aika pitkälle yksin mutta homma on ammattitaitoista ja nopeaa. Selvästi panostetaan asiakaspalveluun ja hinta on sopiva. Tuen mielelläni nuoria yrittäjiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe