Bjarne sössi lukiossa

Tsekkaaja

Kallis pääsi hät hätinä lukiosta läpi. Sai A:n paperit, kertoi Nelosen uutiset viime lauantaina. Miten tällainen henkilö voi yrittää presidentiksi. Bjarne sössi. Selittelylle ei ole sijaa. Ovatko edes omat takana? Vai asettaako valitsijayhdistys Pekka Reinikaisen kirittämään Bjarnea! Vieläkö Forilla on hengissä?

16

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bjarne Edullinen

      Mitä sitten, vaikka saikin A:n paperit?

      Se Reinikainenhan on ihan hullu.

    • PS on populistipuolue

      PS-agitaattori kirjoittelee tänne toisten arvosanoista ylistäen Soinin "L:ää"
      Oikeasti Soini on saanut M:n . Soini oli itse spekuloinut, että se voisi olla nykyinen E. Joku PS-agitaattori onkin muuttanut sen nyt L:ksi

      Vain PS-juntti voi tehdä näin.

      On PS-juntilla jutut vähissä, jos pitää yrittää populistisoida jollain yo-arvosanalla.

      Toki Bjarnen arvosana on surkea, mitäköhän kertoo. No ei se niin vakavaa ole.

      • Tsekkaaja

        Mitä? Olenko muka puhunut jotakin Timo Soinista kirjoituksessani? Timo Soinilla kyllä oli todellakin L:n tai E:n paperit ja hän on valtiotieteen maisteri, mutta en kyllä edelleenkään muista kirjoittaneeni Soinista halaistua sanaa edellisessä viestissäni.


      • rouva U

        Antakee armoa. tämä ps-ag. on pahasti sen tarpeessa. tunnen hänet.


      • Tsekkaaja
        rouva U kirjoitti:

        Antakee armoa. tämä ps-ag. on pahasti sen tarpeessa. tunnen hänet.

        No, kuka olen?


      • tietysti
        Tsekkaaja kirjoitti:

        No, kuka olen?

        Bjarne Kallis, käyt vähän väliä kehumassa itseäsi saitilla.


      • Tsekkaaja
        tietysti kirjoitti:

        Bjarne Kallis, käyt vähän väliä kehumassa itseäsi saitilla.

        Oikein tsekattu. Oletkohan kadonnut veljeni? täytyis tsekata, kun ehtii.


    • Ne ihmiset, jotka koulutuksensa ja avujensa puolesta eivät pärjää työelämässä, tai ovat työtä vieroksuvia, heistä monet hakeutuvat politiikkaan leveämmän leivän ääreen. Missä töissä Heinäluoma olisi ylioppilaan koulutuksella? Metallikytkentöjensä ansiosta varmaan trukkikuskina teräsvarastolla.

      • Pulumunen

        Juuri näin. Lipeviä jätkiä on paljon politiikassa.


      • ylioppilas
        Pulumunen kirjoitti:

        Juuri näin. Lipeviä jätkiä on paljon politiikassa.

        Ja näillä palstoilla totaali luusereita, jotka eivät kelpaa edes sinne politiikkaan.


      • ylioppilas kirjoitti:

        Ja näillä palstoilla totaali luusereita, jotka eivät kelpaa edes sinne politiikkaan.

        Monet teistä ei kelpaa kumpaankaan, ei töihin, ei politiikkaan. Selitä samalla, mikä ammatti ylioppilas on?


    • ...............

      Ahtisaari on myös jäänyt koulussa luokalleen ja Kekkosellekin tuotti koulu vaikeuksia, joten älkää te Bjarnea haukkuko.
      Olkoon Soinilla millaiset paperit vaan niin Kallis osaa paremmin asiansa ja saa minun ääneni. Eikä Bjarne kauppaopiston rehtorina voi ihan huono olla

      • nyfiken_

        Onko Bjarnella muutakin kuin YO-paperit?


      • kride...joku vaan
        nyfiken_ kirjoitti:

        Onko Bjarnella muutakin kuin YO-paperit?

        Katso nyt vaikka ensin osoitetta http://www.eduskunta.fi/Kallis_Bjarne
        ennen kuin paljastat tietämättömyytesi täällä!

        Mm: ylioppilas 1964, valtiotieteen maisteri 1968, Kokkolan kauppaoppilaitoksen lehtori 1969-1989, Kokkolan kauppaoppilaitoksen rehtori 1989 alkaen, kansanedustaja 1991- ...


      • Bjarnen v.-64
        nyfiken_ kirjoitti:

        Onko Bjarnella muutakin kuin YO-paperit?

        Bjarne oli aliupseerikoulukaverini. Läpeensä rehti ja reilu kaveri.


    • zäppä-eemeli

      Ei kannata aina menneitä murehtia. Pietarikin oli fisumies, mutta Jeesus opetti hänestä
      ihmisten kalastajan.

      Mannerheim lähti Venäjälle muutamaksi vuodeksi kun täällä Suomessa ei koulu sujunut. Myöhemmin silti marski teki oman osansa Suomen puolustuksessa ja ihan hyvin pärjäsi.

      Kallis ei varmaan kallista lasia samaan tahtiin kuin moni muu poliitikko tekisi.

      t: zäppä-eemeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe