Jos saisit valita suomalaisen julkkiksen, jonka kanssa saisit viettää yhden kiihkeän yön, kuka hän olisi?
Julkkiksen kanssa seksiä?
52
31771
Vastaukset
- oli jompikumpi
Ehdottomasti hän olisi joko Marika Fingeruusu tai Jasmin Mäntylä. Kauniita ja seksikkäisiä naisia molemmat
- tietotoimisto
Jos otsikko olisi ollut "kenen tyhmän julkkiksen kanssa haluat viettää yön", niin olisit ollut pomminvarman voittaja!!!
- miäs
minäkkii ottasin nuo. Ei ois pelkoa että jäis ilman.
- matille kateellinen
Mervi tietty!!! Tyhmä kysymys
- Einari-täti
No tietenkin Jari Sillanpää, se on niiiin ihana! Marcoa en huolis koska en tykkää blondeista ja lantionvatkaajista.
- mä haluisin olla....... .ST
Mä haluisin olla vuoden 2003 tangokuningater Saija Tuupasen kanssa.... SE ON NII SÖPÖ
- se olisi
Riika Ratilainen, kypsä upea nainen
- kunnon leivinuuni
Tv-Ankkuri Ruohola olisi mahtava. On meinaan sellainen kunnon tavara, mistä pitää kiinni.
- Mahan täydeltä
Pitkä ja upea Tiina Klemettilä olisi minun kohde.
- herra 47
Jos urheilijat käy julkkiksista niin valitsisin Johanna Halkoahon, siinäpä vasta on näyttävän ja tosi komeen näköinen nainen. Hänen kanssaan ku pääsis hieman harrastamaan vaikkapa sänkypainia niin...
- Kalle
Johanna Raunio ja Saija Hakola,nam.
- ei...
Markus Pöyhönen. Kiitos! Ne lihaksikkaat kädet kun olisi ympärillä, niin... niin. Juuri Markus. :)
- Anonyymi
Johanna Tukiainen on Suomen erikoisin äiti ja siksi olisi kivaa viettää illan hänen kanssaan ja jutella elämästä
- Enomies
tietysti
- mää
oon masokisti
- Keinu
Johanna Rauniota olisi mukavaa keinutella.Herkku se on edelleen.
- namu
Keinu kirjoitti:
Johanna Rauniota olisi mukavaa keinutella.Herkku se on edelleen.
TOMMI KORPELA.. Siinä on karismaattinen ja miehekäs Mies.
- reino
Sen vittu haisee hyvältä :)
- rane
Siinä vasta nainen , kaunis ja tosi Sexy isot munkit nam.
- Eräs vaan
Ei Rosalla Vittu ole,,sehän löytyy viiden lapsen äidiltä,, et silleen
- Rosalle
Eräs vaan kirjoitti:
Ei Rosalla Vittu ole,,sehän löytyy viiden lapsen äidiltä,, et silleen
lapsi, ja vittu tulee kohta perässä, vai oliko
se päinvastoin. - minäkin kans
rane kirjoitti:
Siinä vasta nainen , kaunis ja tosi Sexy isot munkit nam.
halluun heh.heh.heh.
- ...
..urheilija käy, niin Niklas Hagmanin. Jossain ohjelmassa joskus sen piti pyörittää hulahula-vannetta ja kyllähän se pyöri! Oi sitä lanteiden pyöritystä...mmmmmm... :p
- Jope
Semmoinen pieni suloinen Saija Hakola olisi jotakin.
- Mersu
Jope kirjoitti:
Semmoinen pieni suloinen Saija Hakola olisi jotakin.
Hilary Duff.
- hjördis
joko Jörn Donnerin tai Matti Wuoren kanssa: Ihanaa kuunnella niiden puhetta (nostaa himot huippuunsa)
- Tintsu
Maailman komeimman ja sexikkäimmän miehen eli JUSSI AHTEEN kanssa haluaisin sextailla oikein kunnolla.
Siinä vasta miehekäs, söpö, rohkea ja oikea herrasmies! - runoja rakkaudesta ja akti ...
Ehdottomast Taberman ja Tervo yht´aikaa.
- Levittäjä
Saija Hakola on edelleen namunen jota haluaisin panna.44 vuotias herkku,miten voikin olla noin suloinen.
- Duracel1969
Levittäjä kirjoitti:
Saija Hakola on edelleen namunen jota haluaisin panna.44 vuotias herkku,miten voikin olla noin suloinen.
Mä panisin kuin pupu Johanna Halkoahoa!Ja myös Airistoo!
- panopoika*
Nyt päässyt jo vähän rupsahtamaan.
- eini
NIIKU TODELLAKI!!!=)
- Humppalullis
Siinä on seksikäs mies
- jones
Ruohola ehdottomasti on sen verran kiihoittava tuhti perse lauralla.takaapäin...
- näistä
Antti Tuisku, Marco Bjurström, Jari Sillanpää, Loman, Jari Sarasvuo, Juha Föhr,,
Onhan noita päiväunikohteita gay-miehille
- hannele
Ville Valon kanssa kiitos....
- SIRPA
MIKKO TIHKUU SEKSIÄ!!! OLISIN VALMIS MILLOIN VAIN JA
MISSÄ VAIN...- samaa
yhdyn edelliseen =) Mikko Leppilampi ehdottomasti!
- Montanan Tony
Hän ei vaan suutele suulle, se on kuulemma pettämistä, mutta yhdyntä ei.
nim.
kokemuksen rintaääni - mette-maarit
joo mun suosikki olis toi Peter Frazen tai sitte ulkomaalaisista toi bad girl:ssä se huumeiden sekoileva vartija nimee en muista yks kaks ja oikeeta en ees tiiä??
siinä olis kaks namu palaa mistä sinkkunainen vaan haaveilee..... - Ge-Ge
Indican Jenny ja Minna Turunen on siinä ja siinä. Ehdottomasti Pamela Tola!
- ....
xDDD
- Anne_fani
...niin... ilman muuta Anne Borgströmin kanssa olis kiva viettää iltaa - vaikka ilman seksiäkin. Siinäpä sensuelli pakkaus.
- Anonyymi
jep
- tietysti
On aikas seksikäs mies.
- tiitu
franzenin kans viettäisin vaikka kakskin yötä on se niin seksikäs.
- sen tapahtuvan..
..Kiisselin Peten kanssa. Mukava ja ihana mies!!
Ihanat vaaleat hiukset, syötävän ihana! - ::Haxor:::
No tietysti jaana pelkosen.. ah! jo pelkkä katsominen nostaa kalun pystyyn..
- Anonyymi
On yksi julkkis jota olen ihaillut 19 vuotta. Ihaillut ja hänen kauneutta, palvonut ihan eri tavalla mun muiden. Tuo kaunotar on Maryam Razavi.
- Anonyymi
Joel Hallikainen
- Anonyymi
Pitääkö olla elävä vai voiko olla kuollut?
- Anonyymi
Anna-Liisa Tilus, yle 1:n tv-kuuluttaja. Nam.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392922Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs322748100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472393Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo421979Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211974Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581740- 401624
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361506- 451423
- 261281