Katsokaahan Suurta Seikkailua ja erityisesti Taru Valkeapäätä. Kaikki kuvakulmat ovat valittu niin, ettei Tarun maha näy. Alkujaksoissa näkyi pariin otteeseen Tarun maha, ja se näytti pullottavan... Nyt Taru pitää löysiä paitoja ja takkia mahan peittona.
Taru Valkeapää
13
3421
Vastaukset
- minä
Mitäs sitten?
- minä myös
että, taitaa olla pieniin päin.
- Se siitä
minä myös kirjoitti:
Onnea vaan tai sitten ei! Jos Taru on vaan
muuten ruvennut diggaamaan väljempää tyyliä. - On se raskaana
minä myös kirjoitti:
Olen huomannu ihan saman... Ja kyllähän se Taru selvästi odottaa... kiva juttu :))
Naistenlehdissä (esim. Annassa oli alkukeväästä kuva Tarusta ja huomasi sen jo siitä että vatsassa taitaa olla asukki...).
Ja jottei siellä ala kätinät, niin olen itse ollut myös raskaana pari vuotta sitten joten tiedän miltä raskaanaolevan massu näyttää :))
- Gnome
todellakin järkevää tekemistä vailla että viitsii ja ehtii tutkia jonkun idioottikanavan älyttömän "ohjelman" tekoiloisen "juontajan" kehon mahdollisia muutoksia ja vielä kirjoittaa siitä julkisessa forumissa!
- nainen
Se on taatusti ärsyttävin juontaja ärsyttävimmässä ohjelmassa.. argh!
- toinen nainen
nainen kirjoitti:
Se on taatusti ärsyttävin juontaja ärsyttävimmässä ohjelmassa.. argh!
Olen samaa mieltä koko ohjelmasta ja varsinkin sen vetäjästä, uhh!!
Kuinka moista roskaa viittii edes kattoo, onneksi on noita muita kanavia, ettei tarvii hänen vetämää ohjelmaa ja häntä itteensä kuikuilla.
Että joitakin voi kiinnostaa, onko hän raskaana vai ei, uskomatonta!!!
Ärsyttävä persoonallisuus - mies
toinen nainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä koko ohjelmasta ja varsinkin sen vetäjästä, uhh!!
Kuinka moista roskaa viittii edes kattoo, onneksi on noita muita kanavia, ettei tarvii hänen vetämää ohjelmaa ja häntä itteensä kuikuilla.
Että joitakin voi kiinnostaa, onko hän raskaana vai ei, uskomatonta!!!
Ärsyttävä persoonallisuusNii !!!
onneks tulee jalkapalloa !!!!
- onko
SE SEN NILS ASLAK VALAKEEPÄÄN TYTÄR?
- jotain valuu....
tiedän että jotain valkoista mönjää valuu
Taru Valkeapään pillu aukosta!!- Taru Valkeapää
Minä olen raskaana,en ole mikään läski.Ja sen takia mahaa ei näytetä kun muuten minä en näkyisi kunnolla,sen takia edes jalkoja ei näytetä.
Katsokaa Suurta Seikkailua. - Taru Valkeapää
Taru Valkeapää kirjoitti:
Minä olen raskaana,en ole mikään läski.Ja sen takia mahaa ei näytetä kun muuten minä en näkyisi kunnolla,sen takia edes jalkoja ei näytetä.
Katsokaa Suurta Seikkailua.esiintyä minuna minun sijastani?! Siis MINÄ olen raskaana, aivan yhtä raskaana kuin olen vaatimaton. Jos en olisi vaatimaton olisin raskaana... siis tarkoitan että ainoastaan vaatimattomuuteni ylittää raskauteni... tuota, siis jos on raskaana, ei voi olla niin vatimaton kuin MINÄ!
Voi vide, olisinpa pysynyt vain Hugon kanssa niin en nyt olisi raskaanakaan, luulisin!
- Aika.Kapseli
Taruhan mentoroi näitä uusia juontajia nykyään. Ja on ihan jees äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872