Taru Valkeapää

Suuri Seikkailija

Katsokaahan Suurta Seikkailua ja erityisesti Taru Valkeapäätä. Kaikki kuvakulmat ovat valittu niin, ettei Tarun maha näy. Alkujaksoissa näkyi pariin otteeseen Tarun maha, ja se näytti pullottavan... Nyt Taru pitää löysiä paitoja ja takkia mahan peittona.

13

3506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Mitäs sitten?

      • minä myös

        että, taitaa olla pieniin päin.


      • Se siitä
        minä myös kirjoitti:

        että, taitaa olla pieniin päin.

        Onnea vaan tai sitten ei! Jos Taru on vaan
        muuten ruvennut diggaamaan väljempää tyyliä.


      • On se raskaana
        minä myös kirjoitti:

        että, taitaa olla pieniin päin.

        Olen huomannu ihan saman... Ja kyllähän se Taru selvästi odottaa... kiva juttu :))
        Naistenlehdissä (esim. Annassa oli alkukeväästä kuva Tarusta ja huomasi sen jo siitä että vatsassa taitaa olla asukki...).
        Ja jottei siellä ala kätinät, niin olen itse ollut myös raskaana pari vuotta sitten joten tiedän miltä raskaanaolevan massu näyttää :))


    • Gnome

      todellakin järkevää tekemistä vailla että viitsii ja ehtii tutkia jonkun idioottikanavan älyttömän "ohjelman" tekoiloisen "juontajan" kehon mahdollisia muutoksia ja vielä kirjoittaa siitä julkisessa forumissa!

      • nainen

        Se on taatusti ärsyttävin juontaja ärsyttävimmässä ohjelmassa.. argh!


      • toinen nainen
        nainen kirjoitti:

        Se on taatusti ärsyttävin juontaja ärsyttävimmässä ohjelmassa.. argh!

        Olen samaa mieltä koko ohjelmasta ja varsinkin sen vetäjästä, uhh!!
        Kuinka moista roskaa viittii edes kattoo, onneksi on noita muita kanavia, ettei tarvii hänen vetämää ohjelmaa ja häntä itteensä kuikuilla.
        Että joitakin voi kiinnostaa, onko hän raskaana vai ei, uskomatonta!!!
        Ärsyttävä persoonallisuus


      • mies
        toinen nainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä koko ohjelmasta ja varsinkin sen vetäjästä, uhh!!
        Kuinka moista roskaa viittii edes kattoo, onneksi on noita muita kanavia, ettei tarvii hänen vetämää ohjelmaa ja häntä itteensä kuikuilla.
        Että joitakin voi kiinnostaa, onko hän raskaana vai ei, uskomatonta!!!
        Ärsyttävä persoonallisuus

        Nii !!!

        onneks tulee jalkapalloa !!!!


    • onko

      SE SEN NILS ASLAK VALAKEEPÄÄN TYTÄR?

    • jotain valuu....

      tiedän että jotain valkoista mönjää valuu
      Taru Valkeapään pillu aukosta!!

      • Taru Valkeapää

        Minä olen raskaana,en ole mikään läski.Ja sen takia mahaa ei näytetä kun muuten minä en näkyisi kunnolla,sen takia edes jalkoja ei näytetä.
        Katsokaa Suurta Seikkailua.


      • Taru Valkeapää
        Taru Valkeapää kirjoitti:

        Minä olen raskaana,en ole mikään läski.Ja sen takia mahaa ei näytetä kun muuten minä en näkyisi kunnolla,sen takia edes jalkoja ei näytetä.
        Katsokaa Suurta Seikkailua.

        esiintyä minuna minun sijastani?! Siis MINÄ olen raskaana, aivan yhtä raskaana kuin olen vaatimaton. Jos en olisi vaatimaton olisin raskaana... siis tarkoitan että ainoastaan vaatimattomuuteni ylittää raskauteni... tuota, siis jos on raskaana, ei voi olla niin vatimaton kuin MINÄ!
        Voi vide, olisinpa pysynyt vain Hugon kanssa niin en nyt olisi raskaanakaan, luulisin!


    • Aika.Kapseli

      Taruhan mentoroi näitä uusia juontajia nykyään. Ja on ihan jees äiti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe