Kokemuksia kvik-nimisestä firmasta? (Vantaa)

leevi

Millainen on hinta-laatusuhde, entä suunnittelu, palvelu, toimitus? Ilmeisesti eivät hoida asennusta?

8

4677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OSTANUT KVICISTÄ

HEI
      ÄLÄ OSTA KVICISTÄ,
      SIELLÄ EI OLE SUUNNITELUOHJELMIA, MENE VAIKKA KEITTÖNETTIIN.

• tietoa

minulle. Keittiö.netissä myydään siis SUUNNITELUOHJELMIA... Olen ihan äimän käkenä... Minä olen aina luullut että ne myy vaan huonoa palvelua, ei oota ja stressiä !

HEI
        PALJON SE "SUUNNITELUOHJELMA" SIELLÄ NETISSÄ MAKSOI ? Minäkin haluaisin sellaisen...

Onko keittiösi nyt huonompi kun se on suunniteltu käsin eikä "suunniteluohjelmalla"?
        EI, se on parempi koska käsin piirtäen suunnittelu on hitaampaa -> vähemmän virheitä.

• mojo

Kvik piirtää keittiösuunitelmat käsin. Jos on ruotsin tai tanskan kieli hallussa voi mennä www.kvik.se tai www.kvik.dk sivuille ja käyttä 3d-piirto ohjelmaa (sama kun Ikean)

• jmm

Ainakin sieltä saa palvelua toisin kun keittiönetistä!! Hinta-laatu kohdallaan,on Tanskassa toiseksi suurin keittiö toimittaja. Ymmärsin että sieltäkin voi ostaa asennuksen jos näin haluaa.

• kvik

Hei!
        Meillä on kvikin perusvalkoinen yksinkertainen keittiö, jossa on tammiset puutasot. minusta todella hyvä ja toimiva kyökki. Meillä on kaksi lasta ja keittiö on täydessä käytössä. Ihmettelen vaan, että ostaako ihmisetkeittiön jonkun tietokoneohjelman vuoksi. Ainoa ongelma on se, että keittiö täytyy itse koota.

Suosittelen!!!!

• Anonyymi

Kvik Vantaalla ainakin nyt jo entinen kauppias ei maksanut lauantailisiä työntekijöille, halusi vähentää loppupalkasta osuuksia jos työntekijä ilmoitti lähtevänsä ja kiusasi/nöyryytti. Ihan karmivaa ja en ymmärrä miten tuo voi olla mahdollista Suomessa. Keittiöt on kyllä kauniita.

• Anonyymi

Meillä asia kesken kuluttajariitalautakunnassa ja huomasin että omistaja vaihtunut onneksi asia on Kvik vastaan tilaaja eikä edellinen kauppias josta olis paljon kerrottavaa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä asia kesken kuluttajariitalautakunnassa ja huomasin että omistaja vaihtunut onneksi asia on Kvik vastaan tilaaja eikä edellinen kauppias josta olis paljon kerrottavaa…

Kvik on franchise-ketju. Yrittäjiä mahtuu ketjuun monenlaisia. Kaikki hankkivat yhteisesti tavaransa franchise-antajalta, joka vastineeksi hoitaa markkinointia ym. Yleensä yrittäjät maksavat tästä osuuden liikevaihdostaan, voittoa tai ei. KVIK:n kanssa samankaltaisesti toimivat esim. tutummat Koti-Pizza tai R-Kioski.

Riitatilanteissa, kuluttajanäkökulmasta kauppaa on käyty "Kvikin" kanssa, juridisesti "Ky Arskan" tmv. kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe