Millainen on hinta-laatusuhde, entä suunnittelu, palvelu, toimitus? Ilmeisesti eivät hoida asennusta?
Kokemuksia kvik-nimisestä firmasta? (Vantaa)
8
4599
Vastaukset
- OSTANUT KVICISTÄ
HEI
ÄLÄ OSTA KVICISTÄ,
SIELLÄ EI OLE SUUNNITELUOHJELMIA, MENE VAIKKA KEITTÖNETTIIN.- tietoa
minulle. Keittiö.netissä myydään siis SUUNNITELUOHJELMIA... Olen ihan äimän käkenä... Minä olen aina luullut että ne myy vaan huonoa palvelua, ei oota ja stressiä !
HEI
PALJON SE "SUUNNITELUOHJELMA" SIELLÄ NETISSÄ MAKSOI ? Minäkin haluaisin sellaisen...
Onko keittiösi nyt huonompi kun se on suunniteltu käsin eikä "suunniteluohjelmalla"?
EI, se on parempi koska käsin piirtäen suunnittelu on hitaampaa -> vähemmän virheitä. - mojo
Kvik piirtää keittiösuunitelmat käsin. Jos on ruotsin tai tanskan kieli hallussa voi mennä www.kvik.se tai www.kvik.dk sivuille ja käyttä 3d-piirto ohjelmaa (sama kun Ikean)
- jmm
Ainakin sieltä saa palvelua toisin kun keittiönetistä!! Hinta-laatu kohdallaan,on Tanskassa toiseksi suurin keittiö toimittaja. Ymmärsin että sieltäkin voi ostaa asennuksen jos näin haluaa.
- kvik
Hei!
Meillä on kvikin perusvalkoinen yksinkertainen keittiö, jossa on tammiset puutasot. minusta todella hyvä ja toimiva kyökki. Meillä on kaksi lasta ja keittiö on täydessä käytössä. Ihmettelen vaan, että ostaako ihmisetkeittiön jonkun tietokoneohjelman vuoksi. Ainoa ongelma on se, että keittiö täytyy itse koota.
Suosittelen!!!!
- Anonyymi
Kvik Vantaalla ainakin nyt jo entinen kauppias ei maksanut lauantailisiä työntekijöille, halusi vähentää loppupalkasta osuuksia jos työntekijä ilmoitti lähtevänsä ja kiusasi/nöyryytti. Ihan karmivaa ja en ymmärrä miten tuo voi olla mahdollista Suomessa. Keittiöt on kyllä kauniita.
- Anonyymi
Meillä asia kesken kuluttajariitalautakunnassa ja huomasin että omistaja vaihtunut onneksi asia on Kvik vastaan tilaaja eikä edellinen kauppias josta olis paljon kerrottavaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä asia kesken kuluttajariitalautakunnassa ja huomasin että omistaja vaihtunut onneksi asia on Kvik vastaan tilaaja eikä edellinen kauppias josta olis paljon kerrottavaa…
Kvik on franchise-ketju. Yrittäjiä mahtuu ketjuun monenlaisia. Kaikki hankkivat yhteisesti tavaransa franchise-antajalta, joka vastineeksi hoitaa markkinointia ym. Yleensä yrittäjät maksavat tästä osuuden liikevaihdostaan, voittoa tai ei. KVIK:n kanssa samankaltaisesti toimivat esim. tutummat Koti-Pizza tai R-Kioski.
Riitatilanteissa, kuluttajanäkökulmasta kauppaa on käyty "Kvikin" kanssa, juridisesti "Ky Arskan" tmv. kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793