Olen käsittänyt, että toista lasta odottaessa vauvan liikkeet pitäisi jo jollain lailla tuntea raskausviikolla 16. Itse en ole tuntenut mitään.
Miten teillä muilla, jotka odotatte toista lasta, milloin olette tunteneet liikkeet?
Edellisestä raskaudestani on kyllä aikaa jo 7 vuotta, voikohan tämä vaikuttaa asiaan?
Ekassa raskaudessa tunsin ekat liikkeet muistaakseni viikolla 20-22.
Pitäiskö olla huolissaan, kun liikkeitä ei vielä tunnu?
Apua!! Rv 16+1 enkä tunne mitään liikkeitä vatsassa
4
1619
Vastaukset
- Milla
Mä odotan kolmatta lasta ja tunsin liikkeitä vasta viikolla 17 tai 18. Käy kuunteluttamassa sydänääniä jos huolettaa!
- tyty
mä kans viikolla 16, parina päivänä on saattanut tuntua jotai pientä kuplintaa alavatsassa. mun ed. raskaudesta 8 v joten en oikein muista miltä liikkeet tuntuu. kaikki on kuitenkin hyvin ja liikketkin tuntuu aikanaan, ole huoletta. mulla muuten on taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka etuseinässä joten sekin saattaa vaikeuttaa liikkeiden tuntemista!
- Äippä3
Vauvasi on vasta n. 14 viikkoinen ja niin pieni, että enemmän ihmettelisin jos tuntisit jo liikkeet.
Mä odotan kolmatta rv 19 ja nyt vasta olen muutaman hyvin hennon liikkeen tuntenut. :)- Nimetön
Mulle neuvolassa sanottiin, et ensisynnyttäjä tuntee yleensä liikkeet viikoilla 20-22 ja uudelleen synnyttäjä viikoilla 18-20 eli no hätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063