Miten muut INSOMINin käyttäjät

olette päässeet eroon lääkkeestä. Itselläni reilun kahden viikon säännöllisen käytön jälkeen tuli kyllä pariksi yöksi oma uni takaisin, mutta sitten alkoivat taas unihäiriöt ja kova ahdistus. Googlettamalla löysin lääkkeestä juuri noita vieroitusoireita. Aionkin nyt lopettaa lääkkeen hiljalleen. Mieluiten kuitenkin lähipäivinä/viikkoina. Onko muilla kyseistä lääkettä popsineilla kokemusta tuosta lopettamisesta? Miten kauan pienesitte ja millä annoksella? Minulla on masennusta, johon lääkitys.
2205
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Vähähiilihydraattinen ruokavalio auttaa. Jätä pois kaikki leivät ja pullat, jauhot, perunat ja sokeri. Viikossa verensokeri tasapainottuu, paino laskee, olo tulee paremmaksi, voi nukkua yöt rauhallisesti ja kohta huomaat, ettei lääkkeitä tarvita. Itse olen laihduttanut 15 kg ja olen rauhallisempi kuin ennen. Voit tutustua aiheeseen osoitteessa www.anttiheikkilä.com, on muuten lääkäri, joka suosittaa ruokavaliota monien sairauksien ehkäisyyn ja sen avulla lääkkeistä pääsevät eroon niin diabeetikot, verenpaine, kolesteroli ja muut mielialapotilaat.

Äänestä

Masennuslääkityksesi ei välttämättä ole kohdallaan ja varsinkin jos käytössä on SSRI -sotkut.
Pyydä esim. Surmontilia sinulle sovitetulla
annoksella, niin häippää ne unihäiriötkin.
Alkuvaiheessa pieni määrä bentsodiatsepiinia sekaan ja unilääke siinä sivussa pois.
Insomin pitäs lopettaa 4 - 5 viikon aikana
vähentäen 2,5 mg / 2 viikkoo ja
vieroitusoireisiin se toinen mömmö rinnalle.
Pääasia, ettei lopeteta laakista.
Vanhat trisykliset masennuslääkkeet ovat
teholtaan samoja kuin "uudet" SSRI:t.
Jos on itsetuhotaipumusta SSRI:t ovat kuitenkin turvallisempi vaihtoehto.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Asta uneton kirjoitti:

olette päässeet eroon lääkkeestä. Itselläni reilun kahden viikon säännöllisen käytön jälkeen tuli kyllä pariksi yöksi oma uni takaisin, mutta sitten alkoivat taas unihäiriöt ja kova ahdistus. Googlettamalla löysin lääkkeestä juuri noita vieroitusoireita. Aionkin nyt lopettaa lääkkeen hiljalleen. Mieluiten kuitenkin lähipäivinä/viikkoina. Onko muilla kyseistä lääkettä popsineilla kokemusta tuosta lopettamisesta? Miten kauan pienesitte ja millä annoksella? Minulla on masennusta, johon lääkitys.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu