Koska tuossa alapuolella on käyty nyt keskusteluja miehen tarpeellisuudesta sekä perheessä että muuten, ja ruodittu mikä on miehessä parasta, niin tuumin että tasapuolisuuden nimissä voitaisiin nyt sitten ruotia veliveikkoset mekin näitä hameväen asioita itseksemme ;o) ja tokihan naisetkin saavat vastata, kohtuudella tietenkin. en kaipaa ketjuun feministisiä, saati sovinistisia kannanottoja, mutta huumoria saa olla sitäkin enemmän mukana; aihe kun ei kuitenkaan ole itsessään edes mitenkään vakava.. >=oP
Itsestään selvää lienee jokaiselle se, että lasta ei voi saada ilman naista. jos jätetään tämä asia pois kokonaan listalta, niin pääsemme itse asiaan =oP
Tämän aloituksen saa ottaa provona jos haluaa, vähän se on tänne pilke silmäkulmassa heitettykin ;)
Mihin Naista Tarvitaan?
94
6230
Vastaukset
ajankulukseni näin naisena vastaisin,
niin hetken mietittyäni tulin siihen
tulokseen,että miehethän tarvitsevat naista ihan
joka asiaan.!
niin että mitä sitä turhia kaikkea luettelemaan!:))- (.)Y(.)
Tulisitko toimeen ilman naista?.. ;)))
Taitaisi olla aika ankeata?.. ;))
Kumpikin sukupuoli, tarvitsee toistaan
moniin asioihin!.. ;)) Eikös niin?...- (.)Y(.)
doctrine kirjoitti:
tulisin. helpostikin!
mutta kyllä, ankeatahan tämä on =oPIhan kaikessako?.. ;))
0_0.. myönsit, et ankeeta on.. ;)) (.)Y(.) kirjoitti:
Ihan kaikessako?.. ;))
0_0.. myönsit, et ankeeta on.. ;))muutin kotoa pois 15 vuotiaana ja olen pessyt pyykkini ja lattiani aika pitkälti itse siitä saakka kun sain ensimmäisen oman asuntoni...
seksi tietysti nyt on aika ankeaa ilman naista mutta luonnistuu sekin ;P kämmenet vain kasvaa karvaa ja tulee sokeaksi xDdoctrine kirjoitti:
muutin kotoa pois 15 vuotiaana ja olen pessyt pyykkini ja lattiani aika pitkälti itse siitä saakka kun sain ensimmäisen oman asuntoni...
seksi tietysti nyt on aika ankeaa ilman naista mutta luonnistuu sekin ;P kämmenet vain kasvaa karvaa ja tulee sokeaksi xDen kyllä aluks tajunnu tuota loppua,mutta sitten.....
jos ne kämmenet kasvaa karvaa,niin ei taida sitten olla enää mitään siellä toisessa päässä???????:D
hyi kauheata...minä häpeän ajatuksiani:)(mukamas)...- (.)Y(.)
doctrine kirjoitti:
muutin kotoa pois 15 vuotiaana ja olen pessyt pyykkini ja lattiani aika pitkälti itse siitä saakka kun sain ensimmäisen oman asuntoni...
seksi tietysti nyt on aika ankeaa ilman naista mutta luonnistuu sekin ;P kämmenet vain kasvaa karvaa ja tulee sokeaksi xDUskon, jotta nuo hommat, siulta
sujuukin ihan mallikkaasti.. ilman naista.. :))
No, nyt päästiin asiaan.. ;)))
Tuota, just tarkotin, jotta siihen
siekin tarviit naista.. ainakin joskus!!.. ;)))
:DDDD Pitääkin tiirailla, milloin tulee
sokea karvakätinen mies vastaan!.. :DDDDD (.)Y(.) kirjoitti:
Uskon, jotta nuo hommat, siulta
sujuukin ihan mallikkaasti.. ilman naista.. :))
No, nyt päästiin asiaan.. ;)))
Tuota, just tarkotin, jotta siihen
siekin tarviit naista.. ainakin joskus!!.. ;)))
:DDDD Pitääkin tiirailla, milloin tulee
sokea karvakätinen mies vastaan!.. :DDDDDkesälläkin hanskat kädessä ja valkoinen keppi ympäriinsä sohien, minut on helppo tunnistaa ;DDD
vanhan kansan sanonta kuuluukin jotta ronkelit runkkaa. ;)))))
eikä minulla ole mitään mielenkiintoa lähteä etsimään yhdenyönsuhteita, ne ei ole minua varten, niillä ei ole minulle mitään annettavaa...
onneksi löytyy vielä huumorintajua, pelkäsinkin jo vähän että kukahan puskajussi sieltä huutaa jotain tuosta vitsistäni ;)doctrine kirjoitti:
kesälläkin hanskat kädessä ja valkoinen keppi ympäriinsä sohien, minut on helppo tunnistaa ;DDD
eikä minulla ole mitään mielenkiintoa lähteä etsimään yhdenyönsuhteita, ne ei ole minua varten, niillä ei ole minulle mitään annettavaa...
onneksi löytyy vielä huumorintajua, pelkäsinkin jo vähän että kukahan puskajussi sieltä huutaa jotain tuosta vitsistäni ;)voin huokaista helpotuksesta!!
minäkin näet vasta jälkikäteen aloin miettimään,
mitä tuli kirjoitettua?????
pelkäsin,että saan hirveän ryöpyn niskaan,että
"olet sinä sitten hävytön ihminen":#
kiitti vaan tisunaisellekkin,onneksi on muillakin
välillä vähän tuhmat aatokset..:D
ps.vaikka aika siveästihän se meni...:)- (.)Y(.)
doctrine kirjoitti:
kesälläkin hanskat kädessä ja valkoinen keppi ympäriinsä sohien, minut on helppo tunnistaa ;DDD
onneksi löytyy vielä huumorintajua, pelkäsinkin jo vähän että kukahan puskajussi sieltä huutaa jotain tuosta vitsistäni ;)Tiiraillaan käsii ja sepaluksii.. :DDD
Ootan millon törmään mieheen, jollon
valkoset hanskat ja sepalus auki, josta
näkyypi valkonen keppi, joka on käsilaukku mallii.. :DDD
Sellanen, tarvittaessa täys mittanen.. ;))
Askelten tahis, heilahtelee puolelt toiselle.. ;))
Pitää sitä, huumoriikin tääll olla.. ;))
Muute ei tuu mitään elämäst..... - (.)Y(.)
mii-su kirjoitti:
voin huokaista helpotuksesta!!
minäkin näet vasta jälkikäteen aloin miettimään,
mitä tuli kirjoitettua?????
pelkäsin,että saan hirveän ryöpyn niskaan,että
"olet sinä sitten hävytön ihminen":#
kiitti vaan tisunaisellekkin,onneksi on muillakin
välillä vähän tuhmat aatokset..:D
ps.vaikka aika siveästihän se meni...:)Mitä se "vähän" tuos tekee?.. :DDDDD
Tuhmii aatellaan ain.. ;)))
Eikä niis, sit säästetä.. :DDDD
PS. Noinko meinaat, juttuhan on viel kesken!.. :DD (.)Y(.) kirjoitti:
Mitä se "vähän" tuos tekee?.. :DDDDD
Tuhmii aatellaan ain.. ;)))
Eikä niis, sit säästetä.. :DDDD
PS. Noinko meinaat, juttuhan on viel kesken!.. :DDmyöntää,meinaa vaan aina olla aatoksissa:)
ne tuhmat meinaan...
vaan ei kerrota kellekkään..:)
meinaakko että tuo doctrine tarvii sitä keppiä,ku on paikat vähä kippeenä....meinaan sen
mmmmm...jälkeen?mii-su kirjoitti:
myöntää,meinaa vaan aina olla aatoksissa:)
ne tuhmat meinaan...
vaan ei kerrota kellekkään..:)
meinaakko että tuo doctrine tarvii sitä keppiä,ku on paikat vähä kippeenä....meinaan sen
mmmmm...jälkeen?mut sehän olikin sokkeena...minä ku aattelin että
jalkoja vähä heikottaa..:)
- Nani65
jos uusi tuttavuus, siis mies, ilmoittaa tarvitsevansa esim. seuraa lenkkipolulle tai istuttamaan parvekekukkasia tai tekemään ruokaa tai silittämään verhot. Dumppasin juuri alkukesästä yhden tällaisen kun se alkoi ahdistamaan suunnattomasti :)
- Aurora-30
On varmasti yksilöllistä mihin kukin naista tarvitsee, mutta minä haluaisin että minua tarvitaan tasa-arvoiseksi kumppaniksi, rakastajattareksi ja ystäväksi. Haluaisin, että kumppanini janoaisi minun silittelyjäni ja hellyydenosoituksiani. Naiviudessani haluaisin, että olisin korvaamaton monessa muussakin asiassa, kuten olla ainutlaatuinen tuki ja turva vaikeina aikoina. Haluan olla se, jonka kanssa jaetaan onnellisimmat hetket vuodesta toiseen. Haluan olla se joka kantaa aamukahvit vuoteeseen viikonloppuaamuisin. Haluan, että minua tarvitaan myös valitsemaan auton väri.... ;DDD
Eli kaikkea näitä minä haluan miehelle olla ja paljon, paljon muuta.minulle kanssa yksi sinunlainen!
eräs ihana ihminen tuumi minulle juuri tänään sähköpostissa että miten ihanaa olisikaan jos kumppanin voisi tilata postimyynnistä, ja sieltä voisi sitten valita luonteenpiirteet jne, se oli kyllä kaikessa korniudessaan vallan loistava heitto!
ja minä ruksisin listasta varmasti juuri nuo mainitsemasi asiat, ja paljon, paljon muuta ;o)- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
minulle kanssa yksi sinunlainen!
eräs ihana ihminen tuumi minulle juuri tänään sähköpostissa että miten ihanaa olisikaan jos kumppanin voisi tilata postimyynnistä, ja sieltä voisi sitten valita luonteenpiirteet jne, se oli kyllä kaikessa korniudessaan vallan loistava heitto!
ja minä ruksisin listasta varmasti juuri nuo mainitsemasi asiat, ja paljon, paljon muuta ;o)Taitaa olla todellinen helmi se sun kirjeystäväsi, jolta sait viime yönä postia ;DDD
Aurora-30 kirjoitti:
Taitaa olla todellinen helmi se sun kirjeystäväsi, jolta sait viime yönä postia ;DDD
on se! tietäisitpä vain...
;o)- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
on se! tietäisitpä vain...
;o)Uteliaisuus heräsi, kerrohan lisää.......;D
Aurora-30 kirjoitti:
Uteliaisuus heräsi, kerrohan lisää.......;D
enpäs kerrokaan..!
sellainen helmi se on että pelkään jonkun vievän hänet jos täällä siitä kuuluttelen kaikelle kansalle ;o) Eikä mulla olisi sitten yhtään kivaa (vaikka hänellä saattaisi ollakin ;), eli ihan puhtaasti itsekkäistä syistä jätän nyt vastaamatta uteluusi =oP
;o)- Aurora-30
doctrine kirjoitti:
enpäs kerrokaan..!
sellainen helmi se on että pelkään jonkun vievän hänet jos täällä siitä kuuluttelen kaikelle kansalle ;o) Eikä mulla olisi sitten yhtään kivaa (vaikka hänellä saattaisi ollakin ;), eli ihan puhtaasti itsekkäistä syistä jätän nyt vastaamatta uteluusi =oP
;o)sanon minä ;D
- Naista tarvitaan?
Kukas sinut sitten synnytti? Isäskö? Jos et nyt tarvitse naista niin sitten et mutta kun sinut tehtiin niin oli kai silloin nainen mukana hommassa?
Vai oliko? - iilimato
Voisi hän keittää minulle puuroa, pestä pyykkiäni ja tuolla makuuhuoneessakin jotain tehdä.
- kintuista ehtii......
IIIKKK... eli Iilimatoa ainakin juoksen pakoon!!! En kestä jos mua tarvitaan puuronkeittoon ja pyykinpesuun!!!!!!!
tarvitaan:
-Olemaan miehelle se vastavoima,joka saa miehen tuntemaan olevansa mies.
-olemaan lapsille ravinnon lähde sekä fyysisellä,että henkisellä tasolla.
-"pilkepuolella" naista tarvitaan,että yksinkertaisistakin asioista saadaan monimutkaisia.
On ainakin minulle sanoinkuvaamattomia asioita miehen ja naisen psyyken välillä,joka antaa elämälle tarkoituksen ja jota tunnetta vailla olisin kuin vene tuuliajolla vailla määränpäätä.- Krista
...HYVÄ: olemaan miehelle vastavoima! Ehkä se vastakkaisuus nimenomaan sytyttää meitä. Joskus mietin, ovatko naiset ja miehet tulleet liikaa toistensa kaltaisiksi luonnon muuntumisen myötä,
emmekä löydä vastakkaisia piirteitä tarpeeksi voidaksemme tuntea "naisellisia" tai "miehisiä" piirteitä.
Ei aina - mutta usein nainen tekee miehen asunnosta kodin... ja nyt en tarkoita vaaleanpunaisia makuuhuoneen verhoja. Krista kirjoitti:
...HYVÄ: olemaan miehelle vastavoima! Ehkä se vastakkaisuus nimenomaan sytyttää meitä. Joskus mietin, ovatko naiset ja miehet tulleet liikaa toistensa kaltaisiksi luonnon muuntumisen myötä,
emmekä löydä vastakkaisia piirteitä tarpeeksi voidaksemme tuntea "naisellisia" tai "miehisiä" piirteitä.
Ei aina - mutta usein nainen tekee miehen asunnosta kodin... ja nyt en tarkoita vaaleanpunaisia makuuhuoneen verhoja.minä heidät loin".
En ole ns.uskovainen,mutta tässä kohdassa luomiskertomusta olen valmis sen hyväksymään.
Aivan totta on,että nykyinen elintaso ja länsimainen tasa-arvo ovat antaneet molemmille sukupuolille mahdollisuuden tulla toimeen "pariutumatta" ja onneksi yksinelämisenkin "oikeutus" on vähinerin hyväksytty olemaan ns.yhteiskuntaan kuuluvana kulttuurin muoto,niin,ettei tule ympäristön( ainakaan vahvasti)leimaamaksi.
Mutta mitä seuraa,sen edelleen yleistymisestä ja ihmisten elämisestä yksittäin ja omissa asunnoissaan ilman samanikäisten rakkautta ja vailla hyvän parisuhteen tuomaa positiivista voimaa.
Aiheuttaako se länsimaailman sivistykselle,oikeammin sivilisaatiolle,mitä,onkin jo uuden avauksen arvoinen aihe.- Pitkässä juoksussa?
emw34 kirjoitti:
minä heidät loin".
En ole ns.uskovainen,mutta tässä kohdassa luomiskertomusta olen valmis sen hyväksymään.
Aivan totta on,että nykyinen elintaso ja länsimainen tasa-arvo ovat antaneet molemmille sukupuolille mahdollisuuden tulla toimeen "pariutumatta" ja onneksi yksinelämisenkin "oikeutus" on vähinerin hyväksytty olemaan ns.yhteiskuntaan kuuluvana kulttuurin muoto,niin,ettei tule ympäristön( ainakaan vahvasti)leimaamaksi.
Mutta mitä seuraa,sen edelleen yleistymisestä ja ihmisten elämisestä yksittäin ja omissa asunnoissaan ilman samanikäisten rakkautta ja vailla hyvän parisuhteen tuomaa positiivista voimaa.
Aiheuttaako se länsimaailman sivistykselle,oikeammin sivilisaatiolle,mitä,onkin jo uuden avauksen arvoinen aihe.Mitä tulee eteen?
Pitkässä juoksussa? kirjoitti:
Mitä tulee eteen?
palstalla on suurin osa kyvykkäämpiä keskustelun vetäjiä,joten jos tarvetta on niin heitän pallon takaisin.
Mukaan jollain 'maalaisjärjen tuotoksella' kyllä saattaisin osallistua,sillä koulusivistys on jäänyt pakollisen ja kahden ammatillisen koulutuksen tasolle ja elämäkin on kohdellut minua lähes silkkihansikkain,joten sen elämänkoulunkin puolesta olen melko vähin opein selvinnyt.
Toki sairaseläkkeelle alle viisikymppisenä on tieni vienyt,mutta siitä huolimatta,olen "päässyt vähällä".- Krista
emw34 kirjoitti:
minä heidät loin".
Aiheuttaako se länsimaailman sivistykselle,oikeammin sivilisaatiolle,mitä,onkin jo uuden avauksen arvoinen aihe.Tasa-arvo ja sivistys koulutuksineen ovat antaneet mielestäni vasta raamit yksinelämiselle. Toki ne muokkaavat naisia ja miehiä, mutta ajattelin asiaa solutasolle asti. Pelkään pahoin, että naiset ja miehet ovat vaivihkaa lipumasa toistensa kaltaisiksi myös fyysisesti. No NIIN! Nyt siellä joku jo miettii hauskaa vastinetta tähän...OK, mutta OIKEESTI!!!! Eikö muka teistä kaikista tunnu siltä että isät ja äidit näyttivät enemmän sukupuolensa mukaisilta kuin nykyiset sali-sedät ja silikoni-siskot? Kysyn vaan...
Se, mitä koko touhu tuo mukanaan sivilisaatiolle onkin aika surullista. Itsenäisyys on päivän sana, ja siihen pitäisi vastata meidän kaikkien, vauvasta vaariin... Kiintoisia ajatuksia emw34 ja terveisiä metsästä! - Riina.n
Krista kirjoitti:
Tasa-arvo ja sivistys koulutuksineen ovat antaneet mielestäni vasta raamit yksinelämiselle. Toki ne muokkaavat naisia ja miehiä, mutta ajattelin asiaa solutasolle asti. Pelkään pahoin, että naiset ja miehet ovat vaivihkaa lipumasa toistensa kaltaisiksi myös fyysisesti. No NIIN! Nyt siellä joku jo miettii hauskaa vastinetta tähän...OK, mutta OIKEESTI!!!! Eikö muka teistä kaikista tunnu siltä että isät ja äidit näyttivät enemmän sukupuolensa mukaisilta kuin nykyiset sali-sedät ja silikoni-siskot? Kysyn vaan...
Se, mitä koko touhu tuo mukanaan sivilisaatiolle onkin aika surullista. Itsenäisyys on päivän sana, ja siihen pitäisi vastata meidän kaikkien, vauvasta vaariin... Kiintoisia ajatuksia emw34 ja terveisiä metsästä!Itsenäisiä ollaan joo, tyttärenikin huomasi sen
jo 5 vuotiaana kun minä ruuvasin naulakkoa seinään, hän tuumasi että ole meidän perheen (minä ja hän) remonttiMIES.
- ihme,ja,kumma
olen kyllä sitä mieltä. ilman naista miehet olisi edelleen paratiisissa. Miten evoluutio olisi jatkunut siihen en ota kantaa=)
jumalahan loi naisen ,koska huomasi että ensimmäinen luomistyö epäonnistui....
mies oli vain koekappale,siksi naiset ovat niin täydellisiä..mii-su kirjoitti:
jumalahan loi naisen ,koska huomasi että ensimmäinen luomistyö epäonnistui....
mies oli vain koekappale,siksi naiset ovat niin täydellisiä..loi miehen omaksi kuvakseen, eli täydelliseksi olennoksi. ja koska tuumi että asiat menee muuten liian helpoksi miehelle niin loi naisen miehen rinnalle miehen kylkiluusta mutkistamaan asioita... :o)
tässä on ainakin huomattavasti enemmän järkeä, jos luomisteoriaan haluaa uskoa ;)doctrine kirjoitti:
loi miehen omaksi kuvakseen, eli täydelliseksi olennoksi. ja koska tuumi että asiat menee muuten liian helpoksi miehelle niin loi naisen miehen rinnalle miehen kylkiluusta mutkistamaan asioita... :o)
tässä on ainakin huomattavasti enemmän järkeä, jos luomisteoriaan haluaa uskoa ;)enemmän järkeä,mutta tuossa minun ehdottamassani on enemmän todellisuuden pohjaa....:)
- käyttöö
-siivous
-ruuanlaitto
-lastenhoito
-pyykinpesu
-ostoksilla käynti
-nurmikon leikkaus
vielä kun sais opetettua sen vaihtaan autoon öljyt ja muuraamaan...- Tiina
Kun kysyin, kävisikö hän testeissä (koska hän yritti melkein heti sänkyyn), niin hän sanoi, ettei ole "K Ä Y T T Ä N Y T " maksullisia naisia.
Sen pituinen oli se tarina. - Tauno.
Tiina kirjoitti:
Kun kysyin, kävisikö hän testeissä (koska hän yritti melkein heti sänkyyn), niin hän sanoi, ettei ole "K Ä Y T T Ä N Y T " maksullisia naisia.
Sen pituinen oli se tarina.Kun viimein oltiin sänkyyn menossa, niin hän kysyi "K Ä Y T Ä T H Ä N K U M I A" .
Mikä lie ollut yleinen nainen, sen pituinen se.
:p - aina
Tauno. kirjoitti:
Kun viimein oltiin sänkyyn menossa, niin hän kysyi "K Ä Y T Ä T H Ä N K U M I A" .
Mikä lie ollut yleinen nainen, sen pituinen se.
:pTauno. Vaikka voissa paistaisi, se olisi kuitenkin Tauno.
- Animus
Mies tarvii naista siksi että putkiaivon ja tippaleipäaivon yhdistelmä on täydellinen, kaikki asiat tulee otetuksi huomioon eikä mikään suju liian helposti.
Ja lisäksi uloke ja onkalo on kuin tehty toisilleen ;)- Marja
J a yhteensovittaminen tuntuu hyvältä molemmista.
- (.)Y(.)
Hyvä määritelmä.. :DDD
- kun miettii...
Ainakin nainen annettiin aikojen alussa miehelle kaveriksi. Jumala sanoi: ei ole hyvä ihmisen olla yksinänsä...Minä teen hänelle avun joka on kaikinpuolin sopiva.... ja niin syntyi miehetär.Se tasavertaisuus täytyy ihmisenä olla, mutta nainen olkoon miehen alapuolella...mutta ei nöyristellen, mutta nöyrä ja miehelle sanottiin että pitäköön häntä kuin heikointa astiaa.Myös naiselle sanotaan että kivulla pitää sinun synnyttämän, mutta halusi on oleva sinulla mieheen ja hän on sinua hallistseva.
Minusta tämä on hyvä ja ainutlaatuinen asetelma.Tasavertaisuus on siinä, ettemme lähde hakemaan enempää kuin meille kuuluu, mutta emme myöskään tyydy nujerrettavaksi. Rajansa kaikella. - Laahustava
Halaamaan.Muut asiathan tuo ihana olento osaa jo luonnustaan
- ollikolli-63
Pehmentämään eloa ja antamaan rajat meille ja jos näin ei olisi niin menisin oitis vaikka sudaniin..
- yx vanha akka
Minun pitää kastella kukkia
minun pitää pestä sukkia
minun pitää keittää perunoita
minun pitää vahtia mukuloita
minun pitää vahtia ukkoa
minun pitää rasvata lukkoa
minun pitää lämmittää lakanoita
minun pitää käännyttää pakanoita
minun pitää joka päivä siivota huushollia
minun pitää ajaa pois naapurin kollia
minun pitää kantaa ruokakassia
minun pitää jo etsiä ulkomaan passia... - mihestä tekee miehen
ja ilman meitä ei olisi teitäkään. Nainen on miehelle kaikkea, mitä miehen elämään kuuluu.
- AnneliLahti
tunteakseen olonsa turvalliseksi
- AnneliLahti
doctrine kirjoitti:
tää meni multa vähän ohi, perusteletko myös? :)
syntyy puolitetuista menoista, hyvästä seurasta, naisen tuoksusta, Tarpeellisuuden tunteesta ja henkisestä kumppanuudesta :D
AnneliLahti kirjoitti:
syntyy puolitetuista menoista, hyvästä seurasta, naisen tuoksusta, Tarpeellisuuden tunteesta ja henkisestä kumppanuudesta :D
jos ei oteta huomioon puolitettuja menoja (myös kulut ovat kaksinkertaiset, onhan kaksi ihmistä kuluttamassa yhden sijaan) eikä hyvää seuraa (ystävieni seura on myös hyvää), niin muuten nuo listaamasi asiat ovatkin aika hyviä. asioita joita sitä kaipaa yksin ollessaan.
En silti käsitä mitä tekemistä sillä on turvallisuuden tunteen kanssa, ehkä olenkin sitten vain käsittänyt turvallisuuden määritelmän väärin? ;o)- Tämäkin
doctrine kirjoitti:
jos ei oteta huomioon puolitettuja menoja (myös kulut ovat kaksinkertaiset, onhan kaksi ihmistä kuluttamassa yhden sijaan) eikä hyvää seuraa (ystävieni seura on myös hyvää), niin muuten nuo listaamasi asiat ovatkin aika hyviä. asioita joita sitä kaipaa yksin ollessaan.
En silti käsitä mitä tekemistä sillä on turvallisuuden tunteen kanssa, ehkä olenkin sitten vain käsittänyt turvallisuuden määritelmän väärin? ;o)Mies joka hallitsee tietokoneen ihmeellisen maailman. Auton monimutkaiset hallinta laitteet ja monia muita koneita. Joutuvat selkä seinää vasten, kun vastaan tulee tiski tai pyykki koneen nappulat. Onneksi on nainen, joka on vielä viisaampi.Mies kiittää ja kumartaa.
Tämäkin kirjoitti:
Mies joka hallitsee tietokoneen ihmeellisen maailman. Auton monimutkaiset hallinta laitteet ja monia muita koneita. Joutuvat selkä seinää vasten, kun vastaan tulee tiski tai pyykki koneen nappulat. Onneksi on nainen, joka on vielä viisaampi.Mies kiittää ja kumartaa.
yksin asuessa ne pyykit ja tiskitkin on itse pestävä, ei se naapurin liisa kovin mielellään tule minun pyykkejäni pesemään :D
enkä itseasiassa edes antaisi sen pyykätä mun vaatteita, onpahan ainakin itse rehellisesti kutistettuja ja värjättyjä ;oP
Väittäisin, että kyse on viitsimisestä, ei mistään muusta. aika selkärangatonta sysätä ne "tylsät ja arkipäiväiset" hommat toisen harteille, ja vielä väittää ettei osaa... samalla tavalla nousee karvat pystyyn avuttomaksi tekeytyvän naisen kanssa joka nostaa kätensä pystyn ihan vain selvitäkseen itse helpommalla...doctrine kirjoitti:
En silti käsitä mitä tekemistä sillä on turvallisuuden tunteen kanssa, ehkä olenkin sitten vain käsittänyt turvallisuuden määritelmän väärin? ;o)Turvallisuus on fyysista romanttisella ja tie-
tenkin myös käytännöllisellä aspektilla...
plaa plaa...
Nainenhan on miehen turmio! Kun mies kohtaa
naisen, alkaa suorastaan järjestelmällinen ta-
louden alasajo.
Kulut kaksinkertaistuvat.
Lompakko ohenee, kun pitää miellyttää fyysis-
ten hellyyden osoituksien ohella materiaalisilla
silmäniloilla. Kukat, elokuvat, teatterit, ravintolat,
korut (materiaalinen esileikki) ja muu krumeluuri.
Nainen osoittaa "viisautensa" ja mies menee
tyhmäksi. Naiset kutsuvat tätä rakkaudeksi,
vaikka se onkin selvä ansa.
Miehen rinta nousee rottingille, kun saa osoittaa
miehuutensa sekä makuukamarissa että teknisissä
töissä, kuten nostamalla kirjan ylimmälle hyllylle
tai pistämällä töpselin seinään.
Kulut kolminkertaistuvat.
Oho, yhtäkkiä talous onkin saman katon alla ja
ennen kuin mies huomaakaan, on miellytettävä
tulevaa anoppia ja ystäväkaartia, eikä entisiä
kaljakavereita voi kutsua kylään. Arki on alkanut.
Ostoslista on muuttunut naisen käsialaksi.
Laput silmillä senkun liimaantuvat tiukemmin
kiinni. On lasten vuoro.... KRIIIIITSHHH!!!!
Herää mies!!! Kauhea painajainen...! Kohta
laput lentävät, kun huomaa, että olet kuin loppuun-
lypsetty sonni. Seksi on päättynyt.
Mihinkö naista tarvitaan? Kyllä naista tarvitaan.
Ainakin toisenlaiseksi seuraksi, örveltäjien vasta-
kohdaksi. Itsenäiset naisetkin ovat tervetulleita.
Valinta on selkeämpää, kun tietää, missä sopassa
uhkaa heppinsä vammauttaa.
Kylän Iita se osaa putkimiehen hommat lempeästi
turhia veloittamatta.
He ovat hyvä tiedon lähde. He kertovat ne uutiset,
joita ei kerrota lehdissä ja muissa teknisissä julkai-
suissa.
Naapurit saavat kyytiä, samoin toiset naarasleijonat
ja "kynsiä ei säästetä" takana puhutussa selässä.
Kasvatan partaani ja nauran leveämmin, kun tiedän,
miltä sotkulta olen säästynyt.
Toistaiseksi.- OSAA
doctrine kirjoitti:
yksin asuessa ne pyykit ja tiskitkin on itse pestävä, ei se naapurin liisa kovin mielellään tule minun pyykkejäni pesemään :D
enkä itseasiassa edes antaisi sen pyykätä mun vaatteita, onpahan ainakin itse rehellisesti kutistettuja ja värjättyjä ;oP
Väittäisin, että kyse on viitsimisestä, ei mistään muusta. aika selkärangatonta sysätä ne "tylsät ja arkipäiväiset" hommat toisen harteille, ja vielä väittää ettei osaa... samalla tavalla nousee karvat pystyyn avuttomaksi tekeytyvän naisen kanssa joka nostaa kätensä pystyn ihan vain selvitäkseen itse helpommalla...PESTÄ IKKUNOITA ja talo on suuri. Mies aina pesee.
- Hanna Ekland
Pojongg kirjoitti:
Turvallisuus on fyysista romanttisella ja tie-
plaa plaa...
louden alasajo.
turhia veloittamatta.
suissa.
Toistaiseksi.Seuraavaksi sinulle humahtaa päälle kuoleman pelko, joka on valepuvussa olevaa elämän pelkoa.
- muahahah
Pojongg kirjoitti:
plaa plaa...
louden alasajo.
turhia veloittamatta.
suissa.
Toistaiseksi.aahahaha, vähänkö nauroin :D
oikein!
kylmä totuus on, ettei naista tarvita muuhun kuin seksiin. - pärkeleitten päristelijä
muahahah kirjoitti:
aahahaha, vähänkö nauroin :D
oikein!
kylmä totuus on, ettei naista tarvita muuhun kuin seksiin.naistä käätettää sekssii jos siihenkkää
viina, porno ja kästyö sehän o poekoo
kuolemaha kuitennii tulloo - AnneliLahti
doctrine kirjoitti:
En silti käsitä mitä tekemistä sillä on turvallisuuden tunteen kanssa, ehkä olenkin sitten vain käsittänyt turvallisuuden määritelmän väärin? ;o),,,, kun et käsitä mitä on Turwallisuus ;D
- Krista
Hanna Ekland kirjoitti:
Seuraavaksi sinulle humahtaa päälle kuoleman pelko, joka on valepuvussa olevaa elämän pelkoa.
... eikö sinusta Poj...n kirjoitus ollut HAUSKA!?
Minusta se oli vallan mainio, vaikka olen itse nainen.
Se, miten ihmiset ymmärtävät toistensa kommentit täällä on minulle yhä ihmetyksen aihe.
Toiselle negaatioita kielivä viesti on toiselle ilo. Niin me suodattelemme kaiken persoonamme läpi... Pojongg kirjoitti:
plaa plaa...
louden alasajo.
turhia veloittamatta.
suissa.
Toistaiseksi.Ei Sinun partasi polviin asti kasva, mutta hymysi vain levenee, kun Sinut löytää...;)
Meillä on kaikki "niin helppoa", kun isäntä yrittää ja tuo elannon - minä hoidan kotiasiat.
Hellyyttä, luottamusta ja vakautta on suhteemme.
Minä tiedän tarkkaan sen, mitä mieheni minulta haluaa - eikä siinä seksi enää ole pääasia, mutta makoisa mauste;)
Mieheni tässä joskus kertoi, että olen myös hänen paras ystävänsä - korkeampaa kunniaa en ole koko elämässäni mieheltä saanut!- jpntar
Minea44 kirjoitti:
Ei Sinun partasi polviin asti kasva, mutta hymysi vain levenee, kun Sinut löytää...;)
Meillä on kaikki "niin helppoa", kun isäntä yrittää ja tuo elannon - minä hoidan kotiasiat.
Minä tiedän tarkkaan sen, mitä mieheni minulta haluaa - eikä siinä seksi enää ole pääasia, mutta makoisa mauste;)
Mieheni tässä joskus kertoi, että olen myös hänen paras ystävänsä - korkeampaa kunniaa en ole koko elämässäni mieheltä saanut!kirjoitit:) Niin, seksi ei näyttele pääosaa aina, vaikka siitä kuulutetaan niin..hellyys, luottamus ja vakaus ovat suhteessa kuin kivijalka, jolle rakentaa. Tuntui varmaan kivalta kuulla olevansa kaiken muun ohella paras ystävä omalle miehelle..Ja seksi..oiva mauste tälle kaikelle..:)
- ggnojoP
Minea44 kirjoitti:
Ei Sinun partasi polviin asti kasva, mutta hymysi vain levenee, kun Sinut löytää...;)
Mieheni tässä joskus kertoi, että olen myös hänen paras ystävänsä - korkeampaa kunniaa en ole koko elämässäni mieheltä saanut!Niistä oleellisista kysymyksistä, joita olen uu-
silta tuttavuuksilta kysynyt ja silloinkin kun
särmiä on, että puhuvatko pariskunnat toisilleen.
Siis, oikein kuuntelevat ja vastaavat mietittyään
asiaa oikein.
Jos he osaavat kuunnella toisiaan ja puhuvat toi-
silleen arkisestikin, on syytä uskoa, että he
ovat myös toistensa ystäviä ja tukijoita.
Kotiin on varmasti pirun helppo tulla, kun ei
tarvitse murehtia asioiden sujumista. Suorastaan
odottaa sitä. :)
- kalle-p
kyllä on joskus sellaisia päiviä, että tarviis naisen potkaisemaan minut käyntiin sillä Aino-toffelilla.
Ja mihin muuhun naista tarviiskaan, siitä tulis yhtä iso kirja kuin Suomen talousarvio. - ollikolli-63
Mietin tota kysymystä uudelleen ja aika tyhjentävästi olen pohtinut...
- Naista tarvitaan siksi että meillä miehillä on hyvä olla..- nainen =)
mii-su kirjoitti:
se luoja näköjään luonut ainakin kaksi
viisasta miestä...ollikollin ja kallen...:)Doctrine,
ymmärrän erittäin hyvin että olet yksin.
Olet kelju ja epämiellyttävä. Sen näkee jo teksteistäsi.
Mene itseesi. - Luojamme
mii-su kirjoitti:
se luoja näköjään luonut ainakin kaksi
viisasta miestä...ollikollin ja kallen...:)ollut armollinen. Kiitos tästäkin vähästä.
nainen =) kirjoitti:
Doctrine,
ymmärrän erittäin hyvin että olet yksin.
Olet kelju ja epämiellyttävä. Sen näkee jo teksteistäsi.
Mene itseesi.sinä meijän sokkeeta moiti...mukava "rampahan"tuo on...:)
mii-su kirjoitti:
sinä meijän sokkeeta moiti...mukava "rampahan"tuo on...:)
oli sillä jutussaan kyllä vähän perääkin, en mä mikään helppo ihminen väitäkään olevani ;o)
- TiinaKº
Mies tarvitsee naisen, koska :
- sukkamakkarat eivät osaa itse pesukoneeseen
- äidin syntymäpäivä unohtuisi muuten
- äidin joululahja jäisivät ostamatta
- äidin kanssa ei halua mennä bilettämään
- äiti ei aina jaksa passata ruokaa nenän eteen
- muuten olisivat ilman kaulaliinaa pakkasessa
- kuka muuten kertoisi kuinka ihania he ovat
- seksi ilman naista on puisevaa (homot toistamieltä)- niinpäniin
kyllä ne ihan itse pestään
tokkopa...
tokkopa...
miksi edes pitäisi?
osaa se mies itsekin ruokansa ottaa
ovat ilman kaulaliinaa jos haluavat olla
äiti
- seksi ilman naista on puisevaa (homot toistamieltä)
täysin samaa mieltä! - TiinaKº
niinpäniin kirjoitti:
kyllä ne ihan itse pestään
tokkopa...
tokkopa...
miksi edes pitäisi?
osaa se mies itsekin ruokansa ottaa
ovat ilman kaulaliinaa jos haluavat olla
äiti
- seksi ilman naista on puisevaa (homot toistamieltä)
täysin samaa mieltä!Käanteisesti!
- nainen pesee sukkansa käsin,hellästi
- äiti ei unohdu ainoanakaan vuoden päivänä
- äidin kanssa voi bilettää,tyttöystävät railakkaampia
- nainen osaa kokata yhdellekin
- kaulaliina on muotia
- exät muistuttavat miesten ihanuudesta
- seksi hmm... tarvitaanko siihenkään miestä?
Vastaukset ovat leikkimielisiä,
keventävät vastauksiasi ;D
- uskallikko
Kylmä totuus, jota naiset eivät suostu hyväksymään on, ettei naista TARVITA mihinkään muuhun kuin seksiin. Nainen pitää pahaa ääntä ja on äärettömän epäjohdonmukainen, kaksinaamainen ja tarpeeton.
Joten pahoillani olemme me miehet, mutta näin se vain on. Ja joka toista väittää on itse joko saamaton nysväri tai sitten vain mielistelee.mii-su kirjoitti:
homo????? :D
kun sie olitkin tyly =oP
*nauraa*
Henkilökohtaisesti voisin kiteyttää ajatukseni pariin virkkeeseen:
En tarvitse naista, mutta haluan naisen elämääni sulostuttamaan.
Siinä on iso ero ;o)doctrine kirjoitti:
kun sie olitkin tyly =oP
*nauraa*
Henkilökohtaisesti voisin kiteyttää ajatukseni pariin virkkeeseen:
En tarvitse naista, mutta haluan naisen elämääni sulostuttamaan.
Siinä on iso ero ;o)ettei mikään välttämättömyys,mutta ois kuitenki
mukava olla..:)
no,johan me jo tiedetään,mihin et ainakaa tarvi naista...:DDDDD
(oi oi,kylläpäs oli hauskaa.:))))mii-su kirjoitti:
ettei mikään välttämättömyys,mutta ois kuitenki
mukava olla..:)
no,johan me jo tiedetään,mihin et ainakaa tarvi naista...:DDDDD
(oi oi,kylläpäs oli hauskaa.:))))niih, et ne pyykit ossaan ainaskii ite pestä!
*ei ymmärrä tahallaankaan vinoilua* ;P
juu, sellanen mukava elämää sulostuttava lisä jonka kanssa voisi kokea asioita hieman eri tavalla, hetken katsoa maailmaa myös toisen silmin, jakaa asioita ja näyttää myös sitä omaa maailmaa, miten itse asiat näkee siis, myös toiselle. Olla yksilöinä, mutta kuitenkin yhdessä, nauraa ja hassutella, itkeä kun siltä tuntuu ja muuten vain olla... ja tietenkin joku jota voisi rakastaa ja saada sitä vastarakkauttakin... :o)- Pärkkeleitten pärisyttäjä
doctrine kirjoitti:
niih, et ne pyykit ossaan ainaskii ite pestä!
juu, sellanen mukava elämää sulostuttava lisä jonka kanssa voisi kokea asioita hieman eri tavalla, hetken katsoa maailmaa myös toisen silmin, jakaa asioita ja näyttää myös sitä omaa maailmaa, miten itse asiat näkee siis, myös toiselle. Olla yksilöinä, mutta kuitenkin yhdessä, nauraa ja hassutella, itkeä kun siltä tuntuu ja muuten vain olla... ja tietenkin joku jota voisi rakastaa ja saada sitä vastarakkauttakin... :o)se o kolome kovvoo: viina, porno , kästyö,
pornoo 5 tuntia- kästyä kuus kertoo mihi siin naene soppii??????????????????????????????????? doctrine kirjoitti:
niih, et ne pyykit ossaan ainaskii ite pestä!
juu, sellanen mukava elämää sulostuttava lisä jonka kanssa voisi kokea asioita hieman eri tavalla, hetken katsoa maailmaa myös toisen silmin, jakaa asioita ja näyttää myös sitä omaa maailmaa, miten itse asiat näkee siis, myös toiselle. Olla yksilöinä, mutta kuitenkin yhdessä, nauraa ja hassutella, itkeä kun siltä tuntuu ja muuten vain olla... ja tietenkin joku jota voisi rakastaa ja saada sitä vastarakkauttakin... :o)mitäs sinä ny rupesit mua itkettää,ku noin
hempeetä kirjotat??:(
meinaakko että itku pitkästä ilosta....:)
- Eirek Olustelija
nainen voi tuoda vertaansa vailla olevaa sisältöä miehen elämään. Nainen voi olla kiehtova, interaktiivinen, ehkä jopa päättymätön tarina, josta löytyy aina uusia ulottuvuuksia. Tasapainoisessa ja toimivassa parisuhteessa nainen voi saada miehen ylittämään itsensä, esim. kokkina, ihmisenä, rakastajana :)
No nää nyt taas tuli silleen kummemmin miettimättä mieleen...- TiinaKº
Kuule Olustelija, taidat olla aika monen naisen päiväuni :D
TiinaKº kirjoitti:
Kuule Olustelija, taidat olla aika monen naisen päiväuni :D
hauska sattuma - heräsin just päiväunilta...
Nuo edelliset heitot perustuvat kokemuksiin ns. "omat elämät" -konseptista. Eikä mua ole koskaan kukaan passannut - siis "hyvin koulutettu" mies. Samalla tavalla olen jatkanut tapakulttuuriperintöä omille pojilleni, ja vakuuttanut heille, ettei sisäsiistiksi oppiminen ole miehisyydestä pois, pikemminkin päinvastoin.
Kun ei tarvitse passata ja siivota toisen jälkiä, voi paljon helpommin ja mieluisammin uhrata aikaansa toisen hemmottelemiseen ja hyvänä pitämiseen. Tämä pätee varmaan molempiin suuntiin miehen ja naisen välillä.
Olen aika lailla samoilla linjoilla herra Doctrinen kanssa siitä, jotta mihinkäpä sitä aikamies naista tarvitsee. Kaikkein vähiten pyykinpesuun ja ruuanlaittoon. Jokainen kykenevä huolehtikoon itsestään - oppiipahan samalla arvostamaan siivoojia, kokkeja ja pyykkäreitä ;)
Naisen tavoin, monet muutkin asiat ja ilmiöt, elämän rikkaudet, taitavat olla parhaimmillaan silloin, kun niitä ei välttämättä ja huutavasti tarvitse. Vielä kun muistaisi, ettei makeaa mahan täydeltä...
P.S. En oo paha neuvomaan, mutta voisin heittää vihjeeksi miehille, että itsestään voi tehdä "helpomman" rakastaa, kun opettelee sisäsiistiksi ja hoitaa itse pyykkinsä ja ruokataloutensa ;)olustelija kirjoitti:
Nuo edelliset heitot perustuvat kokemuksiin ns. "omat elämät" -konseptista. Eikä mua ole koskaan kukaan passannut - siis "hyvin koulutettu" mies. Samalla tavalla olen jatkanut tapakulttuuriperintöä omille pojilleni, ja vakuuttanut heille, ettei sisäsiistiksi oppiminen ole miehisyydestä pois, pikemminkin päinvastoin.
Kun ei tarvitse passata ja siivota toisen jälkiä, voi paljon helpommin ja mieluisammin uhrata aikaansa toisen hemmottelemiseen ja hyvänä pitämiseen. Tämä pätee varmaan molempiin suuntiin miehen ja naisen välillä.
Olen aika lailla samoilla linjoilla herra Doctrinen kanssa siitä, jotta mihinkäpä sitä aikamies naista tarvitsee. Kaikkein vähiten pyykinpesuun ja ruuanlaittoon. Jokainen kykenevä huolehtikoon itsestään - oppiipahan samalla arvostamaan siivoojia, kokkeja ja pyykkäreitä ;)
Naisen tavoin, monet muutkin asiat ja ilmiöt, elämän rikkaudet, taitavat olla parhaimmillaan silloin, kun niitä ei välttämättä ja huutavasti tarvitse. Vielä kun muistaisi, ettei makeaa mahan täydeltä...
P.S. En oo paha neuvomaan, mutta voisin heittää vihjeeksi miehille, että itsestään voi tehdä "helpomman" rakastaa, kun opettelee sisäsiistiksi ja hoitaa itse pyykkinsä ja ruokataloutensa ;)hyvin olet osannut kirjoittaa omatkin ajatukseni. Elä nyt pahus vieköön sano että sinäkin olet näin ajatellut ;o)
Kyllä pitää olla samaa mieltä, ehdottomasti.
Osuit naulan kantaan veliveikkosein!- Eirek O.
doctrine kirjoitti:
hyvin olet osannut kirjoittaa omatkin ajatukseni. Elä nyt pahus vieköön sano että sinäkin olet näin ajatellut ;o)
Kyllä pitää olla samaa mieltä, ehdottomasti.
Osuit naulan kantaan veliveikkosein!Useinhan tällä palstalla päätellään asioita jostain kaksimielisyydestä... ;)
Mutta nyt -
tästä kohille sattuneesta yksimielisyydestä voisi päätellä, että k.o. ajatusmalli voisi olla loogisen päättelyketjun tulos... olisiko tämä nyt sitä miehen logiikkaa???
Mitä sanovat tähän "miehen asiantuntijat" eli naiset? Olisiko tässä jopa miehen logiikkaa parhaimmillaan? Mikä lie ns. "tunneälyn" osuus moisessa järkeilyssä?
Nyt olis fiksuilla naisilla tilaisuus väläyttää jotain viisasta, harrastaa (mies)kansansivistystä... - sunmaid
Eirek O. kirjoitti:
Useinhan tällä palstalla päätellään asioita jostain kaksimielisyydestä... ;)
Mutta nyt -
tästä kohille sattuneesta yksimielisyydestä voisi päätellä, että k.o. ajatusmalli voisi olla loogisen päättelyketjun tulos... olisiko tämä nyt sitä miehen logiikkaa???
Mitä sanovat tähän "miehen asiantuntijat" eli naiset? Olisiko tässä jopa miehen logiikkaa parhaimmillaan? Mikä lie ns. "tunneälyn" osuus moisessa järkeilyssä?
Nyt olis fiksuilla naisilla tilaisuus väläyttää jotain viisasta, harrastaa (mies)kansansivistystä...Eräs tuttavani toimii juuri päinvastoin eli luulee että ilman naista EI voi tulla toimeen. Tuskin edellinen on lähtenyt kun jo seuraava tulee. Samaa vuodesta toiseen.
Niin, kyllä mies selviää ilman naista arkipäivän jutuista...aivan varmasti! - Pärkkeleitten pärisyttäjä
olustelija kirjoitti:
P.S. En oo paha neuvomaan, mutta voisin heittää vihjeeksi miehille, että itsestään voi tehdä "helpomman" rakastaa, kun opettelee sisäsiistiksi ja hoitaa itse pyykkinsä ja ruokataloutensa ;)jotta mikä kun sun vaimos koko ajan tekköö työtä, siivoo, kokkoo vaatetta konneesee, purkaa tiskikonetta, laittaa ruokoo, jotta eikö sulle tuu syyllisyyvven tuunnetta, ku istut vaa ja kittaat olutta. Nii mää tottuuvven mukasest sanoin, että kyllä tulloo. -No mikset mee paneen likasia astioita konneesee? - Kyllä minä sen syyllisyyvven tunteen helepommin kestän kuin että panisin astijat konneesee, sanoin minä toas tottuuvven mukasest.
- TiinaKº
Eirek O. kirjoitti:
Useinhan tällä palstalla päätellään asioita jostain kaksimielisyydestä... ;)
Mutta nyt -
Nyt olis fiksuilla naisilla tilaisuus väläyttää jotain viisasta, harrastaa (mies)kansansivistystä...*Miettii ilahtuneena* Onko oppimanne elämänviisudet kotoisin äideiltä vai vaimoilta vai syntyykö osa miehistä noin mahtavalla (tunne)älyvarustuksella tähän maailmaan.
Toisaalta, voihan olla, että Homo sapiensin geneettisen (lue miehen) kehittymisen uskomattoman hieno lopputulos olisikin Olustelijan ja doctrinen tavalla ajatteleva Uuuu!Aah! ihanan itsellinen ja omatoiminen Apinamies... Mies :D - Eirek O.
Pärkkeleitten pärisyttäjä kirjoitti:
jotta mikä kun sun vaimos koko ajan tekköö työtä, siivoo, kokkoo vaatetta konneesee, purkaa tiskikonetta, laittaa ruokoo, jotta eikö sulle tuu syyllisyyvven tuunnetta, ku istut vaa ja kittaat olutta. Nii mää tottuuvven mukasest sanoin, että kyllä tulloo. -No mikset mee paneen likasia astioita konneesee? - Kyllä minä sen syyllisyyvven tunteen helepommin kestän kuin että panisin astijat konneesee, sanoin minä toas tottuuvven mukasest.
No, ootpahan ollu ainakin rehellinen. Se on - kaikesta huolimatta - suomalaisen miehen vahvuus, josta ei kannata luopua.
Asia vilipitön! - Eirekki
TiinaKº kirjoitti:
*Miettii ilahtuneena* Onko oppimanne elämänviisudet kotoisin äideiltä vai vaimoilta vai syntyykö osa miehistä noin mahtavalla (tunne)älyvarustuksella tähän maailmaan.
Toisaalta, voihan olla, että Homo sapiensin geneettisen (lue miehen) kehittymisen uskomattoman hieno lopputulos olisikin Olustelijan ja doctrinen tavalla ajatteleva Uuuu!Aah! ihanan itsellinen ja omatoiminen Apinamies... Mies :DHu-u hu-u urgh... *koukistaa polviansa ja roikottaa käsiänsä sivuillaan*
Mukavaa että joku on tyytyväinenkin :)
Ehkä joku kommentti on matkan varreltakin tarttunut, ei sitä auta kieltää ;) Aika paljon varmaan virheistä oppimista ja omaa järkeilyä, enimmäkseen siltä pohjalta jotta mikä toimii, ja varsinkin - mikä ei. Mitä sitä päätänsä poloistansa seinään hakkamaan...
Mikä lie docin taustalla vaikuttava substanssi ja elämänkokemus? - nainen
Eirek O. kirjoitti:
No, ootpahan ollu ainakin rehellinen. Se on - kaikesta huolimatta - suomalaisen miehen vahvuus, josta ei kannata luopua.
Asia vilipitön!Elämä opettaa nauttimaan elämästä. Toisen kainalossahan on niin uskomattoman hyvä olla.
Eirekki kirjoitti:
Hu-u hu-u urgh... *koukistaa polviansa ja roikottaa käsiänsä sivuillaan*
Mukavaa että joku on tyytyväinenkin :)
Ehkä joku kommentti on matkan varreltakin tarttunut, ei sitä auta kieltää ;) Aika paljon varmaan virheistä oppimista ja omaa järkeilyä, enimmäkseen siltä pohjalta jotta mikä toimii, ja varsinkin - mikä ei. Mitä sitä päätänsä poloistansa seinään hakkamaan...
Mikä lie docin taustalla vaikuttava substanssi ja elämänkokemus?"Mikä lie docin taustalla vaikuttava substanssi ja elämänkokemus?"
hmm.. tohon liene paha sanoa mitään tyhjentävää parilla lauseella, sen verta paljon on tullut nähtyä ja koettua.. mutta sanotaanko niin että itselleni olen opettanut että toista ihmistä pitää kunnioittaa ja hyvät tavat kaunistavat.. pieniä asioita itselle, mutta suuria vastaanottajalle ;)
:o)
- sinkku55
muka tarvii naista,eihän ne ilman meitä pärjää:))
Musta tuntuu että miehet kumminkin kaipaa sitä naisen hellyyttä;))
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5582192Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4071794Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221610Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191176- 561112
- 1191111
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823