"Koulussa" anime

murokeksi...

Hei!
Minua on jo kauan aikaa mietittänyt Suomessa joskus aikoinaan julkaistun animen oikea nimi.
Tämä löytyy VHS:nä Screenet Ay:n julkaisemana(vuonna 1989) "Koulussa" nimellä kulkevana. Itselläni on tuo kasetti lojunut kaapin perällä ties kuinka kauan.

Takakansi kertoo näin:
"Kasetimme kertoo koulunuorisosta, jengistä poikia ja tyttöja, heidän kamppailessaan koulunsa puolesta voittaakseen maatakäsittävän koulujen välisen basebollkamppailun. Mutta matkalla mestaruteen ovat monet ongelmat tiellä, kuten rakkaus."

Eli ensimmäisessä osassa ainakin tapahtuu seuraavaa: Tyttö muuttaa (olisikohan ollut) tätinsä(??) luokse asumaan, mutta huomaakin että talossa asustavat jo neljä poikaa. Yksi pieni rillipäinen, yksi omasta mielestään erityisen komea, kolmas iso kokoisempi ja neljäs ns. normaali:) Tytöllä on jo poikaystävä Amerikassa ja kirjoittelee hänelle. Hän menee kouluun joutuu sekaantuneeksi jengin kanssa ja nämä melkein hyökkäävät hänen kimppuunsa... En muista hirveän hyvin kun ei tuota ole katsonut moneen vuoteen. Mutta se jäi häiritsevään kohtaan ja haluaisin nähdä sitä enemmän. Kenelläkään tietoa sarjasta?

8

3341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tris

      http://koti.phnet.fi/otaku/historia/animejulkaisut.html

      Tuon sivun mukaan sen alkuperäinen nimi on Hiatari Ryoko. Minuakin häiritsi joskus suunnattomasti se, miten tämä "elokuva" koostui ilmeisesti jonkun sarjan alkujaksoista ja loppui ihan kesken kaiken ennen kuin mitään edes kunnolla ehti tapahtua X_x. Useampia osia ei tietääkseni Suomessa ikinä julkaistu.

      • murokeksi...

        Olen todella kiitollinen^^ Kiitos paljon! Maailma on jälleen parempi paikka elää:P


      • Sunnikka
        murokeksi... kirjoitti:

        Olen todella kiitollinen^^ Kiitos paljon! Maailma on jälleen parempi paikka elää:P

        Kiitos teille molemmille, isäni joskus osti tuon kyseisen vhs-kasetin minulle kun olin pieni ja tosiaan jäi häiritsemään että mitenkä se tarina jatkui kun jäi _todella_ kesken...

        *Isokiitoskumarrus*


      • -marissa-
        Sunnikka kirjoitti:

        Kiitos teille molemmille, isäni joskus osti tuon kyseisen vhs-kasetin minulle kun olin pieni ja tosiaan jäi häiritsemään että mitenkä se tarina jatkui kun jäi _todella_ kesken...

        *Isokiitoskumarrus*

        Mul on just toi osa vhs:nä(animea,kai)....ja mummolas on viel mun mielest sen eka osa,tai on ainakin ollu...koska muistan että kattelin pienenä,sitä jatkuvasti...NYt sitä videoo ei taida olla enää siellä---En oo ihan varma oliks siel se kolmas osakin,mut mä haluisin vaan tietää et myydäänköhän niit viel jossain ja mistä siit sais netis tietoo...Se on aika vanha kasetti vuodelta 1989....Voisko joku vastata kuka tietäs tost jotain?


      • noitulover
        -marissa- kirjoitti:

        Mul on just toi osa vhs:nä(animea,kai)....ja mummolas on viel mun mielest sen eka osa,tai on ainakin ollu...koska muistan että kattelin pienenä,sitä jatkuvasti...NYt sitä videoo ei taida olla enää siellä---En oo ihan varma oliks siel se kolmas osakin,mut mä haluisin vaan tietää et myydäänköhän niit viel jossain ja mistä siit sais netis tietoo...Se on aika vanha kasetti vuodelta 1989....Voisko joku vastata kuka tietäs tost jotain?

        jos hakee tolla otsikolla netistä, niin öytää kyseisen sarjan torrentit aika helposti, joten siten niitä vois kai katella. ite oon ettiny aika pitkään kyseistä sarjaa ja vasta just sen löysin kans.


    • ainå
    • Haluunnähä

      Se oli YouTubessa mutta sit se poistettiin :,( se oli tosi hyvä olisin voinu kattoo sitä koko ajan

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe