Moi!
Ois tarkoitus käydä käveleen toi karhunkierros tuossa elo-syyskuun vaihteessa. joten jos jollaki on tietoo siitä reitistä, muutaki kun mitä netistä olen saanu lukea, niin eiku viestiä tulemaan. Niin ja mukavaa retkiseuraa tietenkin haetaan, siis tavataan tulilla...
karhunkierros vk34-35
3
1456
Vastaukset
- pht
Meillä olisi tarkoitus lähteä samoilemaan karhunkierrokselle elokuun viimeisenä maanantaina, mikäli lomat järjestyy. Ei olla ennen käyty mutta niin kova into on päällä että on pakko päästä. Ei olla vielä edes uskallettu suunitella sen enempää, ennenkuin varmistuu että päästään lähtemään, muuten minä ainakin petyn kamalasti. Se on aina hieman hankalaa saada ketään omasta kaveri porukasta lähtemään mukaan, kun harvaa kiinnostaa lähteä mettän keskelle. onneksi on saman henkinen serkku, joka vähän innostui kun pyysin mukaan. Vielä täytyy toivoa parasta lomien suhteen, että ei suunnitelmat kariudu.
- tanja
Oltiin vuosi sitten karhunkierros kiertämässä ja taidetaan taas tossa viikon päästä olla matkaamassa sinne. Oli justiinsa tässä elo-syyskuun vaihteessa ja ensimmäiset yöpakkaset oli tappanu hyttyset joten se riesa oli pois :)
Teltta meillä oli mukana muttei nukuttu siinä kun vimonen yö lähellä rukaa että päästiin ajoissa kuusamon tropiikkiin kylpemään ja nukkumaan oikeassa sängyssä.
Kulkeminen siellä oli hieman vaikeampaa kun olin kuvitellut, ainakin joissain kohdin. Mökeissä oli aina tilaa ja joka yö nukuttiin saksalaisten kanssa, joten niitä siellä ainakin riittää. Hyvä mieli ja reipas asenne mukaan, viimeiset tunturit ennen rukaa on ne rankimmat ja ne on mukava jättää sinne viimeiseksi - siis kiertää niin päin että päätyy rukalle ja tropiikkiin! - joonass
juu kiitos viesteistä. Olen nyt tutustunut aiheeseen ja jutellut ihmisten kanssa. Kannattaa kuulemma kävellä se niin että päätyy rukalle. Eli niin sitten. saa nähdä miten menee. Nyt on todella hieno fiilis lähteä kävelemään ja toivottavasti nähdään ja nautitaan luonnosta ja rauhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432231Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141416Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22994Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685