Moi!
Ois tarkoitus käydä käveleen toi karhunkierros tuossa elo-syyskuun vaihteessa. joten jos jollaki on tietoo siitä reitistä, muutaki kun mitä netistä olen saanu lukea, niin eiku viestiä tulemaan. Niin ja mukavaa retkiseuraa tietenkin haetaan, siis tavataan tulilla...
karhunkierros vk34-35
3
1462
Vastaukset
- pht
Meillä olisi tarkoitus lähteä samoilemaan karhunkierrokselle elokuun viimeisenä maanantaina, mikäli lomat järjestyy. Ei olla ennen käyty mutta niin kova into on päällä että on pakko päästä. Ei olla vielä edes uskallettu suunitella sen enempää, ennenkuin varmistuu että päästään lähtemään, muuten minä ainakin petyn kamalasti. Se on aina hieman hankalaa saada ketään omasta kaveri porukasta lähtemään mukaan, kun harvaa kiinnostaa lähteä mettän keskelle. onneksi on saman henkinen serkku, joka vähän innostui kun pyysin mukaan. Vielä täytyy toivoa parasta lomien suhteen, että ei suunnitelmat kariudu.
- tanja
Oltiin vuosi sitten karhunkierros kiertämässä ja taidetaan taas tossa viikon päästä olla matkaamassa sinne. Oli justiinsa tässä elo-syyskuun vaihteessa ja ensimmäiset yöpakkaset oli tappanu hyttyset joten se riesa oli pois :)
Teltta meillä oli mukana muttei nukuttu siinä kun vimonen yö lähellä rukaa että päästiin ajoissa kuusamon tropiikkiin kylpemään ja nukkumaan oikeassa sängyssä.
Kulkeminen siellä oli hieman vaikeampaa kun olin kuvitellut, ainakin joissain kohdin. Mökeissä oli aina tilaa ja joka yö nukuttiin saksalaisten kanssa, joten niitä siellä ainakin riittää. Hyvä mieli ja reipas asenne mukaan, viimeiset tunturit ennen rukaa on ne rankimmat ja ne on mukava jättää sinne viimeiseksi - siis kiertää niin päin että päätyy rukalle ja tropiikkiin! - joonass
juu kiitos viesteistä. Olen nyt tutustunut aiheeseen ja jutellut ihmisten kanssa. Kannattaa kuulemma kävellä se niin että päätyy rukalle. Eli niin sitten. saa nähdä miten menee. Nyt on todella hieno fiilis lähteä kävelemään ja toivottavasti nähdään ja nautitaan luonnosta ja rauhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140