Löytyykö Lahdesta isoja vaatekokoja myyviä liikkeitä. Lorella kai sielläkin on, mutta olis kiva tietää vaihtoehtoja ennenkuin lähtee shoppaileen. Mun koko on tällä hetkellä 52-54 ja kun oon toivonut laihtuvani, en ole ostanut juurikaan vaatteita. Nyt on sitten katasstrofi, kun kaapista ei enää löydy oikein mitään. Pitkiksiä nyt ensihätään etsisin, sitten myöhemmin jotain hame-jakkuyhdistelmää... Kiitos kaunis jo etukäteen :D
Isojen naisten vaatekauppoja? APUA
Iita
2
4413
Vastaukset
- Jatta
Google:sta löytyi nettisivut hakusanalla ATELIER GOLDNER SCHNITT ko. firman sivuille.
- nopeasta vastauksesta!
En vaan nyt etsi postimyyntifirmoja, vaan olisin menossa shoppailemaan. Lahti on mulle vielä vähän vieras kaupunki.
Goldner Schnitin esitteitä mulla on ollut kotona ja ehkä sieltäkin vielä tilaan :D
Olen yrittänyt Googlettaakin näitä liikketä, mutta ilmeisesti mielikuvitukseni ei juuri nyt riitä oikeansorttiseen hakusanaan. Vaateliikkeiden listoilla on vain liikkeen nimi, mikä ei kerro mitään.
Ensi viikolla jo tarvitsisin tavallista arkiasua :(
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279