Onko ketään kojootti tai pässikomppaniasta
Golanilla -92,-93
19
2738
Vastaukset
- Liippas
Golanilla pässikomppania 91-92 Pos 84.
- Pos 80
Ählän
Pykälästä tuli Hanska-Topia nähtyä ja
Yöpaavossa Jalla Eskon nurkkia koluttua. - Coyote
Pos 80 kirjoitti:
Ählän
Pykälästä tuli Hanska-Topia nähtyä ja
Yöpaavossa Jalla Eskon nurkkia koluttua.Ählän ählän,
vuosi kytättiin aroa ja Hermonia 66:lla,
Arnan kaupat kierreltiin ja Damasia tutkittiin.
Kaikkea hyvää tasapuolisesti niin kojooteille, pässeille kuin muillekin rauhanturvaajille - Reka
Coyote kirjoitti:
Ählän ählän,
Kaikkea hyvää tasapuolisesti niin kojooteille, pässeille kuin muillekin rauhanturvaajilleTuli sitä Hermonia kytättyä toiselta puolen eli libanonista asemalta 9/15. Joka oli aivan rajan pinnassa liki Metulan kaupunkia. Oli meidän sateliitti pose. Viikon välein miehet vaihtoon.
- Khân Arnabah
Coyote kirjoitti:
Ählän ählän,
Kaikkea hyvää tasapuolisesti niin kojooteille, pässeille kuin muillekin rauhanturvaajilleTuli oltua...
- Sinikäivärä
Khân Arnabah kirjoitti:
Tuli oltua...
Samalla posella ja samaa rotaatiota. Ei ole pitkiin aikoihin muista kuulunut mitään.
- Hanski
Reka kirjoitti:
Tuli sitä Hermonia kytättyä toiselta puolen eli libanonista asemalta 9/15. Joka oli aivan rajan pinnassa liki Metulan kaupunkia. Oli meidän sateliitti pose. Viikon välein miehet vaihtoon.
Oot sie melokonen sälli kun¨olet Hermonilla kyttäillyt. Kuinkahan korkia se mahtoi olla ? Miten net sinut sinne päästivät ?
Tv: Hanski - hermonilla
Hanski kirjoitti:
Oot sie melokonen sälli kun¨olet Hermonilla kyttäillyt. Kuinkahan korkia se mahtoi olla ? Miten net sinut sinne päästivät ?
Tv: Hanskiero?
- hese
Minä olin kasinelosella 1981.
Terveisin,
Heikki
- pässi....
Juu supaa otettiin 80:lla 91-92 ja oli läyhyä. Damasin vartiokomennus meni mukavasti ja iipoissa tuli pyörittyä enempi. Komo jäi kokeilematta. Vieläköhän se elää?
- Mulla
Vaimona koto suomessa!!!
- töissä?
Mulla kirjoitti:
Vaimona koto suomessa!!!
???
- joulupukki
Mulla kirjoitti:
Vaimona koto suomessa!!!
Heh! ja sitten kai sulla on jääny lääkkeet ottamatta. Nyt kiltti poika menee ja ottaa ne pillerit, ehkä muutkin hallusinaatiot siitä haihtuu... Ei vaan, kyllä Como vielä viime talvena oli Natskuissa....
- Joo
töissä? kirjoitti:
???
Jakaa täällä suomessa käivärille persettä.
- juttu_
Joo kirjoitti:
Jakaa täällä suomessa käivärille persettä.
hyvä,että joku löytää ammattia vastaavaa työtä.
- s.p
tulihan tuolla oltua elo92-joulu 93 gampzivanissa.
- kerokuski jh
Oli lunta,vettä,tuulta ja kuumakin mutta mukavaa aikaa..kellolla käytiin ja operoitiin tarvittaessa.Toivottavasti vielä kuulee kojootin
"laulua(mikseipä pässinkin ja jos tarkkana olisi niin ehkäpä kekkokin jossain avaa kurkkuaan)!"- kosti
tosiaan eka reissu oli gollaalla -92-93,jos tätä lukee joku kojootti porukan toisesta joukkueesta niin muistaa varmaan "vääpelikerhon" messireissut ja damasin "tilseet" poolilla. ne ketkä oli silloin siellä niin muistaa varmaankin joukon ja kostin,mutta jouko on hukassa tietääkö kukaan missä asustelee...laittakaa säpöä jos vaikka tavattais taasen?
on tullu käytyä bosniat ja makemaat,mutta kyllä golan on muistoissa ykkösenä!! - kosti
kosti kirjoitti:
tosiaan eka reissu oli gollaalla -92-93,jos tätä lukee joku kojootti porukan toisesta joukkueesta niin muistaa varmaan "vääpelikerhon" messireissut ja damasin "tilseet" poolilla. ne ketkä oli silloin siellä niin muistaa varmaankin joukon ja kostin,mutta jouko on hukassa tietääkö kukaan missä asustelee...laittakaa säpöä jos vaikka tavattais taasen?
on tullu käytyä bosniat ja makemaat,mutta kyllä golan on muistoissa ykkösenä!!meili on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389