Paras Rammsteinin levy? Suositelkaa jotain

cloaca

Mikä on mielestänne paras Rammsteinin levy? Perustelkaa. Olisin ostamassa jotain Rammsteinin levyä, ja kaipaisin suosituksia. Mikä kannattaisi ostaa? Millä levyllä on parhaimmat biisit?

11

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Til-likka

      Kaikki hyviä.. Ehkä mutterista kuitenkin löytyy parhaat..
      ..ich will

    • Jeese

      Suosittelisin ostaamaan kaikki Rammstenin levyt. Ensiksi kannattais ostaa vanhin levy ja siitä eteenpäin eli ensin herzeleid,Sehnsucht,Mutter ja Reise,reise. jaa että millä levyllä olis parhaat kappaleet. Siihen asiaan et osaa kyllä sanoa.Kaikilta levyillä on niin hiton hyviä biisejä ettei voi sanoa millä levyllä olis parhaat kappaleet,mutta jos on pakko valita sanoisin Sehnsucht. Onhan siellä tunnetuin kappale eli Du Hast.

      • Kein Engel

        Jos pitää biisien perusteella valita, niin minulla tulee aika tasapeli Sehnsuchtin ja Mutterin välillä. Osta molemmat. Tee se jo tänään.


      • Kein Engel kirjoitti:

        Jos pitää biisien perusteella valita, niin minulla tulee aika tasapeli Sehnsuchtin ja Mutterin välillä. Osta molemmat. Tee se jo tänään.

        Suosittelisin ostamaan kaikki Rammsteinin levyt, sillä ainakin minun on vaikea kovana Rammstein-fanina nimetä vain yhtä parasta albumia.

        Tosin se uusin albumi "Reise Reise" ei iskenyt minuun yhtä paljon kun aikaisemmat julkaisut.

        Varsinkin albumit "Mutter" ja "Sehnsucht" ovat mielestäni molemmat aivan huippulevyjä, samoin myös Herzeleid ja "Live Aus Berlin".


    • ..ovat juuri sitä!

      Kolmelta ensimmäiseltä levyltä löytyy tasavahvasti hyviä biisejä. Lisäksi Live aus Berlin DVD on upea - silmänruokaa (erityisesti Wollt Ihr das bett in Flammen sehen...), efektejä (legendaarisin Rammstein biisin alkajaisiksi) ja tunnelmaa piisaa... Uusin on vielä hankkimatta - kuultu kyllä...

      • saassata

        sehnsucht ja mutter


    • Attention

      No mulla on kotona ne kaikki levyt ja suosittelen että ostat ne kaikki, ehdottomasti. Voit aloittaa oikeastaan ihan mistä vaan, itse aloitin Mutterista. Mutter on mielestäni rankin, menevin ja paras. Ehkä toimivin kokonaisuus...

      Nyt odotellaan vaan Reise Reise vol2:sta

    • light.moon

      Kannattaa ostaa jokainen levy.

    • cloaca

      Otan neuvoistanne vaarin, ja ostan kaikki levyt (ajallaan), ja olen päättänyt aloittaa mutterista.

      • Sanoin tuossa aikaisemmin ettei uusin albumi "Reise reise" ollut mielestäni yhtä hyvä kun Rammsteinin aikaisemmat levyt, mutta ostin tämän albumin tällä viikolla ja täytyy sanoa sittenkin että erittäin hyvä levy on kyseessä.

        Levyn sinkkubiisinä oli "America" joka ei ainakaan heti minuun iskenyt yhtä paljon kun muut Rammsteinin kappaleet, mutta tuosta levyltä löytyy monia huippubiisejä.

        Varsinkin kappaleet "Mein teil, Moskau, Morgenstern, Stein Um Stein ja Ohne Dich" ovat ihan parasta Rammsteinia joita tosifani ei voi jättää väliin:)


      • angelina10
        DarkFear kirjoitti:

        Sanoin tuossa aikaisemmin ettei uusin albumi "Reise reise" ollut mielestäni yhtä hyvä kun Rammsteinin aikaisemmat levyt, mutta ostin tämän albumin tällä viikolla ja täytyy sanoa sittenkin että erittäin hyvä levy on kyseessä.

        Levyn sinkkubiisinä oli "America" joka ei ainakaan heti minuun iskenyt yhtä paljon kun muut Rammsteinin kappaleet, mutta tuosta levyltä löytyy monia huippubiisejä.

        Varsinkin kappaleet "Mein teil, Moskau, Morgenstern, Stein Um Stein ja Ohne Dich" ovat ihan parasta Rammsteinia joita tosifani ei voi jättää väliin:)

        älä osta vaan yhtä levyä vaan kaikki saman tien, jokanen rammsteinin levy on aivan loistava. hanki siis kaikki tai jäät paljosta paitsi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe