Paras Rammsteinin levy? Suositelkaa jotain

cloaca

Mikä on mielestänne paras Rammsteinin levy? Perustelkaa. Olisin ostamassa jotain Rammsteinin levyä, ja kaipaisin suosituksia. Mikä kannattaisi ostaa? Millä levyllä on parhaimmat biisit?

11

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Til-likka

Kaikki hyviä.. Ehkä mutterista kuitenkin löytyy parhaat..
      ..ich will

• Jeese

Suosittelisin ostaamaan kaikki Rammstenin levyt. Ensiksi kannattais ostaa vanhin levy ja siitä eteenpäin eli ensin herzeleid,Sehnsucht,Mutter ja Reise,reise. jaa että millä levyllä olis parhaat kappaleet. Siihen asiaan et osaa kyllä sanoa.Kaikilta levyillä on niin hiton hyviä biisejä ettei voi sanoa millä levyllä olis parhaat kappaleet,mutta jos on pakko valita sanoisin Sehnsucht. Onhan siellä tunnetuin kappale eli Du Hast.

• Kein Engel

Jos pitää biisien perusteella valita, niin minulla tulee aika tasapeli Sehnsuchtin ja Mutterin välillä. Osta molemmat. Tee se jo tänään.

• Kein Engel kirjoitti:

Jos pitää biisien perusteella valita, niin minulla tulee aika tasapeli Sehnsuchtin ja Mutterin välillä. Osta molemmat. Tee se jo tänään.

Suosittelisin ostamaan kaikki Rammsteinin levyt, sillä ainakin minun on vaikea kovana Rammstein-fanina nimetä vain yhtä parasta albumia.

Tosin se uusin albumi "Reise Reise" ei iskenyt minuun yhtä paljon kun aikaisemmat julkaisut.

Varsinkin albumit "Mutter" ja "Sehnsucht" ovat mielestäni molemmat aivan huippulevyjä, samoin myös Herzeleid ja "Live Aus Berlin".

• ..ovat juuri sitä!

Kolmelta ensimmäiseltä levyltä löytyy tasavahvasti hyviä biisejä. Lisäksi Live aus Berlin DVD on upea - silmänruokaa (erityisesti Wollt Ihr das bett in Flammen sehen...), efektejä (legendaarisin Rammstein biisin alkajaisiksi) ja tunnelmaa piisaa... Uusin on vielä hankkimatta - kuultu kyllä...

• saassata

sehnsucht ja mutter

• Attention

No mulla on kotona ne kaikki levyt ja suosittelen että ostat ne kaikki, ehdottomasti. Voit aloittaa oikeastaan ihan mistä vaan, itse aloitin Mutterista. Mutter on mielestäni rankin, menevin ja paras. Ehkä toimivin kokonaisuus...

Nyt odotellaan vaan Reise Reise vol2:sta

• light.moon

Kannattaa ostaa jokainen levy.

• cloaca

Otan neuvoistanne vaarin, ja ostan kaikki levyt (ajallaan), ja olen päättänyt aloittaa mutterista.

• Sanoin tuossa aikaisemmin ettei uusin albumi "Reise reise" ollut mielestäni yhtä hyvä kun Rammsteinin aikaisemmat levyt, mutta ostin tämän albumin tällä viikolla ja täytyy sanoa sittenkin että erittäin hyvä levy on kyseessä.

Levyn sinkkubiisinä oli "America" joka ei ainakaan heti minuun iskenyt yhtä paljon kun muut Rammsteinin kappaleet, mutta tuosta levyltä löytyy monia huippubiisejä.

Varsinkin kappaleet "Mein teil, Moskau, Morgenstern, Stein Um Stein ja Ohne Dich" ovat ihan parasta Rammsteinia joita tosifani ei voi jättää väliin:)

• angelina10
        DarkFear kirjoitti:

Sanoin tuossa aikaisemmin ettei uusin albumi "Reise reise" ollut mielestäni yhtä hyvä kun Rammsteinin aikaisemmat levyt, mutta ostin tämän albumin tällä viikolla ja täytyy sanoa sittenkin että erittäin hyvä levy on kyseessä.

Levyn sinkkubiisinä oli "America" joka ei ainakaan heti minuun iskenyt yhtä paljon kun muut Rammsteinin kappaleet, mutta tuosta levyltä löytyy monia huippubiisejä.

Varsinkin kappaleet "Mein teil, Moskau, Morgenstern, Stein Um Stein ja Ohne Dich" ovat ihan parasta Rammsteinia joita tosifani ei voi jättää väliin:)

älä osta vaan yhtä levyä vaan kaikki saman tien, jokanen rammsteinin levy on aivan loistava. hanki siis kaikki tai jäät paljosta paitsi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2785
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      433
      2346
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2225
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2080
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      139
      1732
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      23
      1265
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1174
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe