Minulla oli tänään kurja päivä, taas kerran. Mieheni jätti minut, kun minulla on laskettu aika käsillä. Menin viemään hänelle puhelintaan jonka jätti luokseni kun tuli tarve lähteä eilen "ryyppäämään ja meluamaan" kuten hän itse asian ilmaisi. Ja siellä hän istui kotinsa lähellä lammen rannalla toisen naisen vieressä kylki kyljessä ja pisteli kaljaa nautiskellen hämärtyvästä kesäillasta. Ja kun tulin paikalle, teeskenteli hämmästystään, oli yrittänyt soittaa monta kertaa puhelimeeni toisten puhelimilla. Yksi pariskunta kysyi, koska laskettu aika on. Vastasin, että siinä huomenissa. Kyllä suut loksahti auki, varsinkin sillä mieheni kyljessä kyhnäävällä naisella. Mies oli suurin piirtein hyvää päivää eikunmittää siinä ollessani paikalla, eikä tehnyt elettäkään lähteäkseni mukaani. En sitten pyytänytkään. Juttelin mukavia siinä hetken muiden kanssa - ja mietin, sanonko mikä tappoaie on mielessäni, jos ja kun siihen naikkoseen vielä törmään, mutta annoin olla, ei tehnyt mieli rikkoa kauniin kesäillan tunnelmaa. Lähdin ajelemaan kohti kotia - murtuneena.
Kuinkahan selviä synnytyksestä? En aio pyytää häntä mukaan synnytykseen vaikka tähän asti asia on ollut "selvä". Nyt silmäni kuitenkin aukesivat näkemään hänen äärimmäisen välinpitämättömyytensä minua kohtaan ja se tunne on musertava. Hänen kaikki kauniit sanansa ovatkin olleet pelkkää teeskentelyä, tosiasiassa olen ollutkin koko ajan yksin ja hän jos kuka sen on tiennyt, olemalla pois luotani. Rakkautemme on nyt kuollut, vaikka olemme olleet vuosia yhdessä.
Mies jätti yksin laskettuna aikana
8
2194
Vastaukset
- Emilia22
Tunne on miehestä varmasti musertavaa... mies on lapsen isä(?),siksi loukkaantumisesi onkin ihan OK ja oikeutettua.
Mutta.
Sinä olet synnyttämässä pian uuden elämän.Saat Uuden Rakkauden.
Lapsesi.
Unhoita hetkeksi miehesi, hän kyllä tulee takaisin luoksesi jos oikeasti sinua rakastaa...
Jos miehesi ei ole tunteeton ihminen,hän haluaa tutustua lapseensa,mutta jos et halua nähdä häntä voit kieltää häneltä lapsen tapaamisen,mutta silloin;teet lapselle karhunpalveluksen;lapsi rakastaa teitä;isää ja äitiä,AINA.
Milloin sinulla on laskettu aika???
Voimia,pärjäät kyllä...jos et halua olla totaalisesti yksin,mies on kaukana pyydä apua joltain muulta henkilöltä esim.siskolta tai äidiltä....- yksinäinen
Tämä vastaus auttoi varmasti eniten minua kun painin itseni kanssa tuona iltana.. olin ihan oikeasti shokkivaiheessa tänne kirjoittaessani. Onneksi tuo onneton tilanne meni ohi ja niin, ettei minun todennäköisesti tarvitse sitä niin hirveän katkerana muistella kuin miltä tilanne sinä iltana ja vielä yölläkin näytti, kun lähdin matkaan autolla vielä yöllä uudelleen ja heitin sen naisen lapseni isän luota ulos.
Ette voi uskoa kuinka voi nainen/äiti suuttua kun joku tunkee reviirille pahaa aavistamatta ja erittäin väärään aikaan..
Siinä oli varmaan rooliepäselvyyksiä noilla kahdella ja tavatonta hölmöyttäkin mieheni puolelta, hän ei ole mikään naisteniskijätyyppi ollut koskaan vaan päin vastoin naiset ovat juosseet turhaan hänen perässään..
Mutta pistin porukan totta totisesti ojennukseen ja tilanne on nyt selvitetty.
Vielä ei tämä toivottu lapsemme ole sentään syntynyt tai syntymässä, mutta la on tänään. Ja rakastan miestäni hänen omaperäisyydestään ja vioistaan huolimatta, en antaisi lapseni isää helpolla toiselle, vaikka välillä tuntuisi muultakin. Kiitos sulle vielä kerran.
- Just niin
Mies oli todennäköisesti pablo joka niin sanotusti laittoi rahaa pankkiin saadessaan sinut raskaaksi. Nyt voi sitten rellestää rauhassa kun ei viranomaiset voi poiskaan ajaa kun on lapsi. Hanki siltä oikeuden päätös isyydestä niin kaveri saa seuraavat 18 vuotta maksaa muutama sata euro kuukaudessa. Laita ne vaikka lapsesi pankkiin.
- yksinäinen
Onneksi on kuitenkin sen verran "maalta" ettei pablon elkeitä osaa eikä ymmärtänyt olevansa jotenkin härski siinä pitäessään seuraa toiselle naiselle, ainakin tähän asti hän on ollut sellainen harvinaisuus. Vielä pyysi kotiinsakin tämän. Hän on vain niin naiivi että kaikki maailman onnettomat kadunkulkijat mahtuvat hänen sydämeensä sukupuoleen katsomatta. Niin tämäkin tapaus, en tiedä varmaan koskaan, minkälainen suhde heillä tarkalleen oli silloin jo menossa, tuttu naama oli kyllä kyseessä ja olen ennenkin jo meinannut heivata sen ulos.
Se on vain niin etten luovu lapseni isästä minkään satunnaisen seuraa etsivän kovan onnen kaverin takia, joka on itse miestä vailla. Mies väitti olleensa tukeva olkapää toiselle kovia kärsineelle - ja on nyt kiltisti kanssani - ja sen eukon ja kaikkien muiden "kovan onnen ihmisten" on parasta pysyä loitolla.
Ajoitus tuon ystävyyden hieromiseen oli niin älyttömän huono, että eukko muistaa läksytykseni ison mahani kera koko loppuelämänsä. Ja lapseni isää pidän tästä lähtien eri tavoin silmällä. Sattumia siinä tilanteessa oli paljon, se näytti varmaan pahemmalta kuin mitä oli. Mieheni ei olisi ollut vieteltävissä, mutta ennen hyökkäystäni sisälle kuulin tarpeeksi siitä, mitä tällä muijalla oli mielessä, kun kyseli mm. onko tämä vietellyt koskaan ketään naista..intti kaikenlaista kun mieheni ei edes huomannut oluthuuruiltaan tämän lähentelyä..ja kun vihdoin menin sisälle, istuivat samalla pirttipenkillä soittelemassa yhdessä kitaraa. Naamat venähtivät varsinkin sillä naisella.
Nyt kävin viimein raivoissani hakemassa omani pois. Ilmaisin että mieheni on ihan oikeasti varattu niin suoraan että varmasti eukko tajusi ja kirjaimellisesti tuupin ja heitin naisen ovesta pihalle mieheni luota yöllä ja vein äijän kotipesälle selviämään selittelyjensä ja viattomuuden huntunsa kanssa. Nainen pääsi mielestäni turhan vähällä, mutta oli kuulemma jo valmiiksi "kovia kokenut". Väärän paikan ja hetken haki kyllä tukihenkilölle, en voinut tuntea myötätuntoa kumpaakaan kohtaan.. Jos hän olisi vähänkään uskaltanut vänkätä vastaan, olisin ollut kurkussa kiinni kuin koira.
Oman käden oikeus on joskus ainoa asia, millä asiat saa muuttumaan. Mieheni on kiltti ja uskollinen, niin naiivikin, että luulee jonkun naikkosen kaipaavan hänestä pelkkää kaveria, mutta hän ei ymmärrä sitä, että hänelle raskaana oleva nainen ei ole enää milloinkaan pelkkä "kaveri", eikä varsinkaan vuosien vakavan seurustelun jälkeen. Mutta selvisipä kaikille, että olen mustasukkaisena todella vaarallinen naarasleijona - ja hyvin tulen pitämään rakastamani miehen lapsesta myös huolta kaikesta huolimatta, kuten kunnon naaras pitää ;)
- sinulle !!
Jotenkin kun luin teksiäsi, niin tuli oma tilanteeni eteen...Itse olen vasta alkuvaiheessa raskauteni kanssa, (12 1) ja kun tämä vauvan tulon ensi huuma mieheltäni meni ohi, niin nyt sitten me mietimme, että miten yhteistä tulevaisuutta jatkamme eteenpäin...
Tuntuu todella ihmeelliseltä, kun hän niin toivoi saavansa pienen tytön kanssani, niin nyt hän ei enään tiedä haluaako jatkaa meidän kanssa jne. Yksin kävin sydänäänet kuuntelemassa, yksin suuntaan ultraan viikon päästä jen.Todennäköisesti suuntaamme pienokaisen kanssa kahden tulevaisuuteen, mutta parempi niin, kuin että olisi isä siinä, joka menee ja tulee. Moni varmasti ajattelee että hän on vain hämmentynyt tilanteesta, voi olla, mutta kyllä isänä olo on hänelle tuttua, koska edellisestä avioliitosta on kaksi lasta, ja he kuuluvat koko ajan hänen elämäänsä.
Jotenkin itse vain hämmästelee tilanteiden nopeita käänteitä, mutta minä rakastan lastani ja toivon hänen näkevän päivänvalon ja saavan kaiken äitinä hänelle suoman rakkauden.- yksinäinen
Samoin sulle tsemppiä myös. Lyhyesti sanoen oikea tilanne on että ukkoni pysyy luonani, koska haluan niin ja hänkin haluaa. Hän vain on sellainen älytön ryyppy- ja seuraveikko toisinaan, harmiton sinänsä, mutta kyllä otti pattiin tuo kamala tilanne..
Onhan hänellä selkeät syynsä toimia miten toimii ja hyväksynkin ne normaalisti, vaikkei aina tarvitsisi hyväksyäkään. Mutta raskaana oleva nainen on todellakin henkistä ja vähän fyysistäkin tukea kaipaava ihminen ja sitä tukea hän odottaa ensimmäisenä lapsen isältä, eikö näin menekin?
Mikähän nuo miehet oikein saisi ymmärtämään näitä elämän tositilanteita?? Että koska kenraaliharjoitukset on ohi ja aika olla oikeasti se mitä on luvannut toiselle olla? Varsinkin synnytys on tositilanteista vaativimpia ja ainakin itse koen sen niin, että mies on hunsvotti tai typerys jos sivuuttaa lapsensa syntymän ja lapsensa äidin jollakin verukkeella.
Toivotaan että lapsesi isä muuttaa mielensä eikä hylkää sinua nyt, kun häntä eniten elämässäsi tarvitset. Onnea ja rakkautta odotukseen!
Minä odotan enää että minä viikon päivänä lapsemme vihdoinkin päättää syntyä..
- selvästi kiki
jonkun katkeran äijjän tilitys
- voiko olla
nainen noin naiivi itse, ei miehessä mtn vikaa ole vaan sen seuralaisessa...!!!! mies taas valehdellut ettei nyt hän niin herttainen mies mitään toisten kanssa tekisi... miksi ei sitten alusta asti ole pysynyt rinnallasi... ei kunnon mies tee mtn tuollaista... mutta, oma on helvettisi, turha ruikuttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64175Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952313Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186870- 47854
- 34831
- 36786
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782