kysyin jo aikaisemmin mikä näissä sivuis mättää?
Vastaustahan ei tietenkään koskaan saa!!!
Sivut helvetin hitaita!!
Eivät toimi normaalisti!!!
Sheriffeissäkö vika??
Ohjeilmassako????
Toimikaa helvetin kusipäät, pistäkää sivunne toimimaan!!!
sama
sama
1
694
Vastaukset
- nim
Älkää myöskään ruvetko jauhamaan kun on ruuhkaa!!,kirjoittelen yleensä yöllä!!
EN, teidän vitun ruuhka aikoina!!! höh höö--mitään ruuhka aikaa ei pitäisi olla??normaali järjellä ajateltuna!!!--Herätkää jo siellä saatanan älykääpiöt!!!
Osaatteko te edes saatanat toimia??Katsokaa!-näppäimistössä on näppäimet--opettelette niitä käyttämään ensiksi--satanan älykääpiöt!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1791257Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1421143Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133925
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66827Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68784
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776