sovituskopissa

Nimetön

Tapahtui 80-luvulla itäsuomalaisessa kaupungissa.
Olimme Sokoksen vaatetusosastolla sovittamassa itselleni housuja silloisen työtoverini Helinän kanssa ja mukanamme oli kaksi asukasta pyörätuoleissaan.
Sovittelin joitakin housuja huonolla menestyksellä ja Helinä tuli kanssani koppiin arvioimaan sopivuutta ja auttamaan kokojen ja numeroiden kanssa ja siinä vaihtaessani hän yllätyksekseni otta pakarastani kiinni ja sanoi haluavansa kulliani. Seuraavaksi hän otti ja asetti pyörätuoleissaan kärsivällisesti odottavat asukkaamme sovituskopin ulkopuolelle esteeksi ja tuli takaisin koppiin vetäen alushousuni polviin ja polvistui eteeni ja otti kullini suuhunsa aloittaen himokkaan imemisen hyväillen samalla pallejani.
Olin tilanteesta vielä jotenkin yllättynyt, mutta päätin antaa mennä ja nautin näköalastani kun Helinä lutkutti kulliani silmät autuaallisesti puoliummessa. Kotvasen imettyään hän totesi, että kulli on saatava pilluun ja heti ja samalla hän nosti ohuehkon kesämekkonsa helmat ylös ja paljasti alastoman alavartalonsa, pikkuhousut hän sanoi jo jättäneensä kotiin. Notkeana naisena Helinä kumartui lähes pää lattiaan ja ohjasi kullini takaapäin pilluunsa ja taas minulla oli näköala vailla vertaa: kulli upposi mahtavaan pilluun takaapäin ja Helinä tarttui palleihini altapäin ja aloitimme raivokkaan panon... kauaa ei tarvinnut kullini siinä ihanassa pillussa liikkua kun mälli alkoi olla tuloillaan ja ennen sitä painoin peukaloni Helinän ihanaan rusottavaan peräaukkoon ja silloin häneltä alkoi tulla ja samlla lähti mällinikin liikkeelle ja purskautin aikamoisen lastin syvälle Helinän pillun uumeniin... liikuin vielä hetken tuossa ihanassa pillussa ja vetäydyin pois ja Helinä otti vielä kullini suuhunsa ja imaisi sen puhtaaksi...
Hetken kuuntelimme, että kuuluuko ulkopuolelta mitään poikkeavaa ja tulimme pois kopista. Ulkopuolella asukkaamme olivat odottaneet kärsivällisesti ja heistä vanhempi naispuolinen kysyi minulta että: "ette suinkaan vain anineet tuolla...?" vastasin ettei sentään, mutta housuja on niin hankala sovittaa...
Helinän kanssa tapahtui jatkossa paljon muutakin, mutta siitä joskus toiste...

3

18712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ozzy

      Jäi lyhyeksi mutta helvetin hyväksi alkupalaksi. Kirjoita miten nait Helinää ajan kanssa ja vähän joka paikkaan..ehkä kavereitakin

    • Mulla on aina ollut fantasia siitä että nain jotain juuri naistenosaston sovituskopissa.Mieluimmin tyttö saisi olla hieman kokematon 18-30 vuotias.Mulla seisoo nytkin kun vaan ajattelen sitä!

    • vitunpaskaaXD

      paskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaapaskaa ainii tää on esim paskaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe