Meillä kohta ajankohtainen kissan leikkaus. Kuinka monta päivää kissa joutuu sitä kauluria pitämään? Muistan lapsuudesta kuin kissa leikattiin niin ei silloin mitään kaulureitä käytetty kun kissa pääsi leikkauksesta pois.Mitenkäs ne nyt joutuu niitä pitelemään.
Kissan kauluri
5
1219
Vastaukset
- Koirakko
jälkihoidin tyttären narttukissaa leikkauksen jälkeen. Ei ollut kauluria ja hyvin pärjättiin. Kyseessä oli sisäkissa, joten ei tullut ulkopöpöjäkään ainakaan hakemalla.
- silloin et tarvitse sitä
kissalle inhottavaa muovikauluria.
Haalarissa täytyy olla 4 tassunreikää,
pään aukko ja pepun kohdalle tarpeeksi tilava aukko tarpeiden tekoa varten.
Kankaaksi käy pehmeä puuvilla kangas.
Joku kiva kuosi, vaikka kissankuvia,
tai formula-autojen.
Luovuus kukkimaan! :-D - Cosmo&Wanda
Kauluria joutuu pitämään siksi jos kissa sattuu nuolemaan haavakohtaa. Niin minulle kerrottiin eläinlääkäristä. No kissat tuntien kyllähän ne pitää huolta puhtaudestaan ja varmasti nuolevat. Joten kauluria jouduin pitämään muistaakseni viikon kaks. Onhan se epämiellyttävä, mutta nykyään antaa laittaa mielellään jos tarve vaatii. Toisella kissalla jouduin käyttämään paitaa kun kutiava kohta jäi kaulurin alapuolelle. Siitä meinas tulla tappelu mutta tottui sekin siihen.. Silloin joskus aikoinaan meidän kissoille laitettiin leikkauksen jälkeen haavan päälle haavalappu ja apteekista saatavaa verkosta tehtiin puku päälle. Hengittää paremmin kuin joku umpinainen sukka jne.
- hirni_mikmiu
Poikakissoilla ei yleensä tarvi mitään kaulureita eikä pukuja, tyttökissoille jotkut lääkärit sitä suosittelevat -aika tapauskohtaista ilmeisesti. Onhan se ihan loogista: tyttökissoilla tuo operaatio on paljon suurempi ja haava tikataan kiinni. Meidän Eemu kastroitiin tänä kesänä ja sillä ne pikkuhaavat jätettiin ihan auki ja hyvin parantuivat.Kyllä se niitä itse puhdisteli mutta ilmeisesti siitä ei ollut mitään haittaa.
- Cosmo&Wanda
juu poikakissoille ei tarvitse olla mitään suojauksia. Unohdin tyystin mainita, että puhuin tyttökissan leikkauksesta. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187