Vanhanen aktiivinen kotimaansa asioissa

kYMPIN MIES

http://www.vnk.fi/vn/liston/vnk.lsp?r=1892&k=fi&old=915

Kun lukee tätä listaa, ei voi kun ihailla Matti Vanhasen aktiivisuutta. Puheita puheiden perään.
Monenlaisiin erinlaisiin tilaisuuksiin osallistumista.

Mukavaa että Matti Vanhanen arvostaa meitä suomalaisia ja suomalaisia tilaisuuksia.

8

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaamme ylpeitä Matistamme

      Matti Vanhanen on pääministerinä koko kansan puolueista välittämättä suomalaisten hyvinvoinnin edistäjä. Hänen kätensä on sidottu monissa asioissa Kalliomäen kautta, mutta hyvin on mies asiansa hoitanut ja tunnollinen on. Malttaisi nyt lomaa viettää silloin kun on tarpeen, jotta mahahaava tms. eivät yllättäisi. Liika tunnollisuus vie nopeastikin vakaviin sydänoireisiin jne.

      Ja taas: ilkeät, pahansuopaiset kirjoitukset jättäkää omiin ajatuksiinne, niitä ei täällä tarvita, oman pesän likajaat.

      • Vanha kokoomuslainen

        ....Taisi sittenkin "lintupönttöjen" rakentelija
        olla käki.

        Nyt kaikki porvarit yhdessä Niinistön taakse.
        Saadaan vihdoin oikeistolainen presidentti.


      • Hienoa Matti
        Vanha kokoomuslainen kirjoitti:

        ....Taisi sittenkin "lintupönttöjen" rakentelija
        olla käki.

        Nyt kaikki porvarit yhdessä Niinistön taakse.
        Saadaan vihdoin oikeistolainen presidentti.

        Kateellisten miesten panettelua vain =).


    • Tuomari Uusio

      Matti Vanhanen on papereiden mukaan mukavuuenhaluinen liberaali, joka professoriperheen poikana on ottanut lukionsakin lunkisti.

    • Vanhanen on pääministerinä täysi nolla. Hän on keskittynyt vehkeilyyn ja naisten naurattamiseen. Vanhanen kuvittelee, että kun ei mitään tee ei virheitäkään synny.

      Nyt kun Vanhanen ottaa kunnolla turpaansa presidentinvaaleissa, hän vetäytyy Ahon tapaan burnout-lomalle jonnekin kauas.

      • hekohekohekotiheh

        Tuskin Matti nyt ihan noin huono on . Matti on hyvin hoitanut hommansa.
        Tsemppiä Matille!


      • terkkuja

        Ensin: nimmarisi kertoo, olet kahjo ja epämiellyttävä, mies tai nainen, nimmarisi sen kertoo.
        Toiseksi: miksi haukut omaa isänmaatasi
        Kolmanneksi: jos et osaa puhua keskustapolitiikasta, siirry oman puolueesi sivuille, helppoa, vai mitä
        Neljänneksi: oliko Lipponen alkuun niin "upea" kuin annat ymmärtää. Eiköhän siellä monasti leuka väpännyt ja hätä housuissa, siitä mies oppi
        Viidenneksi: miksi haluat isänmaallesi pahaa?
        Kuudenneksi: Tunnekto Vanhasta henkilökohtaisesti?
        Seitsemänneksi: jos et tunne, minkä perusteellaa teet täällä omia avauksiasi ja halveksuntaasi itsellesi täysin vieraasta henkilöstä, oletko poliitikko, luetko taloustiedettä, finanssioppia, valtiotieteitä tms.
        Kahdeksanneksi: oletko itse puhtain, kaunein, erinomaisin, virheettömin ... ihminen
        Yhdeksänneksi: aiotko jatkaa täällä ed. koiranaräksytystäsi
        Kymmenenneksi: vaihda nimmarisi, on R U M A


      • historioitsija
        terkkuja kirjoitti:

        Ensin: nimmarisi kertoo, olet kahjo ja epämiellyttävä, mies tai nainen, nimmarisi sen kertoo.
        Toiseksi: miksi haukut omaa isänmaatasi
        Kolmanneksi: jos et osaa puhua keskustapolitiikasta, siirry oman puolueesi sivuille, helppoa, vai mitä
        Neljänneksi: oliko Lipponen alkuun niin "upea" kuin annat ymmärtää. Eiköhän siellä monasti leuka väpännyt ja hätä housuissa, siitä mies oppi
        Viidenneksi: miksi haluat isänmaallesi pahaa?
        Kuudenneksi: Tunnekto Vanhasta henkilökohtaisesti?
        Seitsemänneksi: jos et tunne, minkä perusteellaa teet täällä omia avauksiasi ja halveksuntaasi itsellesi täysin vieraasta henkilöstä, oletko poliitikko, luetko taloustiedettä, finanssioppia, valtiotieteitä tms.
        Kahdeksanneksi: oletko itse puhtain, kaunein, erinomaisin, virheettömin ... ihminen
        Yhdeksänneksi: aiotko jatkaa täällä ed. koiranaräksytystäsi
        Kymmenenneksi: vaihda nimmarisi, on R U M A

        "Känä" on erinomainen nikki. Sitä käytti aikoinaan itse UKK.

        Kekkosella oli muutenkin tapana kirjoitella nimimerkeillä, sillä hän ei uskaltanut seisoa kirjoituksiensa takana.

        Kekkosen muita nikkejä olivat mm.
        # Erasmus
        # Esa
        # Esaijas Kohennuskeppi (haku Kohennuskeppi, Esaijas)
        # Esaijas Ranstakka (haku Ranstakka, Esaijas)
        # Huoltomies
        # Itsenäinen suomalainen
        # Karjalainen talousmies
        # K. Y. Laaksonen (haku Laaksonen, K. Y.)
        # Känä
        # Köpi
        # Lakimies
        # Lautamies
        # Liimatainen
        # Maalaisliittolainen
        # Mies suomalainen
        # Olli Tampio (haku Tampio, Olli)
        # Pekka Peitsi (haku Peitsi, Pekka)
        # Pentti
        # Puhuva kivi
        # Simo Sakari (haku Sakari, Simo)
        # Suomalainen
        # Urho Sorsimo (haku Sorsimo, Urho)
        # Veljenpoika
        # Vienalaisia
        # Yksi monista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe