Voitteko suositta hyvää reumalääkäriä Pohjois-Karjalan alueella.
Reumalääkäri Pohjos-Karjalassa
3
4581
Vastaukset
- Mainena
Olen joskus suositellut hyviksi kokemiani lääkäreitä, ja olen saanut kyllä niin turpiin kuin ikinä turpiin voi saada. Nimittäin näissä lääkärisuhteissa tuntuu olevan tuolla henkilökemialla usein jopa ratkaiseva merkitys. Sellainen lääkäri, joka minusta tuntuu tosi mahtavalle, kerrassaan hyvälle lääkärille, sille, jolle olen suositellut, hänen käyntinäs voi osoittautua täysin susikäynniksi, heillä voi mennä sukset ristiin kertalaakista.
Näin on käynyt useita kertoja, ja olen ajatellut, että varoitan ihmisiä, että minulla menee tämän lääkärin kanssa kerrassaan loistavasti. Eri asia on, tuleeko Sinun kemiasi tämän lääkärin kanssa toimeen..
Tällaisia asioita kannattaa huomioida myös lääkäreitä kehuttaessa. - Minä
Minulla sattui ainakin hyvä reumalääkäri keskussairaalassa. Kai Immonen oli nimeltään. Mutta sinne reumapolillehan pääsee vain lähetteellä ja ainahan ei satu sama lääkäri vaikka niin haulaisikin. En tiedä pitääkö hän vastaanottoa yksityisillä lääkäriasemilla. Kannattaa kysellä. Sinnehän saa sit ajan haluamalleen lääkärille.
- Anonyymi
Kai Immonen ylilääkäri, reumatologi on paras, terveisin marja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6132261Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271116- 1081112
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89762Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 63725
- 65573