Asiallisetkin viestit häviää mystisesti... Tämä keskustelukanava on vanhoellislestadiolaisten hallinnassa!!!
Seriffi on lestadiolaisten
8
955
Vastaukset
Valita ylläpidolle, älä täällä.
- Kyselijä
hankala kanssaihminen, vai oletko sinäkin "hoidon"
tarpeessa.
- Mulberg
Pitää olla : TämäKIN keskustelukanava on vanh....
- Debora
Tämä palsta on keskustelupaikka lestadiolaisuudesta, ei palstan sheriffistä.
Jos mielestäsi sheriffi ei ole toiminut oikein, ota yhteys ylläpitoon. Silloin sinun täytyy yksilöidä väitteesi, eli esimerkiksi lähettää heille arvioitavaksi kirjoituksesi, jonka sheriffi on poistanut. Sitten ylläpito voi arvioida, oliko poisto oikein vai väärin.
Kaikkein tyhmintä on tänne heittää tuollaisia voivotuksia. Toivon sheriffin poistavan koko aloituksen asiattomana:(- asiallinen
kirjoitus poisttiin,ei kait ollut sheriffin mieleen.poistaa oma valaiseti.
Tämä on elämää ja elektroniikkaa. Mainoksen mukaan.
- Möllenberger
>Asiallisetkin viestit häviää mystisesti... Tämä keskustelukanava on vanhoellislestadiolaisten hallinnassa!!!<
Niin on! Kaikki mikä ei miellytä, se poistetaan! Vain lestadiolaisten valitseman sheriffin mielipiteitä nuolevat kirjoitukset julkaistaan! Hiemankin epämiellyttävät kirjoitukset ja kysymykset poistetaan välittömästi, kuten kohta tämäkin. Lastadiolaisille ei saa tehdä vaikeita kysymyksiä? Menettävät yöunensa miettiessään vastauksia kysymyksiin! Siksi sheriffi poistaa tekstit!?- pelkistä raamatun teksteist...
ei muusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644