Kun mies kourii

Ahdistunut

Olen seurustellut 1 ja puol vuotta poikaystäväni kanssa. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana ei ole haluttanut harrastaa sexiä enää ollenkaan. Olen miettinyt syitä, stressiä ja väsymystä...
Jotenkin minusta alkoi tuntumaan yhtäkkiä, että haluttomuuden syy voikin olla siinä että poikaystäväni puristelee rinnoista ja jokapaikasta, useamman kerran päivässä. Hän tietää etten pidä siitä. Monesti hän on aika kovakourainen ja voin vain seistä paikoillani ja odottaa, että hän lopettaa. Nykyään olen suihkusta tullessa pika vauhtia pukenut vaatteet päälle, peläten että hän kohta hyökkää kimppuuni.
Tämä on outoa käytöstä häneltä, koska muuten hän on ihana, sanoo usein että olen kaunis ja että hän välittää. Myös halaa usein ja osaa koskea kauniistikin.
Olen huomauttanut hänelle asiasta, mutta hän ottaa sen niin että hän on sellainen ja itseään ei voi muuttaa.
En voi enää ajatellakaan sexiä hänen kanssaan. Miten voisin rakastella miestä joka kourii minua silloin kun itseään huvittaa ja saa minut tuntemaan itseni "uhriksi."
Aluksi en osannut ajatella haluttomuuden voivan johtua tästä, mutta nyt kun olen ajatellut asiaa, huomaan tuntevani suurta ahdistusta ja vihaa. Hän ei ole poikaystävä vaan mies jota vastaan täytyy puolustautua.
Hänen mielestään hän ei tee minulle mitään pahaa eikä ymmärrä asiaa. Reagoinko liikaa? Hän ei ole mitenkään pelottava ja tällainen käytös tuntuu olevan joskus hauskaa hänen mielestään. Olen itsekin aluksi nauranut, mutta nykyään ahdistun ja tunnen itseni objektiksi. Onko samanlaisia kokemuksia? En ymmärrä miksei mies voi koskettaa kauniisti, hän väittää ettei osaa. Mutta olenhan nähnyt ja kokenut,että hän osaa.

17

7940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n26

      Itsekään en pidä siitä, että rintoja/takapuolta/mitä tahansa puristellaan. Olenkin karsinut tämän käytöksen poikaystävästäni yksinkertaisesti sanomalla ja näyttämällä etten pidä siitä. Outoa, ettei viesti mene sinun poikakaverillesi perille - kuka nyt tahallaan tekisi rakastamalleen ihmiselle tai kenelle tahansa jotain, mistä tietää, ettei tämä pidä. Vai onko se sitten juuri se juttu... varmasti poikakaverisi osaisi olla hellempi jos haluaisi. Jostain syystä hän vain taitaa tykätä saamastaan reaktiosta.

      Jutelkaa asiasta. Tee moiselle käytökselle stoppi, jos et pidä siitä. Sinä määräät kehostasi, ei hän.

      • Ahdistunut

        Että hän jostain syystä kokee oikeudekseen aiheuttaa minulle pahaa oloa. Sanoin hänelle suoraan, että kopelointi saa loppua. Hän sanoi, että voihan sitä pikkuhiljaa yrittää, mutta ei ymmärtänyt miksi se pitäisi lopettaa eikä usko sen olevan syy haluttomuuteen. Pelkäämpä vain, että hän tekee tahallaan/tahattomasti niin ettei koske minuun enää ollenkaan.
        Olen huomannut myös sen, että mitä vähemmän hän minua puristelee ym. ja vonkuu seksiä, sen enemmän häntä haluan ja teen itse aloitteen.
        Tiedän, että hän on sexin vähyydestä katkera ja siksi enempi vaan kopeloi.. mitä enempi kopeloi, sitä vähemmin minä haluan.


      • leilikki

        Minusta olisi kamalaa, jos en saisi puristella miestäni tai hän ei puristelisi minua. Ymmärrän täysin, jos mies ei ymmärrä, miksei rakastamaansa naista saisi puristella osoituksena siitä, että pitää tätä haluttavana. En tietenkään halua tehdä mitään, mikä tuntuisi miehestäni kamalalta, mutta on myös vaikea karsia sellaisia asioita, joiden haittaavuutta ei sisäistä. Ainakin minun miehelleni juuri tämä puristelu on yksi osoitus välittämisestä, hänelle voisi olla todella vaikeaa lopettaa sitä, koska näkee sen nimenomaan hyvänä asiana. Ehkä näin myös ketjun aloittaneella miehellä? Eikö voisi löytyä kompromissia, esim. hellempi koskettelu, ja taas toisen osalta sen ymmärtäminen, ettei puristelun motiiveina ole mikään paha, vaan huomionosoitus?


    • tuli

      Minulle kouriminen ja puristelu on luonnollinen asia suhteessa, ei tietystikään niin, että sattuu. Ehkä voisit ajatella niin, että poikaystäväsi rinnastaa sen myös luonnolliin suhdetoimintoihin, kuten esimerkiksi suutelu tai halaaminen. Entä jos sinulle sanottaisiin, että voisitko lopettaa halailun, koska toinen ei pidä siitä, ja kokee tämän ahdistavana, olisiko helppoa yhtäkkiä tehdä täysi stoppi?
      Jos kouriminen on kovaa, voisithan ystävällisesti silloin, kun miehesi sinua puristelee, sanoa, että hellemmin kulta, ja näyttää kädestä pitäen mikä tuntuisi sinusta hyvältä.

    • ronski akka

      Kun kaverisi seuraavan kerran kourii ja sanot ettet pidä siitä eikä usko,nosta hitonmoinen raivari päälle ja linttaa vaikka kuonoon.Luulisi menevän viesti perille tyhmemmällekkin.Tai ainakin voi vähän hillitä.Jotkut eivät sitten millään opi kunnioitusta kuin kovalla kädellä ja konkreettisesti osoittamalla.Tämä on muuten tosi ja koettu juttu.

    • Inda

      Kunpa minuakin kourittaisiin kotona niin paljon että pitäisi suihkusta juosta vauhdilla pukemaan. Vaikka jäisin alasti tanssimaan keskelle olohuonetta niin hyvä jos huomataan :P
      Ei mitenkään vähätellen kirjoittajan ongelmaa.. useimmitenhan tuo kouriminen on tosiaan osa parisuhdetta kuten seksikin, toisiinsa liittyvinä. Jotkut tykkää enemmän, toiset vähemmän.

      • ahdistunut

        Olen itsekin elänyt suhteessa jossa mies ei huomannut minua vaikka mitä tein. Se ei todellakaan tunnu hyvältä ja on pahempaa kuin tämän hetkinen ongelmani.. tavallaan. Molemmat voi johtaa suhteen päättymiseen, koska kuten aluksi mainitsin, seksihaluni ovat kadonneet ja epäilen erittäin vahvasti syyksi sitä ettemme enää löydä yhteistä säveltä koskettelun osalta. Tiedän ettei mieheni kiihotu jos vain hieron tai silittelen, koska hän tarvitsee erinlaista kosketusta. Minä taas kiihotun tuollaisista tavoista, mutten kourinnasta. Ongelma on siis sexitön suhde.
        En tiedä itsekään miksi olen niin suuresti ahdistunut tuosta kopeloinnista. Ehkä siksi, että nuoruudessani olen saanut usein tuntea olevani objekti ja joutunut usein loukkaavan kohtelun kohteeksi. Voi siis olla , että olen hieman yliherkkä ja tunnen itseni helposti todellakin vain objektiksi.
        Ja tietysti se, että jos tämän kourinnan lisäksi mies kuitenkin koskettaisi nätistikin. Siis tekisi joskus asiat minun tyylilläni, hellästi. Mutta siihen hän ei suostu.. siis sängyssä. Muuten päivällä hellyyden osoituksia kyllä tulee esim. sanoin. Olen kuitenkin erittäin onnellinen tästä suhteesta ja aion kompromissin myötä löytää ratkaisun ongelmaan.

        Kiitos vastauksista !


      • Inda
        ahdistunut kirjoitti:

        Olen itsekin elänyt suhteessa jossa mies ei huomannut minua vaikka mitä tein. Se ei todellakaan tunnu hyvältä ja on pahempaa kuin tämän hetkinen ongelmani.. tavallaan. Molemmat voi johtaa suhteen päättymiseen, koska kuten aluksi mainitsin, seksihaluni ovat kadonneet ja epäilen erittäin vahvasti syyksi sitä ettemme enää löydä yhteistä säveltä koskettelun osalta. Tiedän ettei mieheni kiihotu jos vain hieron tai silittelen, koska hän tarvitsee erinlaista kosketusta. Minä taas kiihotun tuollaisista tavoista, mutten kourinnasta. Ongelma on siis sexitön suhde.
        En tiedä itsekään miksi olen niin suuresti ahdistunut tuosta kopeloinnista. Ehkä siksi, että nuoruudessani olen saanut usein tuntea olevani objekti ja joutunut usein loukkaavan kohtelun kohteeksi. Voi siis olla , että olen hieman yliherkkä ja tunnen itseni helposti todellakin vain objektiksi.
        Ja tietysti se, että jos tämän kourinnan lisäksi mies kuitenkin koskettaisi nätistikin. Siis tekisi joskus asiat minun tyylilläni, hellästi. Mutta siihen hän ei suostu.. siis sängyssä. Muuten päivällä hellyyden osoituksia kyllä tulee esim. sanoin. Olen kuitenkin erittäin onnellinen tästä suhteesta ja aion kompromissin myötä löytää ratkaisun ongelmaan.

        Kiitos vastauksista !

        Kyllä minut suhteessa huomataan oikein hyvin, mutta mies ei ole sellainen "kourija", en minäkään joka päivä sitä jaksaisi eli en sinänsä valita, joskus vaan olisi kiva kun toinen tulisi kähmimään yllättäen, sitä kaipaisin vähän lisää, mutta ainahan sitä voi mennä itsekin toista kähmimään :)


      • eieiei
        ahdistunut kirjoitti:

        Olen itsekin elänyt suhteessa jossa mies ei huomannut minua vaikka mitä tein. Se ei todellakaan tunnu hyvältä ja on pahempaa kuin tämän hetkinen ongelmani.. tavallaan. Molemmat voi johtaa suhteen päättymiseen, koska kuten aluksi mainitsin, seksihaluni ovat kadonneet ja epäilen erittäin vahvasti syyksi sitä ettemme enää löydä yhteistä säveltä koskettelun osalta. Tiedän ettei mieheni kiihotu jos vain hieron tai silittelen, koska hän tarvitsee erinlaista kosketusta. Minä taas kiihotun tuollaisista tavoista, mutten kourinnasta. Ongelma on siis sexitön suhde.
        En tiedä itsekään miksi olen niin suuresti ahdistunut tuosta kopeloinnista. Ehkä siksi, että nuoruudessani olen saanut usein tuntea olevani objekti ja joutunut usein loukkaavan kohtelun kohteeksi. Voi siis olla , että olen hieman yliherkkä ja tunnen itseni helposti todellakin vain objektiksi.
        Ja tietysti se, että jos tämän kourinnan lisäksi mies kuitenkin koskettaisi nätistikin. Siis tekisi joskus asiat minun tyylilläni, hellästi. Mutta siihen hän ei suostu.. siis sängyssä. Muuten päivällä hellyyden osoituksia kyllä tulee esim. sanoin. Olen kuitenkin erittäin onnellinen tästä suhteesta ja aion kompromissin myötä löytää ratkaisun ongelmaan.

        Kiitos vastauksista !

        sulle ahdistunut!! se on varma että kohta tuolla menolla olet oikeasti ahdistunut! just tuollaset EI-kiihkeät naiset vituttaa monia miehiä tosi paljon ja jossakin tulee loppu vastaan ja mies muistaakin että onhan niitä himokkaitakin tyttöjä!!sittenpäs jäät näppejäs nuolee siitäkinn lähentelystä mitä nyttenkään saat!!heh heh....


      • Ahdistunut
        eieiei kirjoitti:

        sulle ahdistunut!! se on varma että kohta tuolla menolla olet oikeasti ahdistunut! just tuollaset EI-kiihkeät naiset vituttaa monia miehiä tosi paljon ja jossakin tulee loppu vastaan ja mies muistaakin että onhan niitä himokkaitakin tyttöjä!!sittenpäs jäät näppejäs nuolee siitäkinn lähentelystä mitä nyttenkään saat!!heh heh....

        Senkös vuoksi tässä asiaa pohdinkin kun ei ole ennen nuissa himoissa vikaa ollu. Mies on ollu se "hiljaisempi" halujen suhteen, aikaisemmissa suhteissa. Näin hän on kertonut. Joten mulla ei ole mitään epäilystä, että hänellä kiinostaisi vaihtaa.. huonompaan` ;)


    • Nimetön

      voihan helvetti mistä kaikesta sitä voi ongelman parisuhteeseen tehdä!! kouri takasin ja painukaa punkkaan nautiskelemaan toisistanne!!!

    • sietää

      sellaista kourintaa - jo sana kertoo, mistä on kysymys!!! - mikä ei tunnu sinusta itsestäsi hyvältä. Sanoisin, että miehesi on itsekäs paska, joka ei kunnioita toisen ihmisen kehoa eikä tahtoa. Jätä tuollainen mies!
      Näille kahdelle "herralle", jotka eivät ymmärrä maailmaa muutoin kuin oman kullinsa kautta, ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÄ LÄHELLEKÄÄN NAISTA, ennen kuin vaivaudutte tutustumaan naisen psyyken rakenteeseen ja vaikkapa ihmiskunnan evoluutioon!

      • nimetön

        jos mua herraksi väitit, olen kyllä nainen joka punkkaan kehottaa...


    • zeni

      Mä olen kyllä vähän samoilla linjoilla kuin tuo edellinen (Nimetön) eli puristelle sinäkin poikaystävääsi, kovakouraisestikin, mutta siksi että hän saisi tietää miltä sinusta tuntuu, hyökkäile hänen kimppuunsa kun hän tulee suihkusta, mutta älä siinä mielessä että haluat sänkyyn... Sanot vain että sinusta on tullut sellainen hänen puuhiaan katsoessaan, se on tarttunut ja puristele sitten niin usein että hän ei voi sietää sitä. Tai tee hänelle jotain mistä tiedät että hän ei pidä! Jos poikaystäväsi omankokemuksen kautta ymmärtäisi lopettaa!

      ..ja kerro hänelle kun hänen kosketuksensa tuntuu hyvältä, jos hän kerran väittää että ei osaa koskettaa kauniisti ja mielestäsi hän kumminkin osaa!

      • Ahdistunut

        Kiitoksia kaikille vastauksista! Olen kertonut miehelle suoraan, että kouriminen loppuu. Ja ainakin toistaiseksi se on loppunut!
        Jatkossa aion ohjailla häntä paremmin miten koskea, vaikka olen kyllä aina maininnut milloin tuntuu hyvältä. Se vain tahtoo olla niin, että ihminen koskettaa niin kuin itse haluaisi tulla kosketetuksi ja vie siksi aikaa "opettaa" toinen tekemään toisin kuin hän luonnostaan tekisi.
        Sekä opettajia että oppijia on kaksi!
        Hyvää jatkoa kaikille!


    • lkxksdfhb

      Onneksi olkoon!
      Minä olen asian kanssa taistellut jo yli 10v. Nousee aina väliin esiin, vaikka mies tarkkaan tietää seuraukset - kiinnostukseni loppuu kuin seinään, ja vaikka ei loppusikaan, olen päättänyt olla johdonmukainen. Seksiä EI TIPU kourijalle.

      Oletko kaunis? Omalla kumppanilla on valtava himo minua kohtaan. Se on imartelevaa, mutta ei silti anna oikeutta tehdä asioita ilman minun lupaani.
      Häne ei pysty olemaan minulle hellä kuin seksuaalisessa mielessä, koska jos tulee esim sohvalla viereen istumaan, himot heräävät niin voimakkaana, että on pakko pitää etäisyyttä. Joskus tuntuu, että olisi pitänyt lihota lapsen syntymän jälkeen 20kg (kuten mieskin). Josko sitten olisi joku tasapaino suhteessa?

      Olen muuten tehnyt myös tuota kourimista miehelle - jotta hän ymmärtäisi miltä se tuntuu. Ei silti ymmärrä, ihme kyllä. Hänestä se ei ole sama asia, jos kourin esim hänen tissejään. Jollain tavalla hänen päässään on ikuisesti ajatus, että naisen "kuuluu" tykätä tissien kourimisesta. Miehen "ei kuulu", joten se on normaalia, että mies ei tykkää, sanoo hän. Ainoa joka on auttanut, on seksistä kieltäytyminen senkin uhalla, että mies on aina päättämässä suhdetta ja saan karmeita haukkuja osakseni.
      En mielelläni tee niin. Olen pyytänyt häntä kertomaan mikä olisi inhimillisempi keino, joka auttaisi häntä eroon tavasta. Ainoa vastaus on "anna sitä pillua", joten olen jatkanut omalla tavallani. Enkä varmasti anna "sitä pillua"! Sitä saa melkein milloin vain kun vaivautuisi kauniisti pyytämään.
      Kuin olisi kiukuttelevan lapsen kanssa karkkihyllyllä... HUOH!

      • ei käsitä

        Mistä ihmeestä te tuollaisia miehiä löydätte?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe