liian nätit rinnat

annika

mulla on tosi komeet rinnat ja jätkät haluaa aina nussia rintojen väliin .se ei ole kivaa.miksi pillu ei kelpaa

30

24995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvä

LAUKAISTA KOKO satsi suuhun

• Nimetön

onks sulla ruma pillu sitten vai molemmat kauniita

• annika

oravapilluksi miehet on kehuneet. mitä lie tarkoittanee

• eewertti88v.
        annika kirjoitti:

oravapillu on semmonen joka kiipeää kullinvartta ylös.tosi on.

• Keijo
        annika kirjoitti:

Siis oravapillu on sellainen mikä tosiaan IMEE kullia sisäänsä!
        Toisin sanoen taidat olla niitä harvoja naisia joilla hyvä pillu ja osaa sitä käyttää oikein!

• aasiantuntija
        Keijo kirjoitti:

Siis oravapillu on sellainen mikä tosiaan IMEE kullia sisäänsä!
        Toisin sanoen taidat olla niitä harvoja naisia joilla hyvä pillu ja osaa sitä käyttää oikein!

"Oravapillu" on kylläkin sellanen tosi karvanen reuhka. Kuin auton renkaan alle litistynyt orava, toiselta nimeltään "oravannahka".

• Keijo
        aasiantuntija kirjoitti:

"Oravapillu" on kylläkin sellanen tosi karvanen reuhka. Kuin auton renkaan alle litistynyt orava, toiselta nimeltään "oravannahka".

Taidat olla niitä miehiä jotka ei koskaan kunnon pillua saakkaan/ole saanut!
        Se mikään karvanen pörröpimppa ole!
        Naisit sellasta niin tietäisit sen kyllä itsekin!!!

• klitoris
        Keijo kirjoitti:

Taidat olla niitä miehiä jotka ei koskaan kunnon pillua saakkaan/ole saanut!
        Se mikään karvanen pörröpimppa ole!
        Naisit sellasta niin tietäisit sen kyllä itsekin!!!

hyvin rasvattu saippualla

• on hyvä
        annika kirjoitti:

silloin nussia

• simo
        aasiantuntija kirjoitti:

IHAN valtavan hienosti heitetty!!! :D!!

..MUUUUUUUAAAHHAHHAAAHAAA......xD!!

• Tylsää... kyllä mua kiinnostaa pillu enemmän vaikka olisi kuinka kauniit rinnat. Kyllähän rintoja voi hyväillä ja imeskellä samalla kun työntelee kaluaan sun sisällä. Rintoja on kiva suukotella ja imeskellä mutta kyllä mä mieluusti annan kieleni seikkailla naisen pillussakin!

• pussylover

jospas sinä olet harrastanut seksiä sellaisten jannujen kans jotka tykkäävät vehdata tissien kans, eivät ole vielä saaneet tarpeekseen rinnoista.

Tai jos sun tissit on niin vastustamattoman näköiset ja kokoiset, kuten annat ymmärtää, että jätkät eivät ennen ole päässeet sellaisia kokeilemaan ja pillusi jää vähemmälle huomiolle.

Sun tarttee harrastaa seksiä pidempään jonkun jätkän kans, niin ehkä hän sitten antaa myöhemmässä vaiheessa huomiota pillullesi. No naisessa on muutakin ku tissit, joskus isohkotkin, mille huomiotansa antaa. Kyllä miehille pillukin kelpaa usko pois, ite tykkään antaa tasapuolisesti huomiota kaikille naisen "herkuille".

• Makeeta

mulla on semmonen 25 senttinen ja tosi paksu. mun mieli asento on takaapäin koska siinä asennossa voi painaa pohjaan asti.tytöt on tykänny.

• vesikko....

mulla on 8" ja haluan sua suuhun en rintojen väliin

• se mun

rintoihin vaikuttaa sun vehkees mitta

• myös

törönännit

• sä et

pese sitä ja se haisee

• on kans

sama ongelma. mulla tissit on niin isot ,että sinne on mukava työnnellä väliin. mut mä en tykkää kun mällit lentää silmille ja naamaan

• tääkin

äijän kirjoittama juttu

• zuschauer

Nätit ja kookkaat rinnat kyllä kiihottaa useimpia miehiä. Tissien väliin paneminen ei onnistu, jos rinnat ovat about C-kuppia pienemmät. Ehkäpä jätkät haluavat kokeilla tissipanoa "harvinaisena herkkuna", koska eivät sitä pienirintaisten, joita on enemmän, kanssa voi harrastaa. Mitäpä, jos asettaisit tissipanon ehdoksi varsinaisen panon? Jos sen jälkeen tissisi vielä kiehtovat niin, että kankeen löytyy kovuutta, niin päästä poika hinkaamaan. Itse ainakin voisin panon jälkeen ottaa vielä välittömän uusinnan mahtavien munkkiesi väliin.

• onkin

pahat peräpukamat ja se näyttää pahalta nussia. jätkät nussii suo mielummin vaikka suuhun tai rintojen väliin

• annika

mulla vaan on hyvän kokoset tissit. kullin kun pistää väliin ja alkaa lykkiä niin miehiltä tulee äkkiä

• dennewitz
        annika kirjoitti:

mulla vaan on hyvän kokoset tissit. kullin kun pistää väliin ja alkaa lykkiä niin miehiltä tulee äkkiä

Ja mikähän olikaan kuppikoko? Kerro lisää...

• on nbätit

rinnat, mut jätkät nussii mua vittuun

• nättirintainen

ja silti kyllä pimppi kelpaa. sulla on pillussas jotain vikaa. rehottaako karvat, haiseeko pahalle??? onko se löysä??

• tyttönen
        nättirintainen kirjoitti:

ja silti kyllä pimppi kelpaa. sulla on pillussas jotain vikaa. rehottaako karvat, haiseeko pahalle??? onko se löysä??

mulla on pahat peräpukamat ja ne vuotaa välillä. johtuukohan se siittä .takaapäin ei kukaan suostu

• vikaa
        tyttönen kirjoitti:

mulla on pahat peräpukamat ja ne vuotaa välillä. johtuukohan se siittä .takaapäin ei kukaan suostu

peräpukamissa on nehän luo lisä kiimaa aktiin

• sitä.

tissejään nyt kehutaan. mulla on iso kyrpä

• kastu

heti vagina kun kuulin isota kyrvästä

• näitä.
        kastu kirjoitti:

heti vagina kun kuulin isota kyrvästä

juttuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4403
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3082
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2358
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      78
      1912
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe