Nipa 50v!

Dingottaja

Kun Neumann täyttää 50 vuotta, hän aikoo kuulemma vetää täydet tällinggit päälleen ja nahkahousut!
Dingo esiintyy silloin niinkuin 80-luvulla. Hieno juttu! :D :O

7

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Olisi hienoa, jos Nipan 50-vuotisjuhlan kunniaksi järjestetään juhlakonsertti, kuten esim. oli Topi Sorsakoskella. Kerrattaisiin vähän Nipan historiaa ja konsertissa kuultaisiin vuosien varrelta Macin/Dingon/S.E.X.:in ja Neumannin soolokappaleita. Niin, tietysti Dingo on mukana lavalla silloin, kun Dingo-biisit soitetaan. Olisi hieno nähdä myös Mac ja S.E.X. juhlakonsertissa alkuperäisissä kokoonpanoissan, vaikka ei niissä soittajat tainneet vaihtuakaan.

• ???

Minä en ainakaan haluaisi nähdä pöhöttynyttä Neumannia nahkahousuissa, en nyt enkä neljän vuoden päästä!

• ><

Näinhän tämä herra lupaili vuonna 2004 Hyppönen Enbuske Expierience -showssa, en tiedä sitten sanoiko koko jutun vitsillä. Mutta kuka haluaa nähdä jo hieman "ränsistyneen" Nipan ja hänen keinotekoisen Dingonsa soittamassa? Niin, en minä ainakaan. Tuskin ketkään alkuperäisjäsenistä haluaa lähteä moiseen mukaan ja mikä Dingo se sitten on, jos siellä soittaa sellaiset nuoret tyypit, jotka ei oo edes eläneet, kun Dingo on ollut suosionsa huipulla?

80-luvun alkuperäinen Dingo kunniaan! Nää comebackit on olleet suorastaan häpäisy koko bändille. Anteeks, on vain hauska joskus leikkiä kriitikkoa. :p

• ???
        >< kirjoitti:

Näinhän tämä herra lupaili vuonna 2004 Hyppönen Enbuske Expierience -showssa, en tiedä sitten sanoiko koko jutun vitsillä. Mutta kuka haluaa nähdä jo hieman "ränsistyneen" Nipan ja hänen keinotekoisen Dingonsa soittamassa? Niin, en minä ainakaan. Tuskin ketkään alkuperäisjäsenistä haluaa lähteä moiseen mukaan ja mikä Dingo se sitten on, jos siellä soittaa sellaiset nuoret tyypit, jotka ei oo edes eläneet, kun Dingo on ollut suosionsa huipulla?

80-luvun alkuperäinen Dingo kunniaan! Nää comebackit on olleet suorastaan häpäisy koko bändille. Anteeks, on vain hauska joskus leikkiä kriitikkoa. :p

Samaa mieltä!!! Olin itse 80-luvulla todella kova Dingo-fani. Nuoren tytön elämääni ei silloin juuri muuta tuntunut mahtuvan. Vuosien varrella näihin comeback-juttuihin on vaan mennyt todella maku! Mulle tulee niistä enemmänkin surullinen olo siitä, että pilaavat hyvän muiston...

• janiin
        ??? kirjoitti:

Samaa mieltä!!! Olin itse 80-luvulla todella kova Dingo-fani. Nuoren tytön elämääni ei silloin juuri muuta tuntunut mahtuvan. Vuosien varrella näihin comeback-juttuihin on vaan mennyt todella maku! Mulle tulee niistä enemmänkin surullinen olo siitä, että pilaavat hyvän muiston...

oletteks tee toisiaa noi sinisilmäsiä? jos jengi haluu musaa kuulla ni kai bändi sitä soittaa. ja meno on keikoil kovempaa ku aikoihi

• nannikukka
        janiin kirjoitti:

oletteks tee toisiaa noi sinisilmäsiä? jos jengi haluu musaa kuulla ni kai bändi sitä soittaa. ja meno on keikoil kovempaa ku aikoihi

Samaa mieltä! :O

• maa68

JOO, aikansa kutakin.mut silti; Antaa jätkän rokata jos hittovie vielä siltä tuntuu!
      Hänen "ex:nään" tiedän ettei se comebackikään niin helppoo ollut...(mut jaksoi ihmetyttää kasarivuosien hurmion jälkeen(-93->) miten jengi repeili lavalle ja jopa mun ja J.Loirin(vainaa) päälle, jotka oltiin sentään sivummalla)...joten diggaajia löytyy aina; halusivat sitä jotkut tahi nou.
      Itelleen ei uppoo enää monikaan hänen uusimmista biiseistään, eri bändikuviot ja zydeemit meikäläisellä!
      Mut terkut Nipalle ja D:n bojille - INKKARINAISELTA-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe