Heissan kaikki matkaajat!!!
Ollaan aina ennen oltu matkalla ilman lasta.Nyt ois tarkoitus lähteä talvella reisuuun tytön kanssa (5v.) Minne suosittelisitte menoa, jotta ei matka kävis lapsen kanssa raskaaksi. kanarian saaret taitaa olla ykkösvaihtoehto meill. Ei olla koskaan käyty.
Mieluusti hotelliin jossa on lapsille paljon tekemistä esim. kerho lapsille. tiedättekö onko missään hotellissa tarjolla lastenhoito palveluja??? Kertokaa mielipiteitänne kanarian saaaresta..mikä ehdoton ykkösvaihtoehto lapsen kanssa. Missä esim suotuisimmat ilmat?
Äiskä
Hyvä kohde lapsiperheelle???
4
1353
Vastaukset
- justniino
Lueppa aikaisempia keskusteluja lapsiperheille...kyllä ehdotuksia löytyy. Teneriffa ja finnmatkojen blue village-hotellit tai blue star-hotellit tai aurinkomatkojen samanlaiset ja tsäreborin gardenit..tietoa saat matkatoimistoilta ja keskusteluista!
Takuuvarma/ lämpimin on aina saarten eteläpuolet, toki sadetta voi tulla niissäkin...mielestäni americas teneriffalla on ollut perheelle paras- hotellina esim. Oasis finnmatkoilla.- käyneet
Lapsen kanssa on paras americas ja Blue Star Oasis kuten edellinen vastaaja jo sanoikin.
Hyvät altaat, rauhallinen ja mikä tärkeää lapselle joka ilta ohjelmaa. Pelle leikittää jne
vesipuistot lähellä (aquapark ja sky-park) sekä finnmatkojen retki Loro Pargue eläinpuistoon joka on aivan mahtava paikka! Merileijonat,delfiinit ym ym.
Varmasti on paljon muitakin paikkoja mutta tämä on ollut ainakin meidän perheen suosikki.
- kokenut
on paras vaihtoehto kanarialla. hyvät jalankulku väylät, ja ranta vaihtoehtoja on kaksi. kannattaa ottaa hotelli mahdollisimman alhaalta esim. revolia play tai marina suites
- rico
Hei!Mekään emme ole aiemmin käyneet missään ja meille suositeltiin PUERTO RICOA,valitsimme sen takia kun kaverini perheineen oli ollut siellä ja sanoi että kannattaa,ilmatkin kuulemma hyvät!Valitsimme hotelliksi sen Bungalow Monacon joka kuulemma hyvä.Huoneistot kahdessa tasossa.Olen kuullut että Fuerto Fentura on tuulinen paikka siksi emme valinneet sitä.Olemme myös lähdössä nyt talvella sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504