Vaatteet päällä uimaan

WetWet

Moi. Olis kiva jos löytyisi Suomesta niin paljon vaatteet päällä uinnista kiinnostuneita että voisi perustaa esim clubin. Voisi vuokrata esim jonkun uimahallin tai vastaavan kuten on monessa euroopan maassa.
Kertokaa viimeisistä vaatteet päällä uinneistanne.

25

7358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päällä

      Sadevaatteet päällä uiminen on vielä yksi kyseisen harrastuksen extreemimuoto joka tuo ihan omia fiilareita siihen, kokeilkaapa...

      • WetWet

        Monesti kokeiltu. Mut omakohtaisesti pidän farkut tai nahkahousut päällä uimisesta...


    • kahlauksessa

      Ihanaa märkää nahkaa ja kiimaaahhh...

    • kyllä

      olisi todella kiva tavata muita wetlook ihmisiä
      olen 30v mies pohjoissuomesta ja harrastan vaatteet päällä uimista. yleensä uin farkuissa nahka tai pvc-housuissa myös takki tai rotsi kuuluu asiaan! nytkin on tosi hyvät ilmat ja vesi lämmintä tänäänkin aion pulahtaa olisi kiva tehdä se jonkun samoin ajattelevan seurassa.

    • Nahkis2

      Olis tosi kivaa juu ja varsinkin nahkat päällä. Jonkun foorumin/vastaavan vois kyllä perustaa, jossa olis kaikennäköistä wetlookia. Henkilökohtaisesti pidän vain nahkat päällä uimisesta. Harrastan vielä lirauttelua ennen pesua.

    • N-80

      Olen uinut vaatteet päällä tasan yhden kerran kun minut kannettiin väkisin laiturille ja pudotettiin veteen, oli aika yllätys mutta uiskentelin kuitenkin vähän aikaa ja oli ihan jännää mutta kotimatka märissä vaatteissa oli aika kurja. Päällä mulla oli punainen farkkuhame ja - takki, valkoinen pusero, alusvaatteet ja ihonväriset sukkahousut ja avokkaat.

    • kaverin kanssa...

      Eilen illalla/yöllä uitiin kaverini kanssa kaikki vaatteet päällä humalapäissään ja yllytyksen seurauksena kun baarin jälkeen käveltiin uimarannan ohi mulla oli tiukat farkut ja farkkutakki ja kaverillani musta/valk. hame ja vaalea pusero valk.farkkutakki ja sukkikset ,olipahan kokemus kävellä kaupungilla läpimärkänä.

      • jack

        Näin kesällä uimarannalla muutaman parikymppisen tytön uimassa vaatteet päällä. Toisella oli farkkutakki ja farkkuminihame sekä mustat sukkahousut. Todella kiihottavan näköistä!


      • Tintti
        jack kirjoitti:

        Näin kesällä uimarannalla muutaman parikymppisen tytön uimassa vaatteet päällä. Toisella oli farkkutakki ja farkkuminihame sekä mustat sukkahousut. Todella kiihottavan näköistä!

        Me uitiin myös parin kaverini kanssa vaatteet päällä ja kahdella meistä oli hame päällä ja sukkahousut myös, herätti kyllä huomiota mutta oli aika jännää.


      • Rouva -66

        Oltiin juhlissa ja miehet rupesivat saunomaan ja uimaan rantasaunalla ja mentiin kahden muun naisen kanssa laiturille katselemaan ja huutelemaan ja niinpä meidät kannettiin myös veteen rimpuiluista huolimatta ja leningit päällä kenkiä ja sukkahousuja myöten.


      • Vaimo40
        Rouva -66 kirjoitti:

        Oltiin juhlissa ja miehet rupesivat saunomaan ja uimaan rantasaunalla ja mentiin kahden muun naisen kanssa laiturille katselemaan ja huutelemaan ja niinpä meidät kannettiin myös veteen rimpuiluista huolimatta ja leningit päällä kenkiä ja sukkahousuja myöten.

        Muutaman kerran tuli uitua kesällä yleisellä rannalla valkoinen t-paita päällä ilman rintaliivejä. Halusin kokeilla, kun mieheni siitä niin paljon vauhkosi. Ensin tuntui varsin oudolta ja häveliäältä painua uimaan paita päällä, mutta loppujen lopuksi kukaan ei tainnut paljon kiinnittää minuun huomiota. Ja kaiken lisäksi aika monet teinitytöt uivat paita päällä, mikseivät siis hieman vanhemmatkin!? Ja kuumalla kesäpäivällähän märkä paita on varsin mukava, ja mitä väliä, jos nännit nyt hieman näkyvät.


      • Nainen
        Vaimo40 kirjoitti:

        Muutaman kerran tuli uitua kesällä yleisellä rannalla valkoinen t-paita päällä ilman rintaliivejä. Halusin kokeilla, kun mieheni siitä niin paljon vauhkosi. Ensin tuntui varsin oudolta ja häveliäältä painua uimaan paita päällä, mutta loppujen lopuksi kukaan ei tainnut paljon kiinnittää minuun huomiota. Ja kaiken lisäksi aika monet teinitytöt uivat paita päällä, mikseivät siis hieman vanhemmatkin!? Ja kuumalla kesäpäivällähän märkä paita on varsin mukava, ja mitä väliä, jos nännit nyt hieman näkyvät.

        Oltiin kerran mieheni kanssa etelässä, ja satuttiin menemään ihan vahingossa wet t-shirt -kisoihin mukaan. Oltiin aika päissään, ja mieheni sai minut yllytytteyä kisaan mukaan. Kisassa piti mennä suihkun alle ja stripata siellä. Mieheni katsoi minua kiimaisesti, joten heitin märän paitani pois yleisön joukkoon. Tulin kisassa kolmanneksi ja sain palkinnoksi uimarenkaan. Oli hauska kokemus.


      • Toinen nainen
        Vaimo40 kirjoitti:

        Muutaman kerran tuli uitua kesällä yleisellä rannalla valkoinen t-paita päällä ilman rintaliivejä. Halusin kokeilla, kun mieheni siitä niin paljon vauhkosi. Ensin tuntui varsin oudolta ja häveliäältä painua uimaan paita päällä, mutta loppujen lopuksi kukaan ei tainnut paljon kiinnittää minuun huomiota. Ja kaiken lisäksi aika monet teinitytöt uivat paita päällä, mikseivät siis hieman vanhemmatkin!? Ja kuumalla kesäpäivällähän märkä paita on varsin mukava, ja mitä väliä, jos nännit nyt hieman näkyvät.

        Olin kerran yksin etelän rantalomalla ja itse uin tosi pitkä t-paita päällä ilman rihman kiertämää sen alla. Tuntui ihanalle kahlata lämpimään veteen ja huomata, kun paita samalla kastui ja tuli läpinäkyväksi. Uin tosi kauan ja nousin vedestä lopulta varmaan todella seksikkään näköisenä.


      • Miehen vaimo
        Vaimo40 kirjoitti:

        Muutaman kerran tuli uitua kesällä yleisellä rannalla valkoinen t-paita päällä ilman rintaliivejä. Halusin kokeilla, kun mieheni siitä niin paljon vauhkosi. Ensin tuntui varsin oudolta ja häveliäältä painua uimaan paita päällä, mutta loppujen lopuksi kukaan ei tainnut paljon kiinnittää minuun huomiota. Ja kaiken lisäksi aika monet teinitytöt uivat paita päällä, mikseivät siis hieman vanhemmatkin!? Ja kuumalla kesäpäivällähän märkä paita on varsin mukava, ja mitä väliä, jos nännit nyt hieman näkyvät.

        Minäkin uin kuumina kesäpäivinä valkoinen t-paita päällä. En aina pitänyt bikineitä sielä alla, joten miehet kyllä katsoivat tissejäni kiimaisesti. Yhtenä yönä satuin uimaan satiiniyöpaita päällä kesämökillä. Se tuntui aika hyvälle :)


    • Jiipee

      Menin töihin pyörällä (aamu neljään) ja vastaan tuli kaksi neitosta ja molemmat oli aivan märkiä, en tiedä miten olivat kastuneet mutta olivat aika sexyn näköisiä, toisella 0li valk. housut ja pusero ja toisella lyhyt hame ja valk.takki ja molemmat kävelivät sukkasillaan ( sukkahousut toisella?) ja kengät kädessä.

      • ritu

        Me uitiin kaverini kanssa useamman kerran vaatteet päällä kesän aikana. Se vaan on ihan älyttömän kivaa.
        Useimmiten jotain kevyttä päällä, kuten esim ohut kesämekko. Ettei vatteet tule liian painaviksi vedestä ja kuivuvat nopeammin.Sukkahousut aina jalassa, siten vesi ei tunnu myöskään niin kylmältä.
        Näytti muuten ihmiset olevan rannoilla kiinnostuneita touhustamme.


    • mies

      Vaimoni kokeili kanoottia ravintolaillan jälkeen yllytyksen seurauksena ja uinniksihan se tietysti meni onneks oli siihen soveltuva asu , mekko, valk. reikäneule, sukkahousut ja korkkarit eikä rouvakaan ihmeemmin hermoillut kun kahlasi aplodien saattamana rantaan.

    • neitonen-82

      Muutaman kerran oon uinut vaatteet päällä, viimex oli päällä pun. farkkuhame, vaalea pusero, pun farkkutakki,alusvaatteet valk., ohuet ihonväriset sukkahousut. laskuuduttiin laiturilta veteen tikapuita pitkin ja siitä uimaan kaverini kanssa, kaverillani oli tiukat farkut ja t-paita ja sin. farkkutakki ja käveltiin litimärkinä kotiin niin ja bissellä oli vähän vaikutusta uimaan menossa.

      • WetWet

        Kiva. Mä uin eilen nahkafarkut ja t-paita päällä useita kertoja kesämökilläni. Ihanaa...


      • Santtu27
        WetWet kirjoitti:

        Kiva. Mä uin eilen nahkafarkut ja t-paita päällä useita kertoja kesämökilläni. Ihanaa...

        Nahkat päällä tuli joo uitua eilen. Mulla vaan oli kokopuku, sellainen moottoripyöräpuku, hanskat ja saappaat jalassa.


    • uimari 2

      Kesällä kotibileissä tuli uitua vaatteet päällä, farkkuhame, valkoinen kauluspaita ja alusvaatteet ja mustat sukkahousut.

    • laiturilta

      Hyppäsin laiturilta hetken mielijohteesta vaatteet päällä kun muut meni uimaan alkkareissa, mulla oli hihaton vaalean punainen kotelomekko, alusvaatteet ja ohuet sukkahousut.

    • Anonyymi

      Hieno ajatus aloittajalla, ehkä koko Suomen hallit läpi käymällä löytyisi se joka sallii vaatteet päällä uinnin viihdetarkoituksessa?

      • Turun ja Kaarinan hallit on jo muussa yhteydessä käyty läpi, ei onnistu. Tarvasjoen hallia voisi kysyä, siellä onnistui viime vuonna Vesisankarit-tapahtuman yhteydessä vaatteet päällä uinti. Itsehän tietenkin huomasin tuon viikkoa liian myöhään.


    • Mä tykkään enempi naku-uinnista.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe