korjaamokäsikirja?

Mo-b -il

Mistähän kannattais kysellä Valmetin 502-702 vanhoja KORJAAMOKÄSIKIRJOJA.Tavalliset koneiden mukana tulevat huoltokirjat mulla on.

24

6505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

Vai ihanko teet remonttia?
      Ne alkuperäiset ovat niin suuripiirteisiä ja epätarkkoja, että "kokemattomana" ei niillä mitään korjaisi. Remonteissa tarvitaan aika paljon erikoityökaluja myös. Mistä ne hankit?

• tarkoitat

elämänohjeita jokaiseen tilanteeseen mutta ei nyt sentään vallun korjaukseen.

Ne alkuperäiset korjaamokäsikirjat on nimenomaan erittäin tarkkoja, on tullut muutaman kerran korjailtua 602:sen vaihdelaatikkoa ja perää tee-se-itse-miehen koulutuksella juuri tuo korjaamokäsikirja apuna, ei noissa nyt ihmeelisiä työkaluja tarvi kunhan avaimet kädessä pysyy ja tietää mitä tekee.

• harrastemaajussi
        tarkoitat kirjoitti:

elämänohjeita jokaiseen tilanteeseen mutta ei nyt sentään vallun korjaukseen.

Ne alkuperäiset korjaamokäsikirjat on nimenomaan erittäin tarkkoja, on tullut muutaman kerran korjailtua 602:sen vaihdelaatikkoa ja perää tee-se-itse-miehen koulutuksella juuri tuo korjaamokäsikirja apuna, ei noissa nyt ihmeelisiä työkaluja tarvi kunhan avaimet kädessä pysyy ja tietää mitä tekee.

Hankin 80 luvulla Valmetin Suolahden tehtaalta 702:n korjauskässärin moottorin osalta,mutta muut osat puuttuu,nyt tarvittais lähinnä 502:n hydrauliikka lehtiä.Kyllä talonpoisjärjellä ja maatilan hyvällä korjautyökalustolla selviää pitkälle,kun ei ole vielä elektroniikkaakaan riesana

• kysynyt
        harrastemaajussi kirjoitti:

Hankin 80 luvulla Valmetin Suolahden tehtaalta 702:n korjauskässärin moottorin osalta,mutta muut osat puuttuu,nyt tarvittais lähinnä 502:n hydrauliikka lehtiä.Kyllä talonpoisjärjellä ja maatilan hyvällä korjautyökalustolla selviää pitkälle,kun ei ole vielä elektroniikkaakaan riesana

Valtralta, mahtaako muualta saadakkaan ainakaan näitä alkuperäisiä opuksia.

• Myyjä
        kysynyt kirjoitti:

Valtralta, mahtaako muualta saadakkaan ainakaan näitä alkuperäisiä opuksia.

Niitä ei myydä, itseltäni kysellään niitä lähes joka päivä... Itselläni on kaapissa kyllä ja olen ottanut kopion muutamista sivuista (kiristysmomentit ym) mikäli asiakas osaa myytää...

• ..............varten

Säätöarvoja löytyy myös ja muutakin tietoa Autotekniikan käsikirjoista osasta "traktorit" sekä
      "traktorien säätöarvoja".

• jeppe

Kaikkihan on myytävänä-kyse on vaan hinnasta :-)

• Vallu

Löytyiskö Valmet 6400 korjauskirj. kopiota?ei mikään käyttöohjekirja!
        Hinnoista varmaan päästään sopimukseen....

[email protected]

• Lantanuhvisti

Googleta "suomenkielinen valtra 6400 korjaamokäsikirja" :-)

• Valmetti500

Löytyy 02-sarjan kirja, 350 sivuinen
      valmet500 (ät) luukku (piste) com

• vaunussaonkotini

päivääoletteko kysynyt niitä kirjoja alftaimerilta?se myy korjaus käsikirjoja moneen laitteeseen.

• löytyyhännäitä

Kyllä näitä kirjoja löytyy, kun vähän aikaa googlettelee. Tosin hintaa on, mutta käytännössä joka merkkiin löytyy ihan alkuperäiset kirjat.
      Halvimmalla selviää, kun pyytää kopion joltain korjaamolta ko. sivusta/sivuista, jos kyse on vaikkapa nostolaitteen räjähdyskuvista.
      Aika paljon on myös nettiin ladattuina tiedostoina, joten niitäkin voi tulostaa tai selailla tabletilla. Vaihtoehtoja on!

• 22113

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että huolto/korjaus kirjat ,kuvastot pitäisi olla saatavilla kohtuullisella hinnalla joko paperisena tai pdf versiona suoraan valmistajalta. Koska niistä voi olla traktorin omistajalle hyötyä kun korjauksia pitää aina silloin tällöin tehdä.

Paljonko maksaa esim A sarjan valtraan korjausmanuaalit suomeksi? Paperisena tai PDF versiona Valtralta?

• Valmetti500

Ei niitä saa edes valtralta. Minulta löytyy ruotsinkielinen korjaamokirja osaluettelot A75 85 95-malleihin.
        valmet500 (miukumauku) luukku (piste) com

• viropokapijättää

A92 korjausohjekirja maksoi 230 € sis alv. kun traktorin ostin. Oli kyllä kovaa tinka, mutta sai sen koneen mukaan. Ja on suomeksi, eikä minkään virolaisia kopioita myyvän kusettajan pdf:iä. Niitä samoja saa ebaysta 2-4 dollarin hintaan mitä nää jäpät koittaa kympeillä myydä, siihen ei kannata mennä, se on huijausta.

• Kääntelijä02
    • erikoisnikkari

602 varaosaluetteloa olisin vailla...

• ajansiirrin

• sepureus

tilaa valtralta agco huoltokirjatunnukset, ne on ilmaiset ja aina käytettävissä ja sisältää varaosakirjat kaikkiin malleihin

• 602612

Löytyy 602 612 varaosakirja pdf-muodossa.
      Suunnilleen 50 megaa - voin lataa nettiin...

• Smies

Alkuperäinen kirja on numerossa 0400768050 35e

• sorripapu

• papatta

taitaa olla kuspiät ottanneet maisterin nimimerkin väärinkäyttöön

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe