Kävin torstaina laittamassa Havrix-rokotteen ja lauantaina silmänympärysiho tuli aivan ihottumalle (kutiaa ja punaisia näppylöitä), sekä muualle kasvoihin tuli paljon finnejä/punaisia näppylöitä. :( Elikkä voisikohan nämä olla rokotuksen aiheuttamia sivuoireita? Etsin tietoa googlesta ja siellä sanottiin että sivuoireet tulevat vuorokauden kuluessa..
Havrix rokotteesta allergiaa
1
369
Vastaukset
- Pandemrix-THL
Allergiaa rokotteista:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21785282
Furthermore, adjuvants in vaccines may trigger innate cells response by toll-like receptors, thus eliciting a possible non-IgE mediated allergy phenomenon or causing B-cell activation and autoimmunity. A cellular test, such as a basophil activation test, or more widely a flow cytometry analysis of immune cells, might add new insights to the comprehension of allergy due to vaccination , thus ameliorating the diagnostic endowment in the hand of physicians
Pandemrix aiheuttaa narkolepsiaa:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1600423/pandemrix_aiheuttaa_narkolepsiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152428Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252375Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512138- 321687
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321501Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124