Miss Intercontinental -perintöprinsessa on kyllä kaunis. Vai mitä sanotte tästä vanhasta kuvasta?
http://www.fashionteam.fi/pro/kk/sarianna k/iso5.jpg
Sarianna on kaunein!!!
11
7882
Vastaukset 11
- kyllä
ihan sievähän toi on
- kun näkisi
ilman meikkiä.
- tai no
kaunein mahdollisesti kisaan osallistuneista, mutta esim itse näen joka päivä kauniimpia naisia. mur.
- alpo
Mutta ei sellaista klassista kauneutta ole kuin esimerkiksi Marika Fingeroosilla Marika on kylllä kauneimpia missejä mitä on ollut.
- sipuli
Mikä missi se Fingerruusi muka on?
- alpo
sipuli kirjoitti:
Mikä missi se Fingerruusi muka on?
onhan mrikalla noita palkintoja mm. ykköset ja hodrod missitittelit kuuluvat hänelle
- blackmagictiger
tosi nätti toinen on ainakin sarianna kankaristo
- Paulikko
Onko tuo tyttö täysin luomu nykyää?
- Onko tietoa ?
Voittaisi varmasti tittelin jos menisi.
Hänestä tule jotenkin mieleen Miia Lakkisto joka vetäytyi kisoista viime päivinä ennen kisaa. - valkoinen unicorn
Kun näen tämä vanha kuva, olen kuin kotona.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686