Olen lueskellut Langkawia koskevia keskusteluja tässä kesän aikana kun olen sinne marraskuussa menossa. Keskusteluissa saa aika monta käsitystä paikan hintatasosta joten voisiko joku siellä käynyt kertoa minkälainen hintataso paikassa oikeasti on, lähinnä ruoan ja juoman suhteen.
Loman lopussa menen kolmeksi päiväksi Kuala Lumpuriin ja siellä kannattaa varmaankin tehdä sitten ostokset Suomeen eli vaatteet yms.?
Langkawin hintataso?
3
1936
Vastaukset
- Touho
Olen kirjoittanut hintatietoja omalta matkaltani
vuodenvaihteessa 04/05.
Nämä hintatiedot perustuvat ostokuitteihin tai tarkkaan muistiin ja ne pitävät paikkansa.
tosin asioita saa halvemmallakin kuin olen
ilmoittanut koska en etsinyt mitään erityisen halpaa ostopaikkaa tai ruokapaikkaa.
Tiedot löutyvät tältä sivulta kun avaat sivun
tietoa palstasta ja avaat sivun tammikuu 2005.
Joulu ja uusi vuosi taas siellä!
Halpaa siellä kotimaan tasoon verrattuna on!
Hyvää matkaa!- Langkawilla
Vaikka saari on verovapaata aluetta
niin yllättävän kallis silti.
Ruokapaikoissa putsataan turisti kunnolla-
Pari pientä lihavarrasta pähkinäkastikkeella
sellaisen 10 euroa katukuppilassa.
Hyviä ovat mutta saa tilata 5 annosta ennenkuin
pahin nälkä helpottaa.
Paikalliset syö ihan eri paikoissa kuten
vaikka iltaisin Kuahin ruokamarkkinoilla
pikku kojuissa. - langawi
Langkawilla kirjoitti:
Vaikka saari on verovapaata aluetta
niin yllättävän kallis silti.
Ruokapaikoissa putsataan turisti kunnolla-
Pari pientä lihavarrasta pähkinäkastikkeella
sellaisen 10 euroa katukuppilassa.
Hyviä ovat mutta saa tilata 5 annosta ennenkuin
pahin nälkä helpottaa.
Paikalliset syö ihan eri paikoissa kuten
vaikka iltaisin Kuahin ruokamarkkinoilla
pikku kojuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642