Hammaslääkäri

mä vaan

Täällä on jo keskustelu lääkäreistä, mutta minne kannattaisi mennä hammaslääkäriin.Uutena porilaisena kiinostais tietää, ettei pistä rahojaan turhaan.

18

7582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä paikka
      • Manda

hinnat! Yksi kolmen pinnan paikka kahdella puudutuspiikillä 128e!!!

• :-)

Pentti Lehtisalo

• eeropekka

Pena otti multa joskus viisarin pois ja välittömästi puudutuksen jälkeen alkoi repiä. Jumalauta et sattu. Sain aivan kauhuni. Em. jälkeen multa on pari muuta viisari otettu ja siten, että puudutuksen on annettu vaikuttaa: ei mitään ongelmia.

• mattikukkarossa

Teljän Hammaslääkäriasemaa aina mainostetaan joka paikassa,kuin jotakin ihmettä.mulle tehtiin siellä muutama vuosi sitten juurihoito siihen malliin , että loppujen lopuksi hammas jouduttiin kokonaan poistamaan, koska kyseinen hammas ei ikinäkään tullut kokonaan kuntoon.Poisto tehtiin muualla.Hinnastossakin olisi Teljän asemalla tarkistamisen varaa.On meinaan senverran suolaiset hinnat.
      Itse en ole vielä löytänyt Porista hammaslääkäriä, joka miellyttäisi kukkaroa, ja joka osisi hommansa.
      Palojoenkulman hampulääkäriä olen myös käyttänyt, mutta ei ollu mun makuuni.Kamalasti lekureita, eikä edes ovia huoneissa.Kyllä sitä maksaisi , jos hinta laatu suhde olisi kohdallaan ja työ ja asiakaspalvelu kunnollista.Asiakkaathan sen palkan viimekädessä kuitenkin maksavat!!!

• eve

Otavankadun Hammaslääkäriasema

• riitta euren

ei pahan hintainen ja jos isompi lasku niin voi maksaa osissa ja pidemmällä aikavälillä-kelan osuus otetaan heti hinnasta pois.hyvä ja asiallinen lääkäri ja mikä pääasia-hellä

• tero

on erittäin asiallinen paikka, jossa kuunnellaan potilasta. varsinkin kari pyy osaa hommansa. hintaan en sitten sano mitään.

• K.V
        tero kirjoitti:

on erittäin asiallinen paikka, jossa kuunnellaan potilasta. varsinkin kari pyy osaa hommansa. hintaan en sitten sano mitään.

Muuten hyvä paikka, mutta ne puupiikit... Tartteeko niitä perkeleen halkoja hakata joka hammasväliin, kun niitä ei sitten kuitenkaan saa pois muuta kuin pajavasaralla ja hirveällä tuskalla...

Hinnat ovat mielestäni ihan OK...

• aösogf
        K.V kirjoitti:

Muuten hyvä paikka, mutta ne puupiikit... Tartteeko niitä perkeleen halkoja hakata joka hammasväliin, kun niitä ei sitten kuitenkaan saa pois muuta kuin pajavasaralla ja hirveällä tuskalla...

Hinnat ovat mielestäni ihan OK...

ei novodenttiin. työpaikkakiusaamista!

• suhgtfgggv

on Riitta Arve-Ojanen mutta taitaa nyt olla äitiyslomalla. Todella ymmärtäväinen, tarkka ja pitkäpinnainen lääkäri. Juuri sopiva minulle pelkurille.

• minä

onko joku jo ehdottanut Mika lehitistä,mutta tosi mukava ja ihana.

• Syke*

mika lehtinen on valinnu ittelleen väärän ammatin olis menny vaikka ruokavaraston kassaksi! Kun olin hänen vastaanotollaan kysyi multa mitä hampaalle pitäis tehdä, sanoin että eikö hänen pitäisi se tietää kun on kerran hammaslääkäri!! Lisäksi alkoi 2 vuoden kuluttua karhuamaan muka maksamatta jäänyttä laskua, hei haloo ei kahden vuoden päästä enää voi alkaa laskuista huomautella yleensä huomautukset laskuista tulee vähän pienemmällä viiveellä. ja lasku oli sitäpaitsi maksettu!

• Anonyymi

En menis enää, vaikka vähän maksettais.

• kokemusta

älä ainakaan lea pitkäselle!!! käy tuuri jos selvii sen kotkan käsittelyst, sillai et on ikenet vie tallel.

• Vekkulipoika Porist

erittäin hyvän hammaslääkärin, mutta tänne en Hänen nimeään kirjoita, koska sitten siellä on niin hirvee ruuhka ettei enää itse pääse hoitoon. 25 vuotta on käyty samalla, enkä vielä aio vaihtaa.

• Uudestaan

Hammasmehiläinen ja ihana suuhygienisti Essi. Muista sen lafkan tekijöistä ei käsitystä

• Poopit

Siitä minäkin tykkäsin. Hammaspeikosta. Eikun hammaskeijusta. Runsas kiva hoitaja oli ihana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe