sellasta vaan et jonne aaron on idiootti niin just!!mä en kestä sitä TYLSÄÄ musiikkia enään!!voi taivas suokoon teitä jonne-fanit!!en ymmärrä asiaa vieläkään!!kyssä ootteko OIKEESTI JONNE FANEJA VAI KUVITTELETTEKÖ SEN PINNALLISESTI!KERTOKAA MULLE VAAN=(
Vastaukset 4
- johanna
toi musa on kylla kuolettavan tylsää, mut hei jotkut tykkää ´myös antti tuiskusta, ei sen pitäisi sinun elämääsi haitata jos joku tykkää negativestä/jonne aaronist:)
- Jonne-fani
Jonne EI ole idootti.Ha Negative ei ole tylsää musiikkia.Tai no jokaisella mielipiteensä.Joten sun ei ehkä kannattais tulla haukkumaan Jonne/Negativeä.
Tämä palsta on sitä paitsi tarkoitett Negative faneille. Ei Negativen vihaajille. - .~fallen.~
tää on negative:n palsta eikä tänne kyllä tarvi tulla valittamaan. täällä keskustelevat fanit! ja okei saa siististi olla omaa mieltä, mutta ei vaan tuollaisia!! niinpä niin. musta jonne & kumppanit on ihania
- just
No ei herran jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482