Olen koskettanut taivasta

mitä luulette?

Heli Kruger, siis entinen Koivula kirjoitti eroottisen romaanin. "Olen koskettanut taivasta" kertoo kahden naisen välisestä rakkaudesta. Hänen mukaansa aihepiiri nousee elävästä elämästä. Onkohan hänellä mielessä jonkin tietty elävän elämän lesbourheilija, jota hän on käyttänyt pohjustamaan romaaniaan?? Kirjan päähenkilö, nimeltään Venla, kilpailee pituushypyssä ja rakastuu luokanopettajana työskentelevään Inkaan ja joutuu kokemaan ympäristön painetta niin kotiseudullaan Pohjanmaalla kuin urheilupiireissä.
Pohjanmaa-lesbot-urheilu-pituushyppy-luokanopettaja.. Tästäkin voi jo päätellä jotain..

10

5052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

eräs toinen Heli on ainakin lesbourheilija...ei Kruger vaan eräs..joko keksit?

• Linnanjuhlilla
      • Seija
        vaan kirjoitti:

http://www2.helsinginsanomat.fi/kuvat/uutiset/2002/12/07/20021207lj03i.jpg

http://www.presidentti.fi/fin/images/IPV_urheilijatytot.jpg

Mikaela ei ole lesbo eikä ole Helikään! Heli on naimisissa ja uskoisin että jos Heli kykenee kirjoittamaan lesboista kirjan hän ei salailisi myöskään lesbouttaan! Helillähän oli 1990-luvulla myös pitkään suhde Steve Backleyn kanssa.

Mikaelallahan oli suhde Jani Vianderin kanssa, toisen urheilijan ja nyt viimeksi muusikon kanssa.

Rantanen on tosin kuulemma lesbo.

• Pettu
        Seija kirjoitti:

Mikaela ei ole lesbo eikä ole Helikään! Heli on naimisissa ja uskoisin että jos Heli kykenee kirjoittamaan lesboista kirjan hän ei salailisi myöskään lesbouttaan! Helillähän oli 1990-luvulla myös pitkään suhde Steve Backleyn kanssa.

Mikaelallahan oli suhde Jani Vianderin kanssa, toisen urheilijan ja nyt viimeksi muusikon kanssa.

Rantanen on tosin kuulemma lesbo.

Mitä välii sillä lesbouden tai bi sexuaalisuuden kanssa on että onko naimisissa?? :O

• Mies22
        Pettu kirjoitti:

Mitä välii sillä lesbouden tai bi sexuaalisuuden kanssa on että onko naimisissa?? :O

Monikohan gay on kulissiliitossa?

• joka kertoo

kiinnostuksesta toisen naisen jalkoväliin.

• mitä väliä

Mitä väliä sillä on, kuka mahdollisesti on jonkun romaanihenkilön esikuva? Jos nyt odoteltais että se kirja ilmestyy, luetaan se ja hutkitaan vasta sitten.

Vai pitäskö mun ruveta kans veikkailemaan. Nimi oli alunperin Olen kätellyt presidenttiä, mutta kustantaja ajatteli että tämmönen runollisempi myis paremmin.

• säälimätön uteliaisuus.

Olen koskettanut taivasta on ehdottoman kaunis, vahva ja samalla herkkä kertomus, upea kotimainen teos. On syytä kunnioittaa Koivula-Krugerin lahjakkuutta niin urheilussa, kuin myös kirjoittamisessa. Unohtamatta tärkeintä, sanomaa, joka Koivula-Kruger yrittää tuoda esille. Nainen on vahva, hänen eettisyytensä ihailtavaa. Heli on naimisissa, äiti, kirjoittaa kirjan vähemmistöstä ja saa heti niskaansa tääläisen ryöpyn, arvailuja onko hän lesbo. Ihmisten sanat ja mielipiteet on säälittäviä, moraali täällä Suomessa aivan retuperällä, erilaisuus tuomitaan helvettiin saakka. Rakkautta pitää kunnioittaa, oli se sitten miehen ja naisen välistä tai ei. Rakkaus itsessään on jotain niin tavattoman suurta ettei sitä saa tuomita. Rakkaus voi ylittää sukupuolten väliset rajat. Ja ne jotka ei vät tätä ymmärrä, ovat ajatusmaailmaltaan konservatiivisia, lyhytnäköisiä ja säälittäviä.
        Minulla on jonkin tasoinen suhde urheilumaailmaan, ja voin luotettavasti sanoa ettei Koivula-Kruger kirjoita omasta seksuaalisuudestaan. Mikaela Imbergiä on aivan turha sekoittaa koko keskusteluun. Koivula-Kruger kirjoittaa kyllä läheisestä ystävästään, mutta tämän ystävän nimi ei tällä palstalla ole, ja tuskin sitä kukaan keksiikään, kuinasianomaiset. Koivula-Kruger esiintyy kirjassa mitä todennäköisemmin mutta ei päähenkilönä vaan aivan toisena henkilönä, joka on todella helppo tunnistaa kirjan luettuaan.
        Keskustelkaa olennaisesta, rasismista, syrjinnästä, vähemmistöistä, tasa-arvosta, oikeudesta rakastaa. Älkää pohtiko kuka julkimo on lesbo, se tuskin tuottaa hedelmiä, vain ilkeää juoruilua ja paineita ihimisille, joilla tätä taakkaa on varmasti tarpeeksi muutenkin. Lesboja ja homoja on maailmassa todellisuudessa paljon enemmän kun kukaan osaa laskea tai kuvitella, sinäkin tunnet varmasti monia tietämättäsi. Julkkiksissa heitä on paljon enemmän kun kukaan meistä tietää, ja niin sen pitää ollakin. Nämä asiat eivät kuulu haaskalintujen revittäviksi.
        Olen koskettanut taivasta on mieletön teos. Kaivelkaa turhaa pintaa,niin ette koskaan pääse sisälle teokseen ja sen kauneuteen.

• humanisti
        säälimätön uteliaisuus. kirjoitti:

Olen koskettanut taivasta on ehdottoman kaunis, vahva ja samalla herkkä kertomus, upea kotimainen teos. On syytä kunnioittaa Koivula-Krugerin lahjakkuutta niin urheilussa, kuin myös kirjoittamisessa. Unohtamatta tärkeintä, sanomaa, joka Koivula-Kruger yrittää tuoda esille. Nainen on vahva, hänen eettisyytensä ihailtavaa. Heli on naimisissa, äiti, kirjoittaa kirjan vähemmistöstä ja saa heti niskaansa tääläisen ryöpyn, arvailuja onko hän lesbo. Ihmisten sanat ja mielipiteet on säälittäviä, moraali täällä Suomessa aivan retuperällä, erilaisuus tuomitaan helvettiin saakka. Rakkautta pitää kunnioittaa, oli se sitten miehen ja naisen välistä tai ei. Rakkaus itsessään on jotain niin tavattoman suurta ettei sitä saa tuomita. Rakkaus voi ylittää sukupuolten väliset rajat. Ja ne jotka ei vät tätä ymmärrä, ovat ajatusmaailmaltaan konservatiivisia, lyhytnäköisiä ja säälittäviä.
        Minulla on jonkin tasoinen suhde urheilumaailmaan, ja voin luotettavasti sanoa ettei Koivula-Kruger kirjoita omasta seksuaalisuudestaan. Mikaela Imbergiä on aivan turha sekoittaa koko keskusteluun. Koivula-Kruger kirjoittaa kyllä läheisestä ystävästään, mutta tämän ystävän nimi ei tällä palstalla ole, ja tuskin sitä kukaan keksiikään, kuinasianomaiset. Koivula-Kruger esiintyy kirjassa mitä todennäköisemmin mutta ei päähenkilönä vaan aivan toisena henkilönä, joka on todella helppo tunnistaa kirjan luettuaan.
        Keskustelkaa olennaisesta, rasismista, syrjinnästä, vähemmistöistä, tasa-arvosta, oikeudesta rakastaa. Älkää pohtiko kuka julkimo on lesbo, se tuskin tuottaa hedelmiä, vain ilkeää juoruilua ja paineita ihimisille, joilla tätä taakkaa on varmasti tarpeeksi muutenkin. Lesboja ja homoja on maailmassa todellisuudessa paljon enemmän kun kukaan osaa laskea tai kuvitella, sinäkin tunnet varmasti monia tietämättäsi. Julkkiksissa heitä on paljon enemmän kun kukaan meistä tietää, ja niin sen pitää ollakin. Nämä asiat eivät kuulu haaskalintujen revittäviksi.
        Olen koskettanut taivasta on mieletön teos. Kaivelkaa turhaa pintaa,niin ette koskaan pääse sisälle teokseen ja sen kauneuteen.

monestakin asiasta. Tätä nimenomaista kirjaa en ole lukenut ainakaan vielä, mutta tosiaan, rakkaus on tärkeintä, ei se ketä sen osapuolina satttuu olemaan. Sukupuoli tai ihonväri ovat mitättömiä juttuja kun rakkaudesta on kysymys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163