Tarttisin mielipteitä alan harrastajilta.Mä en ole vielä perustanut kyseistä akvaariota,mutta suunnitellut ja lukenut olen aiheesta.Eli siis aikomuksena olis perustaa 150 litrainen merivesiakvaario.Kalat eivät saisi olla kovin vaativia,eli hiutaleet lomille saisi riittää,muuten saavat myös pakasteita.
Tässä suunnittelemani kalasto:
2 kpl vuokkokala(A.ocellaris)
1 kpl kultapyrstöluikero(ecsenius bicolor)
1 kpl sateenkaaritokko(amblygobius rainfordi)
1 kpl purppurakeijuahven(p.paccagnellae),tai mandariinikala
sanokaa mulle onks tää hyvä vai tuleeko jo liian ahdasta,ja pitääkö hqi lamppuja vaihtaa niin kuin makea vesiakvaariossa,loisteputkia?
150 litraisen meri akvan kalasto?
apua tarvitseva
5
4016
Vastaukset
- Tikruliini93
Itse en merivesiakvaarioista tiedä mitään,mutta voin lämpivästi suositela sinulle www.aqua-web.org-palstaa,jossa on oma merivesiakvaarioille suunnattu palsa .
Sieltä löydät varmasti hyviä vastauksia asiantuntevilta henkilöiltä(: - ahdasta
Tuo vaikuttaa aika ahtaalta noin monelle. Muista, ettei meriveden akvassa voi laskea 1cm kalaa/ litra.
- Amphiprion ocellaris
Moi,
Ei meri-akvaariossa ole mitään laskutapaa..
Noi kalat menee tohon 150 litraseen ihan ok.
- Amphiprion ocellaris
paitsi mandariinikala ei mee mitenkää...
- nooooooooooooo
tietääkö kukaan paljon lilakeijuahven maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820