mistä johtunee kun intianvesitähdikin lehdet menevät reunoista vaalean ruskeiksi?
intianvesitähdikki
7
689
Vastaukset
- :o)
Olisikohan levää... Valon puute saattaa myös muuttaa lehtien väriä, mutta yleensä kait siinä tapauksessa lehdet tulevat läpikuultaviksi tai mätänevät...
Ravinteet ja hiilidioksidi sekä valo ovat niitä tärkeitä asioita kasvien hyvinvoinnille. Nämä kun ovat kohdallaan ei ongelmiakaan tule, mutta melkoista kemiaa se tasapainon löytämäinen on.
Nimimerkillä itsekin vielä opettelen...- Alkuperäinen..
Yritin hangata sitä pois,niin ei lähtenyt.Olen perustanut akvaarion noin kk sit,laitoin silloin ravinteet pohjalle eli sen puolesta pitäs olla ok.kasvit kasvaa kyl tosi hyvin.Mut tuo ruskea ihmetyttää.Valo on päällä Klo:9-22,onko se riittävä aika vai pitääkö olla pidempään?
- patu
Alkuperäinen.. kirjoitti:
Yritin hangata sitä pois,niin ei lähtenyt.Olen perustanut akvaarion noin kk sit,laitoin silloin ravinteet pohjalle eli sen puolesta pitäs olla ok.kasvit kasvaa kyl tosi hyvin.Mut tuo ruskea ihmetyttää.Valo on päällä Klo:9-22,onko se riittävä aika vai pitääkö olla pidempään?
Ei ns. rispaantunut lehti??
Käyppäs lukasees toi juttu ... http://satuj.aqua-web.org/jutut2.php - Alkuperäinen..
patu kirjoitti:
Ei ns. rispaantunut lehti??
Käyppäs lukasees toi juttu ... http://satuj.aqua-web.org/jutut2.phpLehtien reunat on vaalean ruskeat,Juuri tarkistin niin lehdet ovat täysin ehyet,ja toisella puolella ei näy mitään.Lehti ei ole edes "ohuempi" ruskeista kohdista.En ymmärrä mitä tämä voi olla!!Ph on yli 7..taulukko näyttää vain 7 asti,ja se tulos on paljon vaaleamman sinistä.Ei näyttänyt nuo levät mikää sopivan mun ongelmaan.MIten saan laskettua PH:n?eilen vaihdoin osan vedestä...Lisäsin valojen päällä olo aikaa.
- Vaari-o
Oisko ravinnon tai valon puutetta,. kerro lisää...
- hmmm
Eli olisiko ruskolevää?
- Alk.per...
Syy oli ravinteen puuttesta!vaikka olin lannoittanut pohjan,niin se ei riittänyt.Lisäsin veteen ravinnetta,ja alkaa jo näyttämään paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879