Kosmetologin mukaan minulla on hormoonihäiriöstä johtuva akne!! Siis mistä hormoonista tässä on kyse???
Uskoisin sen siinä mielessä että lastakaan ei kuulu...
Homoonihäiriö???
7
1106
Vastaukset
lääkäriin kysymään!
- pänikkä
Akne ON HORMONIPERÄINEN sairaus!
Että sikäli!!!!!!! - kukka
opettele ensin edes kirjoittamaan...kun sun otsikossa lukee homoonihäiriö!!!!!!;D
- finninaama
Aikuisiän acne voi iskeä tosi raisusti. Kuulemma hormoonit tai kosmetiikka-ärsytys. Ihotautilääkäriltä saa apua. Tetrasykliinit purevat tosi hyvin!
- Kukka
finninaama kirjoitti:
Aikuisiän acne voi iskeä tosi raisusti. Kuulemma hormoonit tai kosmetiikka-ärsytys. Ihotautilääkäriltä saa apua. Tetrasykliinit purevat tosi hyvin!
Kiitos vastauksista. Ei vaan kehtais mitään myrkkyjä käyttää kun lapsiakin sais tulla!!!
Onko mitään muuta lääkettä kuin roa tai lääkekuurit??? - ongelma täällä
Kukka kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Ei vaan kehtais mitään myrkkyjä käyttää kun lapsiakin sais tulla!!!
Onko mitään muuta lääkettä kuin roa tai lääkekuurit???..niin no, paitsi että lapsia on kyllä siunaantunut, että en usko että nämä kasvojen hormooninäpyt liittyvät lapsettomuuteen millään tavoin, tosin mistä sitä meidän naisihmisten kaikista salaperäisyyksistä tietää. Kannattaa tosiaan käydä gynellä kyselemässä.
Mutta siis...meikäläisellä on määrättyyn aikaan kuukaudesta tosi paha näppylä ongelma mihin ei lääkettä tunnu s a a v a n. Tällä tarkoitan, että lääkärit eivät tunnu allekirjoittavan hormoniperäisiä iho-ongelmia (ainakaan täällä meillä tk-lääkärit), kun taas kosmetologi sanoi heti ihoni nähtyään, että "selviä hormooninäppyjä".
Kuulemma luontaistuotekaupoista saa jotain "hiivanpoisto" (??) ainetta, joka puskee nämä liat ihosta, mutta mutta, jos näppylät ovat hormooniperäisiä, niin eihän niihin auta silloin kuin joku hormoonihoito...vai? - ---
ongelma täällä kirjoitti:
..niin no, paitsi että lapsia on kyllä siunaantunut, että en usko että nämä kasvojen hormooninäpyt liittyvät lapsettomuuteen millään tavoin, tosin mistä sitä meidän naisihmisten kaikista salaperäisyyksistä tietää. Kannattaa tosiaan käydä gynellä kyselemässä.
Mutta siis...meikäläisellä on määrättyyn aikaan kuukaudesta tosi paha näppylä ongelma mihin ei lääkettä tunnu s a a v a n. Tällä tarkoitan, että lääkärit eivät tunnu allekirjoittavan hormoniperäisiä iho-ongelmia (ainakaan täällä meillä tk-lääkärit), kun taas kosmetologi sanoi heti ihoni nähtyään, että "selviä hormooninäppyjä".
Kuulemma luontaistuotekaupoista saa jotain "hiivanpoisto" (??) ainetta, joka puskee nämä liat ihosta, mutta mutta, jos näppylät ovat hormooniperäisiä, niin eihän niihin auta silloin kuin joku hormoonihoito...vai?Turha sitä on gynekologilta mennä kysymään. Itse olen gynekologin kanssa jutellut. Ne eivät allekirjoita aikuisiän aknea hormoniperäiseksi ongelmaksi. Kai siksi, että antibioottien ja roan lääkemenekki heti kärsisi. Tää on kova väite, tiedän. Itsekin kosmetologia käyttäneenä ollaan puhuttu monesti tästä ongelmasta ja ne tuntuvat ymmärtävän.
Mun hormonit meni sekaisin e-pillereistä. Hormonit voi mennä sekaisin myös huonosta ruokavaliosta -mun mielestä. Vaikka hormonit kuulostaa hienolta, niin ruoasta niitäkin muodostuu. Oikeista rasvoista ja proteiineista. Niin mä sen ymmärtäisin. Itse syön vitamiineja, omega 3:sia ja kiinnitän huomiota ruokaani. Ne auttoi paljon ja mielialaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322