Moro.
Ongelmana on vm.1990 460:n volvon kytkin. Autosta on mennyt originaali kytkin-poljin hajalle ja sen tilalle entinen omistaja on vaihtanut uuden polkimen. Nyt kytkin on raskas polkea ja vaihteetkaan eivät mene välttämättä kunnolla silmään vaikka vaijeria on säädettykin.
(Itse asiassa kytkin pelaa nyt paljon paremmin kuin entisen omistajan aikaan)
Vaijeri näyttäisi menevän ihan asiallisesti polkimen päähän. Konehuoneen puolelta ei ole täyttä varmuutta, mitä kautta vaijerin tulisi kulkea, mutta ei se ainakaan liian jyrkkiä mutkia tee.
Onko 460:ssä siis mahdollisesti useampaa eri poljintyyppiä esim. eri vuosimalleissa. Johtuen varmaan erimallisista vaihdelaatikoista yms. jolloin vaijerikin on vähän erimallinen.
Ainakin Alfamerin korjausoppaassa näkyy pari eri mallista vaijeria. Pitääkö siis olla myöskin oikeanlainen poljin jalkatilassa, että kytkin pääsee toimimaan oikein?
Kytkinongelma
Shredder
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976