Moro.
Ongelmana on vm.1990 460:n volvon kytkin. Autosta on mennyt originaali kytkin-poljin hajalle ja sen tilalle entinen omistaja on vaihtanut uuden polkimen. Nyt kytkin on raskas polkea ja vaihteetkaan eivät mene välttämättä kunnolla silmään vaikka vaijeria on säädettykin.
(Itse asiassa kytkin pelaa nyt paljon paremmin kuin entisen omistajan aikaan)
Vaijeri näyttäisi menevän ihan asiallisesti polkimen päähän. Konehuoneen puolelta ei ole täyttä varmuutta, mitä kautta vaijerin tulisi kulkea, mutta ei se ainakaan liian jyrkkiä mutkia tee.
Onko 460:ssä siis mahdollisesti useampaa eri poljintyyppiä esim. eri vuosimalleissa. Johtuen varmaan erimallisista vaihdelaatikoista yms. jolloin vaijerikin on vähän erimallinen.
Ainakin Alfamerin korjausoppaassa näkyy pari eri mallista vaijeria. Pitääkö siis olla myöskin oikeanlainen poljin jalkatilassa, että kytkin pääsee toimimaan oikein?
Kytkinongelma
Shredder
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313930Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173387- 193365
- 793287
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613234- 292885
- 492801
- 542637
- 712511
- 192367