Moro.
Ongelmana on vm.1990 460:n volvon kytkin. Autosta on mennyt originaali kytkin-poljin hajalle ja sen tilalle entinen omistaja on vaihtanut uuden polkimen. Nyt kytkin on raskas polkea ja vaihteetkaan eivät mene välttämättä kunnolla silmään vaikka vaijeria on säädettykin.
(Itse asiassa kytkin pelaa nyt paljon paremmin kuin entisen omistajan aikaan)
Vaijeri näyttäisi menevän ihan asiallisesti polkimen päähän. Konehuoneen puolelta ei ole täyttä varmuutta, mitä kautta vaijerin tulisi kulkea, mutta ei se ainakaan liian jyrkkiä mutkia tee.
Onko 460:ssä siis mahdollisesti useampaa eri poljintyyppiä esim. eri vuosimalleissa. Johtuen varmaan erimallisista vaihdelaatikoista yms. jolloin vaijerikin on vähän erimallinen.
Ainakin Alfamerin korjausoppaassa näkyy pari eri mallista vaijeria. Pitääkö siis olla myöskin oikeanlainen poljin jalkatilassa, että kytkin pääsee toimimaan oikein?
Kytkinongelma
Shredder
0
203
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283456- 973216
- 763034
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim793011"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532911Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432235- 882012