8 päivää ilman tupakkaa

ja olen lisännyt liikuntaa

Olo on raskas ja voimaton silti..
kilojakin on tullut 2 tässä viikon aika.. ruokavaliosta ja liikunnantarkkailusta huolimatta..

masentavaa, mutta eipä tässä kai muuta kun nälkäkuurille..

tupakointi en halua tämän takia aloittaa uudelleen...

Auttaisiko kofeiinitablettien syönti.. ??

9

2794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QueenOfTheDawn

miten olis?

• kyllä pitäis

kohta tuntua jo positiivisesti olotilassakin, ainakin itselläni tuntui siinä kolmannen viikon jälkeen. Juothan riittävästi? Vihreä tee voisi antaa potkua puhdistumiseen, hermostolle tehokas B-vitamiini kuuri C-vitamiinilla terästettynä. Ja sitten vielä kalaöljyä, eli omega 3:sta.
      Saatko yöt nukuttua kuitenkin hyvin? Älä vielä kiusaa itseäsi laihduttamalla, siirrä se parin kuukauden päähän, muuten saattaa kumpikin projekti mennä plörinäksi, ei kaikkea kerralla.

• Pasi-Anssi

Kyllä se siitä.
      Ps. Älä vaan ala leikkimään laastareilla tai purukumeilla. Ne sisältävät nikotiinia, jota ei enää elimistössäsi ole.
      Ps.2. Lue Allen Carr:in kirja: Se auttaa.

• Risuparta

Jaksa vielä muutama päivä kyllä' se helpottaa jokapäivä enemmän ja enemmän, keksi jotain tekemistä,älä ajattele kiloja niitä tulee, mutta kun olet tupakasta kuivilla niin voit keskittyä kiloihin, nyt aineenvaihduntasi vuoksi kiloja tulee, mutta se ei niin paha kuin sortua uudelleen polttamaan ??? Hyvää jatkoa

• lillukka

Miten on mennyt, eli joko olo helpottaa?? Mulla nyt 10.päivä ilman tupakkaa ja oon ehkä hiukkasen ylpeä ittestäni!! Liiemmin ei ole vierotusoireita tullut, mitä nyt lievää yöllistä hikoilua ja ehkä ne muutamat yölliset heräämiset. Mutta hyvin menee enkä todella aio enää ratketa polttamaan. Keksin muuten hyvän porkkanan: olen nyt laittanut joka päivä tupakka-askin hinnan verran rahaa sivuun..ja niillä rahoilla aion sitten joku päivä hemmotella itseäni!!
      Painoa on mullekin tullut 1-2kg, mutta vaikka olenkin lihavuus-kammoinen ja ikuinen laihduttaja, mieluummin silti lihon kuin alan taas polttamaan. Pian alkaa jumpat, kyllä ne kilot siitä karisee!
      Tsemppiä sulle ja kaikille muille lopettaneille!!

• hermostuttaa

Mulla 7 vuorokautta ilman nikkeä. Olo on hermostunut ja yöt aika hikisiä. En kuitenkaan ratkea ainakaan tupakanhimon takia. Tavoitteeni on se, etten enää koskaan polta tupakkaa selvinpäin. Siitä ei ole mitään hyötyä eikä siinä ole mitään järkeä. Tyhmintä on syödä nikotiinipillereita yms. vuosikausia, kuten olen tehnyt. Nyt vaan riippuvuudesta irti ja sillä sipuli. 7 vuorokautta ilman ja selvisin hengissä.

Haave olisi myös känni ilman tupakkaa mutta en usko pystyväni siihen ennenkuin baarit ovat savuttomia. Eli nyt pysyn vaan baareista pois kunnes olen vahvemmilla tämän nikotiinittoman elämän kanssa.

• lillukka

onneks mulla oli muutama viikko sitten niin paha kankkunen ja edellisen illan mokailut vielä aiheutti pahan henkisenkin sellaisen, että en aio kyllä muutamaan kuukauteen kaljaan koskea muutenkaan...joten ei tartte nyt kärjistellä kaljantuskissa vain sen takia ettei ratkeis polttamaan.. Oon sen muutaman kerran kokenu että hyvin alkanu lakko loppuu parin kaljan jälkeen ja sekös vasta on ottanut päähän!
        Tsemppiä sulle!

• millään pahalla

Mutta tupakoinnin lopettamisen jälkeen sinun on muutettava täysin ruokailutottumuksiasi ja lisättävä liikuntaa reilusti.Itselläni ei löytynyt valitettavasti tähän itsekuria ja painoni nousi lähes 15 kiloa tupakoinnin lopettamisen jölkeen(olen mieshenkilö).Poltan jälleen,koska pidin lisääntynyttä ylipainoani enemmän elämänlaatuani rajoittavana tekijänä kuin tupakointia.

• Porkkanoita

Vaatii kuria olla syömättä enemmän, kuin ennen. Mulla ei ole aamiainen, lounas eikä illallinen muuttunut mihinkään. Mutta illaksi on ilmestynyt jotain herkkumyslin ja jugurtin mussutusta. Kerran jopa latasin kaupassa hihnalle suklaata (jota en ikinä ennen ole syönyt tai himoinnut) mutta sain sen poistettua ennen kuin oli myöhäistä. Kuria vaatii. Mutta itse olen jotenkin saanut sen (hiilarihimon) pidettyä kurissa sillä, etten ole ostanut mitään kaappiin. Paitsi tuon makean herkkumyslin (just vannoin, että kun se loppuu, en osta uutta). Kuulostaa varmaan naurettavalta tuo mysli.. mutta tosiasia on, että se on entiseen verrattuna ylimääräistä ja muuttuu tasan läskiksi ajan mittaan. Niin ne porkkanat. Ostan pussin niitä valmiiksi pestyjä naposteluporkkanoita aika usein. Mätän niitä sitten kunnes loppuu. Kotona on porkkanoita kans. Yleensä pesen ja kuorin ja pilkon niitä valmiiksi, jotta on sitten heti saatavilla, kun on jotain pakko syödä. Keksikää omat keinonne mutta suosittelen tarjolle omenia, porkkanoita kurkkulohkoja.. hedelmiä ja kasviksia. Helposti saataville!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe