400 suomalaista kääntynyt muslimiksi, Rantalainen ja sen kaverit jotka tykkää ottaa nenään grillijonossa.
Michael Jackson on myös kääntymässä muslimiksi, Bahrainissa juuri hengellisellä lomalla. Aikoo kuulemma rakentaa sinne palatsin missä saa pikkutyttöjen ja poikien kanssa nukkua rauhassa.
Oikeudenkäynnissä hänellä oli jo muslimi henkivartijat ja kädessä koru jossa Koraanin lauseita kirjoitettuna.
Ihme hemmo, aikookohan Jacko käydä vielä yhden leikkauksen ja muuntautua naiseksi. Minä ainakin pitäisin huntua olisin sitten muslimi tai en, jos olisin kyseisen friikin näköinen.
400 suomalaista kääntynyt.
wwwnational
4
423
Vastaukset
- esimerkkI?
Sano joku toinen, Rantalainen on kääntynyt muslimiksi varmaan hyvin oudoista syistä.
- :)(((
Simo Rantalainen, Karim ja 398 rumaa läskiä ämmää, jotka ovat kaikki kääntyneet pakon edessä.
:)((( kirjoitti:
Simo Rantalainen, Karim ja 398 rumaa läskiä ämmää, jotka ovat kaikki kääntyneet pakon edessä.
että kaikki eivät ole missään kirjoissa. esimerkiksi minä ja vaimoni ei kuuluta mihinkään seurakuntaan.
- ....ämmiä...
karvapää kirjoitti:
että kaikki eivät ole missään kirjoissa. esimerkiksi minä ja vaimoni ei kuuluta mihinkään seurakuntaan.
....joten ei väliä. Kuulaa vasten kävelette pian kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864