Onko kokemuksia Gas Gas ec 250cc 2003vm.
onko ollut paljon murheita tossa pyörässä?
mistä varaosat?
Gas Gas ec
3
1324
Vastaukset
- -Z-
Ei noissa nykyajan missään kaksitahtisisissa ihmeempiä vikoja ole. Kunhan katsoo että vaihteistoöljyt vaihdetaan tarpeeksi usein (5-10 ajotuntia), hoitaa 2t-voitelun laadukkaalla kaksitahtiöljyllä (täyssynteettinen) ja huolehtii ilmanpuhdistimen kunnosta niin luotettavuus on reilassa. Muutenkin tehtaan huolto-ohjelmaa kannattaa toki noudattaa. Service manualin saa tehtaan kotisivulta: http://www.gasgasmotos.es/web/eng/frame.htm -->Enduro. Asiallisella huollolla ei mitään ongelmia pitäisi olla. Huoltojen laiminlyönnillä tai vaikkapa kaasuttimen totaalisen väärillä säädöillä nuokin tietenkin saa rikki kuten kaikki muutkin pyörät. Nuo ovat kilpakoneita ja vaativat kilpakoneiden huolenpidon.
Parhaiten Gas Gasiin saa varaosia suoraan maahantuojalta joka on www.cellenmc.fi . He lähettävät osia suoraan postissakin. Jälleenmyyjiltäkin tietenkin osia saa mutta hyllyssä ei taida olla GG:n osia kovin monella. Kulutusosat olen aina saanut muutaman päivän sisällä lähipostiin tai jälleenmyyjälle toimitettuna. Laakerit ovat poikkeuksetta standarditavaraa jotka saa lähimmästä laakeriliikkeestä.
Pari Gas Gasia on ollut eikä ole vielä heikkoa kohtaa tullut vastaan. Kuluvia osia tietenkin joutuu vaihtamaan kuten muihinkin pyöriin.- jeppis
minulla on gasgas enkä nää siinä mitään huonoa varaosat ovat halvempia kuin muissa pyörissä eikä gasseissa ole vikaa yhtää enempää kuin muissakaan pyörissä
- Gas
Toisin kuin yleisesti annetaan ymmärtää on Gassi ehdottomasti kilpailu kykyinen pyörä japanilaisiin nähden. Toki kun puhutaan nykyajan kisa pyöristä niin viritysaste on niin kova että kaikkoja särkyy silloin tällöin. Esim. yhdessä kisassa sain puolikkaan Gassin 2:s vaihde rattaan halkeemaan lähdössä. Ja vertailuksi vuoden vanhassa KX 125:sessa meni 2 kytkin kelloa 4:jän kisan aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789