kylläpäs taas kolahti. mahtava biisi :)
Wingd of a butterfly
13
1196
Vastaukset
- Valottaja
Iha ok, ja sen biisin nimi on Wings of butterfly...
- endless.dark
ei muuten ole ;) se on wings of A butterfly. pilkunviilausta, tiedän, mutta teit itsekin näin.
- Terppa
Onpahan aika mitään sanomaton kipale. Listoillehan toi kyllä tulee menemään ku onhan se kuitenkin HIM. Aika huono suoritus HIMiltä. Mut tuleehan siinä kuitenkin se pakollinen "my baby". :-P
- lavs
Kuin niin "pakollinen my baby". Itseasiassa pitkästä aikaa tulee tällainen lausahdus. Eikä ole liian imelää, ei vielä :/
- himisti
Missäs siinä "my baby" lauletaan? Tuo otsikossa näkyvä lausahdus sieltä kyllä löytyy. Suosittelen uusintakuuntelua, kyllä se biisi siitä ehkä aukee ;)
- lilly
Jatkaa aika samantyylistä linjaa ja se sopii minulle.
- Hermanni
Jaahas. Täällä taas keskustellaan ilman parempaa tietoa. Kyllä se viltsu laulaa näin: "Come on and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul" Missän vaiheessa ei lauleta my babyyy eikä mitää muutakaan siihen viittaavaan. Kuurot. :D - MstrOfPupts
Hermanni kirjoitti:
Jaahas. Täällä taas keskustellaan ilman parempaa tietoa. Kyllä se viltsu laulaa näin: "Come on and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul" Missän vaiheessa ei lauleta my babyyy eikä mitää muutakaan siihen viittaavaan. Kuurot. :DEi siinä kyllä mun mielestäkään mitään babyja ole, mutta eikös siinä vilahda "my love"?
- Terppa
No oli tai ei whatsoever. Pointti tuli kuitenkin melkein selväks. Mielipiteeni tuli kuitenkin sanottua. Edellinen levy oli kyllä hyvä monessakin mielessä, ei vaan tämän kappaleen nojalta odotukset nouse korkealle.
- johanna
...tämä kappale ei ollut hyvä kun sen ensimmäisellä kerralla kuuntelin mutta nyt kun olen kuullut sen noin miljoona kertaa niin se on jo loistava:D
- moon
mun mielestä loistava biisi!
- hyi
Paska biisi. Huonointa mitä him on koskaan tehnyt. Se kitara saundikin kuullostaa ihan joltain teräsbetonilta. Ja tolla pitäis valloittaa Ameriikka. Ei toivoakaan!
- Santtu
Voi kiesus!
Toivottavasti tämä on levyn ainut rokkibiisi. Jos metal unohtuu kokonaan, niin itkuksi menee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341992Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1851950Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3951840Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693945- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51704