kertokaas jotai söpöjä tekstiviestejä

poju

haluisin lähettää tytölleni jotai ihania ja hauskoja viestejä mut en oikee osaa keksii mitää,kertokaa te jotai...iha mitä vaan...

20

13965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Primadonna

      If you love me,
      let me know.
      If you don't,
      let me go.
      Before I go,
      I have to say,
      I love you so.

      • Kenny

        Olet aamu johon herään. Olet päivä jota elän. Olet ilta jota odotan. Olet yö josta uneksin!


      • LaaLaa
        Kenny kirjoitti:

        Olet aamu johon herään. Olet päivä jota elän. Olet ilta jota odotan. Olet yö josta uneksin!

        joka yö, kun sä nukut, kiipeän tähdelle ja katselen sinua. puhallan suukon poskellesi ja lähetän enkelin luoksesi koska itse olen liian kaukana.

        Nukahda rauhassa, sillä minä olen painjainen ja nukahdettuasi tulen uniisi, riisun sinut,nuolen sinua kaikkialta ja lopulta nain tajuttomaksi..
        Sweet dreams! :)


        Jos luet tämän viestin, olet velkaa suudelman.
        Jos poistat viestin, olet velkaa kiihkeän yön.
        Jos vastaat viestiini, tiedän, että saan molemmat!


        olet varmaan aivan poikki koska olet juossut ajatuksissani koko päivän.

        elikkä tuossapa oli nyt muutama..


      • chapeau
        LaaLaa kirjoitti:

        joka yö, kun sä nukut, kiipeän tähdelle ja katselen sinua. puhallan suukon poskellesi ja lähetän enkelin luoksesi koska itse olen liian kaukana.

        Nukahda rauhassa, sillä minä olen painjainen ja nukahdettuasi tulen uniisi, riisun sinut,nuolen sinua kaikkialta ja lopulta nain tajuttomaksi..
        Sweet dreams! :)


        Jos luet tämän viestin, olet velkaa suudelman.
        Jos poistat viestin, olet velkaa kiihkeän yön.
        Jos vastaat viestiini, tiedän, että saan molemmat!


        olet varmaan aivan poikki koska olet juossut ajatuksissani koko päivän.

        elikkä tuossapa oli nyt muutama..

        No niin, poju esitti sen verran herkullisen kysymyksen, että pakko tähän oli vastata. Kenties nämä eivät ole aivan yhtä katu-uskottavia =), tyylilaji on hiukan toinen..

        Lainatakseni Anselm Holloa:

        " Vuoteesi äärellä
        viime yönä:
        herättäisinkö? Eei... "

        Pentti Holappa:

        " Minun aurinkoni,
        hellyytesi on haavoittava.
        Mereni,
        loistosi on sokaiseva silmät,
        joita pimeä ruokki.

        Älä kutsu,
        mutta jo ilmestyksesi on kutsu
        ja kutsu on mielettömyyteni, se kaartuu
        ja päivien liikahtamaton täyteys kaartuu ylle. "

        Pekka Lounela:

        " Tytöissä on aina
        valinnan varaa
        ei ole keväässä, kevät
        vaalenee aina. "

        P. Mustapääkin saakoon suunvuoron:

        " Istuimme kahden tanssilavan luona.
        Ja sinä olit kalpea ja kaunis.
        Ja hehkui pihlajassa lyhty tanssilavan luona.
        Ja viulu yksin soitti, viulu soitti:
        Olet kaunis, Marguerita. "

        Akahito pitää tanka-runouden puolta:

        " Kunpa olisin
        sinua lähellä kuin
        suolaisen tytön
        iholla märkä lieve.
        Muistan sinua aina. "

        Ja Izumi Shikibu liikkuu samoilla linjoilla:

        "Vaikka hän vihdoin
        tulisi - kuinkas sitten?
        Hänen täytyisi
        tulla puutarhaan yli
        vasta sataneen lumen."

        Mutta kenessä on miestä lähettää tämmöisiä tekstiviestejä? Kuten sanottua, ehkä nämä ovat tietyllä ja valitettavalla tavalla vieraantuneet meidän nykyisten urbaaninuorten kielenkäytöstä, mutta ovatpahan ainakin hm.. erilaisia. =) Hyvää jatkoa vaan, millaisia tekstareita sitten lähettelettekin.


    • Tyttö -88

      En ole yhtä vahva kuin Swartzenegger (miten kirjotetaankaan), en yhtä söpö kuin Leonardo DiCaprio, mutta kuolaan perääsi kuin Beethoven...

      Jos olisin enkeli, rakastaisin Jumalaa. Jos olisin äiti, rakastaisin isää. Mutta koska olen minä, rakastan sinua...

    • milkshake

      VoitPestäHampaat,LaskeaLampaat.MenePeitonAlle,Ota
      KainaloonNalle.MietiKivojaJuttuja,LaulujaTuttuja.
      ÄläMurehdiHuomisenTöitä,EiMuutaKuinHyviäÖitä.¤

      toi ei mahu yhteen viestiin, jos ei laita tolleen yhteen, mutta musta ois ainaki ihana saada toi joltai kundilta...=)

    • wöööwäää

      Mä olen saanut poikaystävältäni usein tosi söpöjä tekstiviestejä!(:
      Esim tässä on yksi: '' En voi kehenkään muuhun rakastuu ku suhun. Kauniita unia, oman kullan kuvia. '' yms , tällaista. Harmi vain, hän laittaa niitä aika harvoin, eikä ole mikään romantiikan mestari, mutta kelpaa mulle

      • Anonyymi

        ootteko vielä yhdessä?


    • Jaska.

      V*ttu mitä lirkutusta...

      Likka maksattaa loppujen lopuksi pojalla kaiken ja sitten kun poju täyttää 18v niin isi ostaa auton ja maksaa kortin koska muuten likka lähtee jo ei o niiq autoooo.

      eix nii?

      Ette te idiootteja ole, ettehän??
      Suurin osa teinitytöistäkin tulee olemaan tiukkapipoisia vanhoja akkoja. Sitä se kermap*rseisyys teettää.

      • Jaska.

        Suurin osa likoista ja jätkistä ei omaa mitään kuria... yöllä lennetään kakaran autolla päin puuta tai ryypätään kadulla, valvotaan jne.

        K*sipäisiä kermap*rsevanhempia suomesta löytyy joille ei ole ominaista kurin pito vaan kilipäät viilettää ulkona joka kesä.


    • vanhempia?

      Sulla on varmaan ollu tosi rankka lapsuus

    • 1.6=7

      Kymmenen vuotta vanha keskustelu kaivetaan esiin -.- ja aikamoista lässytystä --.--


      Paras on mielestäni "Hyvää yötä kultsi!" tai jotain normaalia, minä ainakin sanoisin aika pian jotain jos tulisi tuommosta lässytystä.

    • Moi rakas, aina paras ja sydän ofcourse perää;) tai vaik jotai et sulle ei voi olla vihanenkaa ku oot niin mukava...emmää tiiä:D

    • mies4

      Nainen keittöön

    • söpssssssss

      "Oot niinku jäinen tolppa. Ku sua nuolee jää kiinni"
      "Sun lempinimi voi olla jäätelö ku sua on niin kiva nuolla"
      "Oot niinku tv kun voisin tuijottaa sua vaikka päivän putkeen"

      • No huhhuh nyt oli crinz


    • No se on erittäin homoa, itse käytän miehekkäitä viestejä kommunikointiin kuten: "tulos panee".

      • Esups

        Itelläkin on ollu aina tämmönen suorempi lähestymistapa kuten: "Heruuko sitä pillua vai tuhlaanko vaan aikaani?"


    • Anonyymi

      Mmm

    • Anonyymi

      Muistutat minua kaikista maailman planeetoista, olet vitun iso ja saatanan samea enkä ole kiinnostunut sinusta. Koen että sinua arvostetaan liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe